- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Megtörtgent a ledesites A rendszamtabla az nagyon barooo , de belül is jol mutatnak a ledek. Viszont (sajna mindig van valami viszont...) a közepsö hosszukas led a terkepolvasok között (ami ajtonyitasra automatikusan felkapcsol) az allandoan vilagit ilyen nagyon nagyon gyengen (este latszik csak). Nem tudom ez normalis e, valami egesz minimalis kis feszültseget kap folyamatosan...) Nem hiszem, h ez gondot okozna, de azert jobb lenne, ha nem vilagitana semennyire sem sima izzo szalnal semmi nem latszik.
Ami nagyobb baj, hogy a csomagterben nem tudtam kicserelni. Ha beteszem a ledet akkor villan kb 4-5-6 ot ilyen nagyon gyorsan es utanna elsötetül. Ha beteszem a rendes izzot akkor nem is kezd el egyböl vilagitani utana, csak ha csukom/nyitom a csomagteret....megint betettem a ledet, csomagter csuk/nyit, villogas es sötet. Elöl tökeletesen vilagit szoval nem a leddel van a baj. Nincs valakinek tippe, hogy mitöl lehet, vagy hl tudnek utana nezni?
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #30938 üzenetére
Nem. Mondjuk amikor az akkut nezegettem azt lattam, hogy kell 1-2 perc mire a fogyaszas teljesen lemegy 0 ra. Lehet akkor lekapcsol, majd megnezem. Közvetlenül bezaras utan sötetedes utan latszik, hogy picit pislakol
(#30939) AMD Power: Jooo persze, meg legyen a csomagtartoban sator/tüzifa/benzines aggregator es persze egy gumicsonak felpumpalva, hatha vizbe zuhanunk....
-
Declare
őstag
Szep lassan körvonalazodik a kep a kis 1.7cdti varrogep fogyasztasarol. Iszonyat jo.
Varosi fogyasztas 6,5-7 liter között van. Ez sokszor hideg motor, nehany km pöföges, dugo....
Ami viszont nekem meg fontosabb az autopalya, ott 5,5 körül van az atlag. Most hetvegen mentem 1200km t kb, 80% autopalya 150 tempomat szinte vegig es 5,48 lett a fogyi es ebben van egy fel ora dugo, araszolas a palyan. Ez nagyon szimpatikus
Kivansi leszek azert erre a dizel vs benzin kerdesre is. Azert egy hasonlo teljesitmenyü benzines motorral egy +2literes atlaggal lehetne szamolni atlagosan (nem?). Ha figyelembe veszem, hogy mennyivel olcsobb a dizel üzemanyag (45-60 ft/liter) akkor mar most majus ota kb 200 euroval jobban allok.
Igazabol nem tudom eldönteni, hogy ez most sok vagy nem sok.... hosszu tavon azert ez nem keves penz, meg nalam sem, ugy hogy azert nem megyek olyan sokat (szokas ezt irni, hogy evi 30k km alatt nem eri meg a dizel...). Hat nem tudom.....
-
Declare
őstag
válasz davee_92 #30972 üzenetére
Hat ugye ez mindig nehez kerdes, hogy kinek mi jön ki...ki hol hogyan hasznalja...nehezen összehasonlithato. Ha megnezem a spritmonitor.de -n a fogyasztasokat, akkor ott astrara 7,0-8,6 köze jön ki az atlag. Dizelre 5,6-6,7.
A vegyes 6,5-7 az annyi amennyi ok, viszont a sajat tapasztalatom, hogy a benzines az nagyon zabal a palyan.
Egyszer jöttem egy 1,4 tfsi A3 assal Hamburgba es az tojasokon lepkedve 120 tempomattal 7+ liter. 150-160 utazoval szerintem 10 liter+. Jo mondjuk utazasi komfortban nehez meg csak egy mondatban is beszelni a kettö kocsirol
Nekem amugy 5,9 az atlag amiota megvan a kocsi.
