Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz Juhaszatti #48 üzenetére
Épp ez az, hogy most nem. Az új generációt esetleg igen, de a mostanit már nem. A vám meg nem várja meg a következő gent.
-
#06658560
törölt tag
Tudsz mondani olyan autógyárat, amelyiket ciklus közepén cuccoltak át gyártósorostul, mindenestül és nem a modellciklus kifutása után építettek teljesen újat máshol?
#59 Cifu: De nem termékciklus közepén, hanem amikor kifutott. Most viszont gyártás közben kéne megtenni, vagyis hónapokig nem termelne semmit a sor. Ergo nem lenne mit eladni.
#62 Juhaszatti: Csakhogy a VÁM a mostani generációra is rájön.
[ Szerkesztve ]
-
-
#06658560
törölt tag
válasz #95904256 #77 üzenetére
A tervezési idő minimális, de legyártani az elemeit, összelegózni az alkatrészeket, összerakni, validálni. Plusz a jelenlegi sor bekerülési költségét a teljes élettartamra tervezték és osztották szét.
"Ráadásul az már duplikáció volt."
Pont a duplikáció miatt hozta vissza az árát, mert volt az extra termelésre kereslet. Itt viszont nem extra piacot tárnának fel, hanem meglevőt kellene megtartani vele. Magyarul nem duplikálod, hanem kiváltod.
(Autóipari gyártósorokra van elég jó rálátásom)