- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Milyen egeret válasszak?
- Apple asztali gépek
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- ASUS ROG Ally
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Steam Deck
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #199303 üzenetére
Már 2012 végén volt ACT 1,4TSI-ben, Golf 7-ben és társaiban.(Illetve egy nagy kedvencemben, a Polo BlueGT-ben) Előbb 140Le (CPTA), majd 150Le (CZEA) teljesítménnyel. A hengerlekapcsolás ezekben is csak a 2-es és 3-as hengert kapcsolta le. Ezek lassan 10évesek lesznek. Engem nagyon érdekelne egy kompressziómérés, mondjuk az említett 250ezer km környékén.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #199303 üzenetére
Érdekes, ahogy csiszolgatják a technikát.
Novoth tett ki egy fb postot egy gyári egr vakdugós 2015 évi RS Skodán, itt csak a DPF utáni megszűrt gázt vezeti vissza.BMW vonalon dízelen bevett szokás a szívócsatorna koksztalanítás ( diózás ), a kigyulladásos dologhoz is köze van...
1.5 TSI akkor nem fogja bírni itt a ridegtartást a felhasználóktól, lesz itt hiszti, hogy így rossz, úgy rossz konstrukció.
Szerk.:
(#199361) yodamester10:
Levegőszűrő?[ Szerkesztve ]