-
Declare
őstag
válasz Calogero #30973 üzenetére
Kepekröl nehez megitelni milyen
En is utananeztem multkor, hogy ha cserere kerül a sor milyen legyen es en is ugyan erre a Philipsre tettem le a voksom.Elvileg Philips (talan ugyan ilyen) xenon van az Audikban is es nagyon jol lehet velük latni.
Itt a kepeiden ugyanakkor eleg furanak tünik ez a Philips....elöben milyen volt a különbseg? Este tapasztalat?
Igy kepek alapjan olyannak tünik, mintha a Philipsel sokkal jobban szorna a fenyt össze vissza, mig a gyari sokkal szebben iranyitottnak tünik....de elvileg szerintem ez nem is lehetseges, talan csak a kep sikerült egyszer jobban, egyszer roszabbul.
Miert kellett cserelni amugy? Azt mondjak bezöldül a xenon ha eleri az elete veget....az törtent?
-
Declare
őstag
válasz KillHates #30979 üzenetére
Hmmm erdekes. Mondjuk nekem ugye van valoszinüleg egy kis egr elkoszolodas, ami szerencsere nagyon regen nem jelentkezett....allitolag az nyomhat felfele a fogyin. Bar ez az autopalya ez baromi jo volt most fogyi szempontjabol.
150 nel 3000 alatt forog, nem hiszem, h nagyon terhelne a mocit....haladni meg kell Nekem eddig egyszer mutatott 5,4 et a fedelzeti, de az olyan eco üzemmodban megtett 300 km volt, hogy fajt nem hiszek Neked 4,8 as fogyasztast
Kivancsi leszek amugy majd novemberben ha meglesz a wellnes hetvegeje (olaj, vezerles, szürök, pumpak csereje, egr pucolasa) akkor lesz e valtozas.
Benzinböl nekem kivetel nelkül mindenki azt mondta, mindegy mit rakok bele itt kint, az összes kutnak ugyan az a benzine es alapbol egy max motion ha a Mo val hasonlitom össze 2x raktam bele shell fuel save gazolajat, de nem vettem eszre semmit....lehet egyszer kiprobalom az Aral vagy Shell premiumot, de 1,7euro vs 1,25 azert az nagy kihivas
-
Declare
őstag
válasz Petya25 #30987 üzenetére
Hat na de pont ez az. Ha kicsereled az izzot az maximum az erössegeben es szineben különbözhet.....a feny iranya meg minden nem lehet mas.
Bar teny, hogy a kepen tök ugy nez ki, mintha egy sima H7 be becsavartak volna egy xenont, ilyen menömano sufnituning modjara....de akkor kiderült, hogy valszeg a mobil fokuszallo kepessege nem volt tökeletes
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31008 üzenetére
Annyiszor mondjatok ezt a sulyt.....azert szerintem ez nem ilyen egyertelmü. Önmagaban a suly semmit nem er (max ha frontalisan durransz egy nalad sokkal könnyebb autoval). Sokkal könnyebb autok viszont nem sok van. 1-200kg difinel pedig egy jobb energiaelnyelö, gyürödesi zona sokkal többet er.
Gondoljatok bele egy frontalis ütközesnel pl ha az astra nehezebb mondjuk 300 kg al mint a masik, az a 300 kg többlet suly az nem azert van mert acel merevitö csövek vannak a motorterben....az a 300kg összejön a nem tudom tetö, csomagtarto, küszöb stb....
Vagy extrem pelda persze, de lasd F1....par szaz kg az egesz auto, megis szegeny Kimi amikor beledurrant a szalagkorlatba par hete, mi törtent? Kiszallt, kicsit fajt a bal bokaja azt pont.
