- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Házimozi haladó szinten
- Fujifilm X
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz forumpista #30 üzenetére
"Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék"
Ahogy irod: "és kicsit is számítana a környezetvédelem..." Ez hianyzik a kepbol.
Mehet a zold rendszam az elektromos tankokra. Megoldottuk az evszazad problemajat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
paatrick
őstag
válasz forumpista #30 üzenetére
Nem tudom eldönteni hogy túl optimistán vagy túl pesszimistán nézed a világot
Egyrészt az afrikai faluban soha nem fog elektromos SUV menni, mert soha nem lesz annyi pénzük hogy megvegyék. Ezek 20 évesen mennek a bontóba újrahasznosításra.
Másrészt a fejlődő világ problémáit a fejlett világon akarod leverni. Semmi értelme. Az EU a legszigorúbb a világon ilyen szempontból, szóval hova szigorítanál még? Miközben Amerikában semmi szabályozás, Indiában meg olyan kocsik mennek hogy azért itt az EU-ban már börtönbe zárnának. Kína halomra égeti a szenet, környezetszennyező kibocsátása már meghaladja a vírus előtti szintet. Mindemellett, Indiában, Bangladesben meg hasonló fasza országokban százezer tonnaszám égetik el a szemetet vagy öntik a folyóba mert jól van az úgy. Afrikában is. Érdemes utánanézni mivel mennek a konténerhajók mert nem a szél viszi őket előre. És ott sincs semmi szűrő szabályozás hogy mit pöföghet ki magából. És mennek repülők is.
Az elektromos autó készítése és fenntartása kb a legkisebb gond a világban.
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
julius75
aktív tag
válasz forumpista #30 üzenetére
Apósom első autója egy "nagypolski" volt.
1986 körül járunk.
Ez az egy jármú volt a családban, évi 20-25 ezret mentek vele, átlagosan 9-11 liter/100km fogyasztással.
Ha én most 2021-ben veszek a családnak egy Merci GLE-et, ami kb. 30 centivel hosszabb, 15-tel szélesebb és két arasszal magasabb mint az öreg autója volt, akkor miattam fog tönkremenni a Föld ugye, jól értem? -
8th
addikt
válasz forumpista #30 üzenetére
Sosem volt három tonnás suv-om, nem is lesz soha. Kettővel feletted írtam, hogy nagyon nem az én világom. Nem hinném, hogy létezne egyáltalán Európában akkora suv.
"hogyha valaki egy 3 tonnás hibriddel vagy elektromos akármivel jár a budira, akkor ő már "zöld"... Hát nem, k.rvára nem az."
Nézőpont kérdése. Az elektromos autó már jelenleg is sokkal zöldebb mint egy belsőégésű és a jövőben ahogy az energiatermelésnek minél nagyobb hányadát teszi majd ki a megújuló energia úgy zöldül majd tovább és tovább. A már legyártott forgalomban lévő elektromos autó is.
"Igen és mennyi szerinted az előállítási árkülönbség egy kisautó és egy SUV között merthogy erről volt szó? Nem 20% hanem jóval több."
Jó, legyen 50%. Vagy 60%. És? Vételárban meg 150% különbség van ergo a suvot érdemes gyártani mert az hozza a pénzt nem a kisautó.
"Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék, mindjárt kiderülne, hogy tudnak azok a gyártók kisautót is gyártani."
Szerencsére ebben nálad sokkal tájékozottabb emberek döntenek aki nem állnak elő ekkora sületlenséggel.
[ Szerkesztve ]
-
marlboromen
aktív tag
válasz forumpista #30 üzenetére
"Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék, mindjárt kiderülne, hogy tudnak azok a gyártók kisautót is gyártani, meg hogy nem kell az embereknek harckocsi méretü autó hogy elmenjenek egyedül a munkahelyre.”
Ez pontosan így van pluszban még addig kellene adóztatni a repülőjegyeket hogy kétezer eurónál olcsóbb jegy ne legyen. Ha már komolyan vesszük a környezetvédelmet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080