Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz z0d1AK #50 üzenetére

    általában igaz az utóbbi 2 évre, hogy az összes hirdető minimum csodát vár tőled, féláron, és kétszer annyi hirdetéssel. az egész internet elindult a valóságsók/mónikasók/tescopárizsi irányába... minőségi tartalmat csinálni rendes szerkesztőséggel kész ráb@szás, mert drága. és nem is biztos, hogy annyi embert érdekel. mennyivel jobb pár vérpisti ingyenblogja, és ugye - csak hogy egy példát hozzak az utóbbi idők kihívásaiból - a google adsense oda is elér.

    ma már nem feltétlen kell IT cégeknek IT site-on hirdetni... régen nehéz lett volna máshogy elérni a célközönséget. ma viszont elég a google adwords kampánynál beállítani ezt-azt, és ő szépen előszedi neked egyesével az utolsó blog eldugott szegletéből is a usert.

    nos, ez a "social media" árnyoldala, már ami a minőségi tartalmat illeti. nem azért, mert ne lenne rengeteg tényleg szuper, hiteles és baromi jó blog... én is olvasok sokat, sok ilyen van. és van még több digitális "szemét", amit a tulaja csinál, ingyen és bérmentve. ugyanúgy, ahogy egy normális színészekkel forgatott játékfilm helyett is lehet 5000 ft-ért statisztáló barmokat nézni egy mónikasóban, az interneten is lehet mindenféle tartalmat előállítani. a gond az, hogy a szerkesztőség által csinált verzió drága. nem olyan drága, mint egy papírújság, ám még mindig drágább a kvázi ingyenesnél. a sors fintora, hogy a print média után most a klasszikus online média izzad valahol ugyanazért, alig 5-10 éven belül.

    a kérdés mindig az, hogy az olvasóknak mire van igényük. sajnos a kertévék és a tescós párizsi sikerét látva nehéz optimistának maradni. :(

    de ez már egy másik történet. :)

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

Új hozzászólás Aktív témák