Vagy ott vannak a regi autok (oldtimerek)....nem tudom ki ülne bele egy ütközesnel egy közel 2 tonnas ilyen regi orosz dögbe vagy inkabb egy fele olyan nehez mai kocsiba pl (es nem a legzsakokra gondolok elsösorban -persze az is-, hanem a gyürödesi zona anyaghasznalat stb)
-
Declare
őstag
válasz KillHates #31013 üzenetére
Tenyleg van egy kis badogos hangzasa az ajtonak, de mondjuk en nem ereztem soha papirnak a kocsit. Ülj bele egy regebbi Nissanba es utana beszelgessünk a papir feelingröl, meg a menetzajrol
Ja es multkor kinyitottam a soför ajtot onnan akartam kitorznazni valamit az anyosülesröl es visszacsukodott az ajto a labamnak....hat azt hittem be....ok nem papir Mondjuk nalam ugye hatvanyozott is a GTC miatt, sztem kb 40 kg csak az ajto
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #31021 üzenetére
Biztos en is szivesen körbejarnam, meg lehet bele is ülnek...aztan nagy boldogan dobnam oda Neked a kulcsot, hogy hajra, jo cruisolast....ha Te meg idedobnad nekem ennek a kulcsat
-
Declare
őstag
válasz Findzs #31023 üzenetére
Nagyon jok ezek a videok! Nem az a kerdes most, hogy egy Phaeton biztonsagosabb e mint egy Polo Persze, de nem azert biztonsagosabb, mert nehezebb...nagyobb orr, nagyobb gyürödesi zona.
Azok a plussz kg-ok amiert szapuljak az opeleket az jobbara mind felesleges...többlet fogyasztas, tehetetlenebb viselkedes az uton es jelentös lomhasag....
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #31025 üzenetére
Bocs! Soha nem ertettem mit lehet szeretni egy 1000 eves autoban....de biztos lehet, mert sokan meg penzt is adnak erte
De legyen ez az en hibam En maradok a piroskanal a fenti kepen
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31029 üzenetére
Ezt senki nem vitatta
Sulyrol beszelgettünk. Nezd meg az uj (2011) Astra J GTC es a regebbi (2010) Suzuki Swift tesztet a lapon, amit linkeltel: GTC Swift
Ha van auto amit soha nem szeretnek, az Suzuki lenne....de amugy is elmondhato, hogy azert a Suzuki nem a minöseg es a biztonsag peldakepe . Ennek ellenere a honlap adatai szerint a 990kg össztömegü Swift gyakorlatilag (ebben a tesztben) minden szempont szerint jobban teljesitett, mint az 1437 kg os Astra. Mondjuk ez azert nem kicsit meglepö
Szerintem ennyi a nyitja annak, hogy miert szapuljak a tulsulyos Opeleket. Egy frontalis ütközesnel nyilvan a nehezebb auto fog kisebb mertekben lassulni. Mondjuk 1-200 kg lehet ezen a teren gyakorlatilag elenyeszö a többi dologhoz kepest....szoval innentöl kezdve ha igy nezzük nem igen vedhetö az Opelek tulsulya. Szvsz.
-
Declare
őstag
válasz Findzs #31031 üzenetére
Azert ha csinalnak egy felmerest, hogy azt mondjuk az utca emberenek, mondj egy biztonsagos autot, kivancsi lennek hany ember mondana a Suzukit (bar pont amit linkeltem tesztet azon en is elcsodalkoztam... )
Egyszerü mint a szög, nem romlik el ez vilagos es pozitivum, de en minösegben az anyaghasznalat, komfortra gondolok....de nincs nekem a Suzukival semmi bajom...nem az en autom ennyi. Az utobbi idökben amik jönnek allitolag mar nem is annyira rosszak....eletemben elöször es remelem utoljara egy kb 10 eves suzuki swiftben ültem autopalyan 100 al....mai napig felriadok neha almombol illeg billeg, papir, sug zupog........elmondtam egy imat amikor kiszalltam belöle
Sry eleg off lett, de csak ugy kiugrott belölem
(#31032) diablo1984 Ott a pont Bar mondom allitolag az uj suzukik mar azert egeszen jok
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #31046 üzenetére
Ez pont így van!
Én múltkor úgy mentem, hogy egy ismerősöm jött mögöttem, kíváncsi voltam füstöl e a kis opel. Azt mondta egy pötty füstöt nem látott, pedig direkt csináltam előzésnél, hogy alacsony fordulaton padlóztam le, visszaraktam, úgy léptem oda neki....azt mondta semmi nem volt. És akkor a kis autóm egy sok éves egyszerű kis opel motor, nem egy bmw, audi stb.
Az 1.7 cdti co2 kibocsátása 150g/km körül van a hasonló benzinesnek alig alacsonyabb kb 10g/km....nem igazán érzem, hogy ez most egetrengető különbség és pusztuljon a dízel, vagy sem, de szerintem ez nem egy nagy különbség.
Én inkább az olyanokat szankcionálnám nagyon durván, akik kiveszik a katalizátort, meg az egr szelepet stb....mert ezek pont azért vannak, hogy minimalizálják a korom kibocsátást.
Szerintem egy modern, karbantartott dízelmotor nem szennyezi sokkal jobban a környezetet, mint egy benzin....
-
Declare
őstag
Ezt soha nem ertettem amikor irjatok. Ha kiürül a tank mitöl szivja mashonnan a benzint a motor? Nem ugy müködik ez a dolog, hogy van a benzintank aljan egy kis csö vagy nyilas amin szivja a benyot. Ha csurig van, ha nem akkor is alulrol szivja nem?
Azt olvastam en is, hogy nem szabad nagyon kiüriteni (plane a dizelt) mert a rendszernek nem tesz jot ha levegöt kap. Ezt a beszivja a koszt ha kiürül, viszont nem ertem
(#31114) diablo1984 : Soha nem barmoltatnam szet a kocsit egy ilyen kinai cucc miatt.... nagy hidegben telen lehet ertelme, hogy melegebb a kocsi, de nem egy cikkben olvastam, hogy ez a "beinditom a dizelt fel oraig indulas elött mert az milyen jo" dolog egy nagy hülyeseg. Csomo karos anyag es meg fogyasztasban is roszabbul jar az ember, mintha szep nyugis 1500-2000 közötti fordulaton elkezd vele haladni. Max 1-2 percet irnak, hogy olajnyomas miatt az nem rossz ötlet jaratni üresen...nagy hidegben.
Amugy meg ugy tudom, hogy a (a H Astraban legalabbis) van valami elektromos kisegitö fütes ami fel percel indulas utan mar meleg levegöt fuj be
Ismerösömnek volt kis peugeot 206 dizel....na az telen soha nem melegedett be fel ora utan meg jeghideg levegöt tudott csak beküldeni....vicc nelkül kellett neki 45 perc mire langyos levegö jött mar a kocsiba
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #31119 üzenetére
Ezt irtam en is, hogy 1-2 percet kell jaratni max. Szomszedunk regen kb 40 percig pöfögtette a dizelt (az ablakom alatt...), mert igy a tuti....
Bemelegitesnel viszont pont azt irjak, hogy nem szabad alacsony fordulaton hasznalni, mert sokkal jobban terheli a motort, mint az 1500-200 közötti tartomany.
Ez a viz kerdes erdekes....es akkor hova megy a tank aljaban levö viz? Ha mindig kerül bele egy pici elöbb utobb megtelik, hisz a sehova nem tud menni
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31120 üzenetére
AZ örök lazado.
Figyi, ez olyan dolog, h kinek mi a hülyeseg. Ha valaki sokat jar minden fele a vilagban a kocsival egy navigacio baromi fontos kellek....beülsz, benyomod hova mesz pont. Ha nincs ragaszgasd a navit az ablakra, parkolaskor vedd le mert beütik erte a szelvedöt, legyen feltöltve, legyen a kocsiba kabel.....stbstb
Szoval ezek mind egyeni dolgok...aki szeretne keri. Nyilvan a gyari mindig dragabb, de garanciaba egybe megvan csinalva a kocsival (pl autohifi), nem kokanyolja egy unott szerelö a vadi uj kocsidat valami mühelyben....Most gondolj bele, en ha vennek egy 7-8 millios autot, biztos nem kernem alap hifivel, hogy utana bealljak egy garazsba vele es szetrobbantsak az egesz belsejet es belehegesszenek valami "tuti" zenet es ezzel megsporoljak 70-100 ezer forintot.
