Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    A felmerült kérdésekre. Ez alapvetően egy API-n belüli dolog, ami minden konfiguráción gyorsítja a feldolgozást, pontosabban azokon, amelyek DX11/11.1-es kártyát használnak és Windows 8 fut rajtuk. Tekintve, hogy nagyon egyszerűen implementálható, így nincs értelme a fejlesztőknek figyelmen kívül hagyni, főleg, hogy átlag +10%-ot hoz egy alfa kódban.
    bitblueduck nagyon jó leírást linkelt. "D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE signifies that the application promises not to write to data that the input assembler (IA) stage is using. In exchange, the GPU allows the application to write to other parts of the same buffer. The application must ensure that it does not write over any data in use by the IA stage."
    Tehát a program az adatokat, amiket a GPU használ nem írhatja, de azokat, amiket nem használ már írhatja. Emellett feltérképezhető még pár puffer a DX11.1-ben. A hatékonyság növelését látjuk. A feldolgozás nem változik, csak hatékonyabb lesz, és ebből sebességet lehet nyerni.

    (#51) TTomax: Egyelőre úgy néz ki, hogy effektekre az extrát nem nagyon költik el. De a BF4 implementációja minden DX11-es kártyán működik, csak kell hozzá egy Win 8.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák