Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Versus

    senior tag

    Igen a chs-ben volt de lehet hogy már nincs mert már megvettem !
    Asus P4G8X De Luxe. Fél óra alatt beszoritottam a gépházba xp-re nyomtam egy javítást és már szaladt is!2.4B-s penyóval ,természetesen C1-es steppinggel alapfeszen 3006-ig próbáltam eddig ,itt terhelés alatt (UT2003 Bench sorozatban) 44 fok volt a maximum hőmérséklet,közben a lap procicsendesítő-hűtésjavító funkciója Q-fan 2000-ről jól hallhatóan 2600-ra emelte a proci hűtő fordulatszámát!Kiváncsi voltam egy korrekt összehasonlításra a 845-ös chipsettel (már amennyire én ezt meg tudom ítélni) ezért lefuttattam alpfrekin a régi lappal és ezzel is a 3dmarkot,Sandrát és az UT benchet.3dmarkban 8100 pont helyett csinált 9300-at ,Sandra szerint verhetetlennek bizonyult ,Ut bench pár pont különbséget hozott.Na ekkor találtam meg az Intel alaplapi drivert a support disken!(mert amatőr vagyok)ezt telepitettem majd ujra teszt.Majdem 13000 pont 3dmark! Sandránál előny félelmetes,főleg memoria oldalon,UT bench emelkedett Fly/Botmatch 35/10 pontot.Mivel nem vagyok egy pontvadász a szubjektiv érzésem az hogy UT2003 fps az eddigi(szerintem simán jó) 70 körüli értékről (normál detail) felugrott 90 körülire! Óvatos sacc szerint is 25%-ot jelent a Granite Bay ugyanazzal a procival!Ja és Asus könnyen is huzható,minden Biosból állitható,alplapi hanggal,lannal,digitalizáló cuccal ,6usb-vel,firewire stb...(felét nem használom soha).Ami tunningbarát hogy alplapi hang kinai akcentussal tájékoztat a félresikerült overlock okáról akkor is ha monitor fekete gyászba borul!Ram kompatibilitásról annyit csak hogy a DDR400-as winbondok 334-en mennek benne 3Ghz-en,de a lap támogatja a 800Mhz-es fsb-t is!Aki nem hiszi olvasson utána mert sok helyen le van írva azon kívül hogy a biosban is feltűnik a dolog!Szóval röviden csak annyit a lapról hogy beleszerettem!

    Premium Vintage

  • Versus

    senior tag