De ezek nelkül is 7,5 millio az auto...egy Astra....hat nem keves
-
Declare
őstag
Aaaaaa, megtalaltam a reklamomat
-
Declare
őstag
válasz davee_92 #31133 üzenetére
Jajaja en is ha tankolok akkor tele szoktam tenni rendesen Bar ezzel is vigyazni kell, Cseheknel tankoltam multkor es a ket kattanasos dologra jatszottam de a masodik kattanas utan, amikor kivettem a pisztolyt, pici gazolaj folyt ki oldalt ....minden töltöfej tök mas
Mondjuk ha valaki a legpontosabb üzemanyag fogyasztast akarja merni, akkor ez a tuti...mindig folyasig, akkor biztosan ugyanannyit tankolsz bele (no offense...nem gondolom komolyan, h igy kellene tankolni, bar szerintem tenyleg igy az igazan pontos a meres )
Mas kerdes:
Szerintetek ez a Liqui-Moly jo lesz nekem az 1.7cdti hez? Teljesen veletlenül futottam bele a neten egy irasba, ahol a gyartot dicsertek nagyon es megneztem a cuccait. Elvileg ez dexos 2 is teljesiti. Plusz neztem naluk egy diselhez önthetö befecskendezö/fuvoka tisztitot a szerviz elött (üzemanyag szürö is cserelve lesz), meg egy motor olajhoz önthetö motor tisztitot (azt is olajcsere elött kell). Neten mindenhol nagyon futtatjak öket...de olyan gagyi hangzasa van a nevüknek
Ha azt mondjatok szerintetek is jo cuccok akkor ez lesz. Jah es a linkelthez kepest itt kint amazonon, kevesebb, mint 50 eurobol megvan az 5+1 lietr.....gondolom amazontol nem kell felni a vasarlasnal, h hamis vagy ilyesmi.
-
-
Declare
őstag
+1 Te vagy az emberem Annyi különbseggel, hogy en az 135i -helyett egy M4 et vennek
De mi törtent itt? (psssszt de szerintem Findzs nyert a lotton )
Egyebkent gugliban megneztem azt közepen levö ventillatoros pisielvezetö biztonsagi öv csatot es azt mondja a baratom, hogy az egy gomb, amit csavarva/nyomva/huzva az üles kemenyseget tudod allitani....biztos erdekes lehet
(#31214) AMD Power Ahhoz kepest, hogy mennyire utalom a kombi formakat ez nem is rossz! Elöl mondjuk azt a ket alu (gondolom inkabb alu hatasu müanyag) legbeömlöt azert tulott giccsparadenak erzem....bar ha a Merci kepes kinai tabletet ragasztani az autoinak a közepkonzolara, akkor ezt is el lehet nezni az Opelnek....
-
Declare
őstag
válasz sitotomi #31219 üzenetére
En ezt elmentem....nem tünik rossznak!
(#31222) lafaty80: ja igy mar erteeem! Probalj keresgelni youtube on....sokszor lehet hasznos dolgokat talalni....vagy nemzetközi oldalakon is.....sajna ez ehhez nem tudok mit hozzatenni, egy autovllamossagis lehet par perc alatt megoldana 1-2 ezresert a problemad.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Findzs #31293 üzenetére
De ezen most miert pörögtök?
Nyilvan nem olyan fogja megvenni, aki 2 millioert keres napi hasznalatra autot de mit tudom en gyüjtö, szereti a Ladakat, ez a hobbija stb.... egeszsegere...De ez most jobb?
