Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• club1

veterán

válasz Petya88 #9 üzenetére

Rákattintottam a linkemre, ez jön be:
    Vipme paket - iz tjedna u tjedan bez ograničenja!
    Neograničene besplatne minute i SMS poruke unutar Vip mreže i 1GB za surfanje!

Proljetna Vipme ponudaVeć si Vipme korisnik i želiš iskoristiti proljetnu Vipme ponudu?

Jednostavno je. Za 10,16 kuna tjedno uključi Vipme paket slanjem SMS poruke PAKET na 300 i dobivaš neograničene besplatne minute i SMS poruke unutar Vip mreže i 250MB za surfanje na mobitelu! To znači da ćeš tijekom 4 tjedna korištenja paketa, za 41 kunu na raspolaganju imati neograničene besplatne minute i SMS poruke unutar Vip mreže i 1GB prometa!...

Majd fent ez EN-re, ez jön be:

Vipme packages!
    Unlimited free minutes and SMS messages within the VIP Network and 1GB to surf!

Proljetna Vipme ponudaAlready Vipme user and want to use spring Vipme offer?

It's easy. For 10,16 kn a week include Vipme package by sending an SMS message packet to 300 and you get unlimited free minutes and SMS messages within the Vip Network and 250MB for surfing on your mobile! This means that you will use for 4 weeks package, for 41 kn available to have unlimited free minutes and SMS messages within the Vip Network and 1GB of traffic!

Új hozzászólás Aktív témák