Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Hieronymus #21 üzenetére
Gondolom itt a kötélhúzás azon megy, hogy mennyit is ér az autó.
-
Tikakukac
titán
válasz Hieronymus #21 üzenetére
A baleset bekövetkeztét megelőző állapotot kell helyreállítani. Ennyi.
Ja, hogy a biztiboiz szerint akkor már jó lesz a párásodó Depo lámpa a Hella helyett meg az utángyártott elálló lökös is jó, az, pedig, hogy mondjuk 15 évig törésmentes volt az autó, hirtelen elszállt meg megy a lecsóba?
Az igazi intézményesített lopás a biztosítás fizetés itthon.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Somatom
veterán
válasz Hieronymus #21 üzenetére
Simli bt az egész. Megállapítottak 400 rugó összkárt, amiből 130 a roncsérték. De, ezt nem a biztosító fizeti, hanem egy velük szerződött cég. Hát, mondom, nekem nyóc. Hívott egy ember, hogy akkor vinné az autót. Mondom jó, de mi lesz a 130 -cal?
-Hát ő csak 40 -et fizet.
-????
Kiderült, hogy ha a biztosító által megállapított roncsértéknél kevesebbet fizet a biztosítóval szerződött átvevő, akkor kérhetem a különbözetet a biztosítótól. Szóval, a biztosító által készített képek alapján a biztosító szakértője megállapít 130 -at, majd ugyanezekből a képekből az átvevő cég képviselője megállapít 40 -et. Milyen fura! Erről viszont nem szólt semmilyen hivatalos dokumentum. Abban maradtunk, hogy ha utalja a különbözetet a biztosító, akkor viheti a csávó az autót. Így is történt. Vajon hogy lehet ilyen szerződött átvevőnek lenni?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tikakukac
titán
válasz Hieronymus #26 üzenetére
Engem meg finoman szólva sem érdekel ki és mit számol meg hogyan fizet ki Ezt tök őszintén mondom, ez az ő üzleti profiljuk, ő dolguk. Őket sem érdekli én hogyan termelem ki a pénzt rájuk. True? True.
Ha ő avultat 60%-ot, mert ugye nem új a kocsi, ja, hát nem új, ebből viszont egy kétszer fosabb lökös lesz a kocsin ami eláll és 2-3 év múlva már nincs is rajta fényezés, mert a mosóban leviszi a gőzborotva akkor ott leszek, mint az amúgy addig gyári itt-ott karcos lökösömmel?
Én nem hiszem. Ergo engem kár ért úgy, hogy vétlen voltam, ami well
Ezt a vonalat egyszer pengettem meg a kárfelvevős bácsinak aki úgy kezdte, na lássuk ezt a talicskát... kevés az a dolog, ami instant, csettintésre egy igazi türhő köcsögöt csinál belőlem, ebből az egyik pont ez. Majd testvérem ha te is annyit és úgy fogsz igát húzni mint én, hogy ezt elérd, majd akkor leszel feljogosítva, hogy beszólogass és megmondd, nekem mi a megfelelő javítás és mit kell elfogadjak, meg mim van. Addig egy alja genetikai szeméttelep leszel, hiába feszül az öltöny meg parádézol nekem a céges tablettel. Mondanom sem kell a beszélgetés elég durva lett, voltak utána még körök, ha nincs 1 faluval arrébb egy telipuffos kocsi, amiről van hibátlan ajtó pár apróbb karcolással akkor ez nettó bukta.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Hieronymus #28 üzenetére
Kibukás az szokott lenni, mikor a DAS van bevonva és 2 évig veri valaki az asztalt, hogy legalább hasonló legyen a kocsija, mint baleset előtt
Nyilván miből lenne akkor üvegpalota, több tíz millás prémium meg forródrótos kokófutározás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
tboldi
nagyúr
válasz Hieronymus #21 üzenetére
Az enyem bontott ugyan, de fujva lett a kicsit eltero szinre, ugyanannyi penz lett volna a megfelelo arnyalatot is eltalalni.
[ Szerkesztve ]