Amugy total laikuskent ranezesre is nagy különbseg van szerintem amit most linkeltel Ladak es a 2 millas között.
-
Declare
őstag
válasz soo277 #31299 üzenetére
Tenyleg gyüjtö vagy
Milyen amugy a J astra ezzel az 1.4T motorral? Mondjuk a 2.0 dizelhez viszonyitva? Egyik baratom kapott csereautonak egy J astrat es ö mondjuk nagyon nem volt elajulva töle. Azt mondta finoman szolva sem voltak jo menettulajdonsagai (jo mondjuk egy mazda mx5 höz hasonlit ), meg hogy a klimat egyaltalan nem tudta beallitani....vagy szetfagyasztotta vagy izzadt a kocsiban Anyaghasznalat azt mondta az viszont rendben volt.
Mondjuk a klimaautomatikan es az esöerzekelön meg csiszolgathattak volna a mernökök a H astraban is.
-
Declare
őstag
válasz soo277 #31314 üzenetére
Jaaa de most néztem, hogy az a 2.0 dízel az nem turbós...így már oké mert hirtelen, mondom egy 2.0 turbó dízelhez viszonyítva, hogy lehetne az 1.4 t azzal a nehéz kasztnival rakéta
Jó kis autó lehet és akkor ezek szerint az üléssel is kezdtek valamit a H hoz képest
Mondjuk a fogyasztás azt sokallom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31309 üzenetére
Jók az opelek általánosságban szerintem. A problémát én inkább ott látom, hogy kicsit identitászavarossá vált a márka. Régebben azért egyértelműen a vw-k alatt voltak árban/minőségben. Mostanában viszont az Insigniával meg a J astrával egy magasabb szegmensbe léptek. Szerintem ezért is hajlamosak az újságírók jobban lehúzni őket. Árban kb egy golf szintjén van az astra, technikában és minőségben viszont nem gondolom. Nyilván a fenntartása, szerviz, alkatrész olcsóbb, ezért fogynak jobban....de akkor is. Azért ha 6 millióért akarnék új astra mértű kocsit venni, valószínűleg nem a J astrát választanám
Ami még érdekes, hogy ha megnézem otthon a használt J astrákat akkor van egy csomó szívó benzines, ami ugye egy érv lehet a golffal szemben (mert ott ha jól láttam már nincs szívó benzin). Itt Németországban viszont szinte egyáltalán nincs szívó benzin....csak tsi vagy tdi.
Írom viszont mindezt úgy, hogy sose ültem a J astrába se a 7 es golfba, csak olvastam amiket írtak, vagy ismerőseimtől hallottam akik használnak ilyen autót.
Mod:
Amit kérdezni akartam még, hogy a 180 ezers szervíznél, van valami amire érdemes ránézetni/kicseréltetni az 1.7cdti nél? Olaj, olajszűrő, benzinszűrő, vezérlés és vízpumpa lesz cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31327 üzenetére
Hát de attól még van a golf, meg van az astra ha egy ekkora autót akarok venni újonnan, akkor ezeket tudom megvenni ergo vetélytársak. De persze ok, a golf7 frissebb konstrukció.
Ettől még elfogadnám az astra J gtct mert jó kis autó és jól is néz ki
(#31328) diablo1984: Ezt nem igazán értem? Ezen kívül nekem azt írta valaki youtubeon a huhogó hangos videómhoz (amit a kocsi ad ki nem én ), hogy az üzemanyag szűrő cseréjével megoldódott ez a probléma.
Most megnéztem, hogy a német használtautó oldalon mi újság az "arányokkal" elég meglepő
Na nem mintha ebből bármi nagyon mélyenszántó gondolatot lehetne levonni, de érdekes:
Opel astra GTC + xenon VS VW Scirocco+Xenon 225 VS 1249 db találat
Opel astra 2010 től (minden féle kiadás, kivéve a kombikat) VS VW Golf 2010 től (ugyan úgy minden, kivéve a kombikat) 7 807 VS 46 552 db találat
Azért ez elég durva plusz a VW javára......ha lehet ilyet mondani ez alapján, hogy javára
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #31332 üzenetére
jaaaaaaaaaaajajaj nekem minden benzin amivel megy egy autó de igen, gázolaj szűrő van a traki motorban
(#31337) zolikaDB : Hát igen, csak nekem ez így első blikkre nagyon furcsa volt....nekem a 2ezres dízel az egy vagon nyomatékot és 140-180 lóerőt jelent
-
Declare
őstag
válasz KillHates #31343 üzenetére
Ez a kérdés nagyon tetszett Csak érdekes, hogy nem egy kisállattartó topicban beszélgetünk
Lekopogva apróságok. Ez az EGR koszolódás, ami ugyan itt az elmúlt pár ezer km autópályázás alatt eltűnt,és július óta nem is jelentkezett, de azért azt a szelepet kipucoltatom.
A másik az elektromos rendszerben valami szerintem nem 100%. Azt néztem múltkor, hogy kb egy 10 perccel azután hogy nincs piszkálva (akár bezárva, akár nyitva hagyva), szépen megszűnik minden fogyasztás teljesen. De pl az első középső térképolvasó világítás addig folyamatosan fogyaszt egy picit (ezt amióta kicseréltem az izzókat LED re, azóta lehet látni, hogy egész halványan de világít).
Szóval ezt az elektromos rendszert majd jó lenne valakivel megnézetni, de akkuval, meg indítással nincs bajom az új akku óta.
Fogyiban 5,8 az átlag, amióta nálam van, teljesen jó.
Most majd kap jó kis prémium Liquy Moly dexos 2 es olajat, meg egy olajcsere előtti belső motortisztító adalékot, illetve egy üzemanyaghoz tölthető ilyen fúvóka/befecskendező tisztító lötyit is ugyan csak a Liquy Molytól. Aztán szűrő cserék és kíváncsian várom lesz e valami észrevehető kis különbség akármiben is
Neked sincs más olyan ötleted, amit most 180 ezres szerviznél érdemes lehet megnézetni/ cserélni a kis Singeren?
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #31350 üzenetére
Köszi! Konkrét ellenjavaslatot még nem olvastam róluk. Valamiért elkoszolódott ez az EGR szelep és mivel az autó előéletét nem ismerem, a lelkiismeretem akkor lesz tiszta, ha egy ilyen szlötyit beleküldök. Azért lesz az is Liqui Moly, ugyan az mint az olaj is. Ha tesztelték is valamilyen olajjal, az biztos a sajátjuk, tehát ha valami marad is esetleg utána akkor sem félek tőle. A másik meg, hogy nagyon jókat olvastam erről a brandről.
Ettől függetlenül persze nem fogok bele öntögetni folyamatosan ilyeneket, de most kap egyet.
(#31354) KonzolKartel : Oké köszi, akkor váltóolaj marad ahol van ezek szerint ez a váltóolaj csere nem olyan, hogy kicsavarnak egy kis csavart, kifolyik a régi és beletöltik felül az újat
-
Declare
őstag
Minden "jo lesz a teli gumi nyaron is" autos figyelmebe ajanlom (meg mindenki maseba is ):
[link] -
Declare
őstag
válasz Findzs #31402 üzenetére
Meglepöen sok van igen
(#31403) gban : Persze vilagos. Ez a különbözö gumikat teszek a kocsimra ez meg aztan nekem tenyleg az a kategoria, amit nem tudok feldolgozni.....a kuton miert nem ugy tankol az ilyen, hogy fele benzin, fele gazolaj....gazolaj olcsobb
(#31404) Petya25 : Egesz addig ugye nincs is semmi baj, amig nem törtenik valami...ez igy szokott lenni....es beszelgetünk mondjuk 30 ezer forintrol. Hasznaltan szerintem annyiert lehet kapni teli/nyari gumit amivel par evet el lehet meg közlekedni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs