- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79158 üzenetére
ez pölö szinte mindenhez jó.
legelek:
A rendőrség más tészta, én sem kedvelem őket (és a munkamoráljukat főleg, de van kivétel). Szerintem attól függ, hogy hol milyen a főnök.
Falun nőttem fel, aztán megyeszékhely, most Pest. Csak földrajz a diffi, minden más ugyanaz.
És szerintem nem utópia, csak idő kérdése. (és itt nem is érveltél)
Igaz, mögöttem még nincs 50-60 év, de annyi már van, ha másnem muter foglalkozásából kiindulva, hogy abszolúte ne kergessek olyan álmokat, hogy itt bármi megjavulhat.20 éve még esély lett volna rá, mostanra ez köddé foszlott.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79160 üzenetére
Kb ebből már a politikai beállítottságra is lehet következtetni.
Nem kell következtetni. Lesz@rom az egészet ahogy van. Nekem totál egyre megy milyen fedőnév alatt hazudik valaki
Gondolom külföldre szeretnél menni (ott kolbászból van a kerítés), itthon minden rossz, és nem is lesz jobb. Ez a búvalbszott hangulat, meg hogy miden rossz és úgyis marad nem visz előre. (persze beszélni nekem könnyű, csinálni már mindent nehezebb)
Anyám szocmunkás 20 éve. Kérdezz tőle mi és merre megy és ment. Ő szakember, csak elhiszed neki. Vagy nem, te döntöd el. Igen ezt szoktam hallgatni. Egy gond van. Ezt jellemzően azok mondják akik itthon sem tudtak dolgozni, kimentek és ott sem, aztán vissza. Vagy nem is voltak kint. Ez a túlsúly. De mindegy. Én sajnos látom, hogy a legeldugottabb szabolcsi faluból is svédig megy az autószerelő és utána az egész család, mert annyival többet ér a munkája, hogy megéri. Nem kell ide NG-s diploma, csak kockáspapír
"Január 1-jétől minden tulajdonos- és üzembentartó-váltásnál, illetve a műszaki vizsgák után is rögzítik a járművek kilométeróra-állását Magyarországon". Vagyis itthoni autót már nem lehet tekerni, csak külföldit.
Totalcart se sokat olvasol ezek szerint Nyugodtan lehet tekerni itthoni autót is, ugyanis 500.000km-t is bele lehet tekerni egy autóba 2 műszaki között és kutyát sem érdekli. Renault Clio esete, majd előkeresem neked ha kéred
Na OFF end, sokak vagyunk
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #79163 üzenetére
Értő olvasás
1. Ki állította az ellenkezőjét vagyis azt, hogy nem szerepel a km óra állása? Én ugyan nem.
2. Igen, ismerem.Ezektől függetlenül továbbra is simán lehet negatív eltérés a 2 műszaki között, a kutyát nem érdekli. Átment remélem így harmadjára, hogy miért ér pontosan nullát az egész A tekerés addig nincs bizonyítva, míg épp nem tekerés közben meszelik el emberünket. Minden más Excel hiba a törvénynek. Ez pedig, nos, hát erre hagynék időt.
Ja, mert ilyen kalibernél már rendesen sztárügyvéd kéne, hogy valakit berakjanak olyan bizonyítékokkal, amiket igen nehéz lenne letagadni, épp elég gond, hogy egyáltalán kell Nehogy azt hidd, hogy nem azzal kezdtünk, hogy összeszedtünk rendőrkapitányokat ismerős körben és kérdeztük meg lehetőleg minden érintett kerületben magát a fejet. Nagyon jól ismerik ők is. Boltosok is. El van rakva a dolog, szenvedélybeteg emberünk és innentől senki sem akar vele foglalkozni. Passzolgatják a papírokat ide-oda. Közben néha még betér 1-2-szer ismét. Én nem találkoztam vele azóta, valszeg én hamarabb kerülnék sittre, mint ő ebben az esetben. Éljen a jogszolgáltatás, igazságot meg keress magadnak.
ON:
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79172 üzenetére
Statisztikáink nincsenek, én 3 autót kapásból tudok, ami nem hajlandó többet futni évente, mint mielőtt nyiregyre kezdtek bemenni minden nap oda és vissza. Igaz, ők 5 évente autót cserélnek, így tudják mit kell tenni És ez én vagyok, elég kevés otthoni infóval, egy olyan településről ahol plafon vannak 4000-en és elég kevés az autó.
mohabá 007: Már írtam, hogy hagyjuk. Képtelen vagy értelmezni, ha meg idézel, szövegkörnyezettel tedd Kontextusból kiragadva nyilván stimmelni fog minden, amit gondolsz.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79199 üzenetére
Mivel ez a szépség nem okos rendszerű, így mindegy mit teszel bele, csak a fizikával kell foglalkozni, az informatikusok lelépnek a pályáról. (szomorú hír nekem, neked remek). A fizika pedig iylen alapvető villanyászkodásban elég könnyű téma
Ellenállást/buszosokat pont a derengés miatt szoktak berakni, mivel az a köcsög led baromi pici feszültségre is hajlandó világítani, míg a sima izzószálnak küldeni kell rendesen, hogy látható fényt adjon. Másik oldalról ugye ha okos lenne, akkor épp az ellenállás és fogyi miatt maradna ébren az autó rendszere és ez szívná le az akkut. Nálad valami heavy user gond van.
Mondjuk kintre én nem ledeznék rendőrbácsi miatt, de belülre minden további nélkül, sőt.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79202 üzenetére
Egy király tolómérővel kéne mérned egyet. Nem első eset, hogy ezek a kínai vackok nem elég méretesek. Én is romosra rendeltem magam beltéri ledekkel és bezony ami jó és minőségi az kint is drága. De az néz is ki valahogy.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79204 üzenetére
Mert nem veszünk dzsunkát Elsőre is látszik, hogy ez így nem szimpi cucc. Eladnak a leddiszkontban is mindent amúgy.
Na várj, ha már a beltér miatt is el akarták venni a forgalmit (kíváncsi lettem volna rendőr barátunk érvelésére, "A világító és fényjelző berendezések alkalmazására és működésére vonatkozó általános üzemeltetési műszaki feltételek" részt gondolom fújta fejből és azt is, hogy mik a kivételek) akkor te rámész a rendes ipari kinti cuccok ledezésébe, amikért viszont tényleg lőnek a zsaruk? Te se vagy komplett, már bocs
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #79211 üzenetére
Keverjük a dolgokat. Ne keverjük.
Az, hogy ki mit csinál úgy, hogy saját magát szívatja vele, nem érdekes. Nálunk sem zavarja a műszakist, hogy a kézifék konkrétan nem fog, bár apámat se, ami inkább gond, de hát ugye.. na mindegy is. Sok embert nem zavar sok minden, szerintem egy rendes műszakin kitérdelne elég sok autó. Ha 15 éve ledezel kint is, és nem érdekel senkit, az megint csak addig buli, amíg nem kezd el valakit érdekelni. De legalább te fizeted. A betű szerint ha nem akarsz szopót kintre nem ledezel.
Hogy ki mennyire bízik a Tungsramos srácok tudásában és rakja tele elöl is a kocsit leddel pölö, ő tudja. Én 4+4 év műszaki és mérnöki képzés után nekik hiszek. Ha oda eljut valaki az már ad némi bizalmat felé, hogy tudja mit ugat.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #79213 üzenetére
Nem definiáltam: kint=külső fényforrások, bent=belső fényforrások. Mert most már feljött a külföld is, csak azért.
Nincs vele semmi gondom, írtam. Ha valakit zavarni fog, akkor majd jelzi és akkor fizeted a ledezésedet. Nem én és nem más, aztán megy minden tovább. Ezy Csak ettől még nem lesz sem legális, elöl pedig főleg nem jó.
Ha a fedélzeti meg így is elalszik és nincs készenlétiben, ezen része téged nem érintA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #79220 üzenetére
Én pedig ötvenedszerre írom, hogy nem, nem zavar Akit zavarna/feltűnne pedig nem került bele a járási halmazodba. Ami amúgy lottó pozitív, lottózz. Eldugott szabolcsi kisfalu-város szinten 3 hétig volt fent a színre fújt szemöldök mikor az öreg felrakta. Úgy szedették le, mint a huzat.
Te autód, te kockázatod, te fizetésed, te forgalmid. De ha valakit fog zavarni bármilyen ledezés, akkor meg fog büntetni. Teljesen jogosan. Ha a lámpa nem volt E jeles és nincs mögötte típusbizonyítvány a nagy EU-s adatbázisban, akkor azért is lehet csapni a gempát a postán a csekkel.Balkán erre épül: komolyan szabályozott élet, de kevés betartatás. Ezért trükközik mindenki mindennel. Ez egyfelől jó, másfelől rossz. De ez már néplélek, nem tartozik a szakmámba
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #79222 üzenetére
Nem tudom hol tartunk
Még 1x, műszakin se okozott problémát. Pont.
Az, hogy valaki leszarja a munkáját, még nem fogja legitimálni a törvény előtt a dolgot. Én is szívesen végeznék hanyag munkát, az öregem is (még erre figyel, hál Isten, csak a kor, na). Csak esetemben gyorsan kiderülne, apámnál emberek halnának meg, a műszaki vizsgabiztosoknál meg hát mindegy, majd lesz valahogy.
Az E jel pedig mindenben benne van, amire egy 5 éves kínai be tudja programozni, hogy üsse a gép. Az E jel akkor ér valamit, ha van mögötte egy számkód is. Ha pedig a szám mögött egy adatbázisban az, hogy ez a cucc valóban ehhez a kocsihoz való. Ha így volt, annak nagyon örülök. Hogy ettől az előző dolgok miként lesznek legálisak nem tudom. De pont[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79225 üzenetére
Nyilván nem, gondolom látszik az árán is
Működni fog, működnie kell. A többi részét azt kiveséztük fentebb Mondjuk azt is érdekes lehet hátul ez miként fog viselkedni így, hogy csak körsugáros.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79228 üzenetére
Háááát ez ennél sokkal-sokkal-sokkal bonyolultabb, de nyilván amíg nem voltál egy olyan helyen ahol lámpatesteket terveznek-vizsgálnak, addig fejben ez ennyivel elrendeződik
Hogy milyen kell pontosan azt már csak kisakkozod, 2 fajtából nem nehéz
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Én azért elvárnám, hogy ha már szalonból új autót veszel, akkor rakjanak már rá olyan gumit ami arra való bakker.
Más kérdés, hogy a /60 az kies puszta, nem véletlen van szinte minden Astrán is /65. Köbö 5-6% a csalás felfelé amúgy.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Criton #78965 üzenetére
Na, mint ígértem, ragasztó leszedése Opel műszerfalról: a tuti megoldás végül azt lett, hogy ragasztó eltávolító spray. Ez mocsok fehér nyomot hagyott, de ragacs nem volt. Ezután mikroszálas törcsi és Mannol unverzális tisztító. Adtam neki vagy 4-5 kört, szépen rányomva törölgetve. Nem tudtam megmondani, hogy volt-e ott valami. Annyit változtattam, hogy az új noteszt azt saját kétoldalassal raktam fel, ennek tudom, hogy a formaleválasztó az ellensége, amitől kb. ledobja magát instant
Amúgy mai program:
-Irmscher rács berak, kicsit érdekes a nyelv elrendezése, de hát amennyit nyitogatva van, belefér
-első lambdaszonda csere, ez bukott, ugyanis rosszat küldött a srác. Elpucoltam, megkentem rézpasztával és visszarakta. Töröltem kódot, azóta nyugton van
-2 első magas berak, ez is elég mutatvány volt, de sima
-fejegység csere, ez még nem lett volna akkora buli, de a kormányadapterrel együtt elég szép kábelkorbácsot kellett beletolni a műszerfalba
-kihangosító mikrofon, okés volt, úgyis akartam még 3 szálat behúzni majd fentre, plusz igényesen hátul levezetni a kábeleket
-kormány csere és átvezető csere, ez mocsok volt, ugyanis a ClassicII marhára nem külső torx, hanem belső. De volt az is, lejött szépen, vezető is sima csere. Instant ment minden a rádióval. Nekem fura, hogy hogyan használja a bal oldali sort, de megnézzük mit lehet még kihozni belőle.És emellett karácsonyozás. Hulla vagyok
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Aki hátra rakna ajtóérzékelőt: ClassicII-ben is megvan a kábel ledugva az alsó panelhez egy gégecsőben, random bontott kapcsoló megteszi, elöl is be van kötve, plug and play a dolog. Annyi, hogy nem külön szálas, ergo első és hátsó sor is együtt működik, de ez mondjuk nálunk éppen előny, nem hátrány.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Múltkor volt a ledezés téma odakintre, kipróbáltam mi mit tudna, van vagy 10 féle most itthon a benti modok miatt. Hát nyilván az ilyen körben felrakott vackokat el kell felejteni. Mindegyik hord mindenfele, vakfoltos stb.
Node, rendeltem én még belülre filamentes ledeket is, csak hosszabbak 7mm-el és nem nagyon férnek el. Helyzetjelzőben viszont igen.Eléggé meglepő, de ez még akár lehet megoldás annak, aki mindenáron ledet akar dugdosni kinti lámpákba (tompítottba azért mégse), több oldalról állványoztam és leskelődtem azonos állásban, szinte pont ugyanott és ugyanúgy törik a fény és úgy is szór, ahol vakít, hagyományossal is., csak van egy kevés fényerő boost. Szóval ja, ez még lehet egy opció. Kép kicsit csal, mert Pesten van a nagy fényképező, ez csak P9-el lett lőve hirtelen a hidegben, de színben sem vészes, 6000K fölött biztosan nincs.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #79418 üzenetére
Beltér az tiszta sor, ott most minden extra berakása után vagyok ott, mint eredetileg fogyiban. És hát komfortban nem egy liga, azóta telón sosem volt bekapcsolva a lámpa ha keresünk valamit.
Kint meg azért necces, mert ha csekket adnak a fakabátok, akkor gyorsan eltűnik a fogyasztásbeli különbség
Amúgy igen, ez a ledes móka azért gáz, mert kevés az értékelhető. Én legalább 5-6 helyről rendeltem több fajtát is, ezekből kiválogatva már lehetett értékelhetőt alkotni, de még így is hátsó üléseknél erősen kékes az eredmény pedig azt utálom.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Múltkor már nem is tudom volt kérés a napellenzőre. Most végigtoltam mindent, sikerült a hátsó részt is ledre átcserélni. Egy ideig nem értettem mi a baja, hogy rövidzáras a ledre, aztán rájöttem, hogy ott egy picit más a foglalat ám...
Csomitartó, ez oldalt 2*20cm 4500K-s csík, 5*10-es derékszög műanyag idomra ragasztva, az pedig a kalaptartó melletti kis vájatba beragasztva, kábel meg hátra ugyanebben kivezetve, gyári lámpánál osztott saruval kötve. Ha nem keresed direkt, meg nem mondod, hogy nem gyári cucc.
Hátsó sorban is bent van minden, oldalra elvben úton van még a 4500K-s sofita, középső az nagy nehezen de bement. Szerintem már lassan sok is amúgy a fény.
Hátsó lábtér, ez is ugyanaz a ledcsík, keresztben van egy merevítő az ülésen, oda lett felrakva, timerre van kötve. Majd nyáron a felső kapcsolóra is bekötöm mindkét oldalt.
Itt van 4 égős középső pilács plusz napellenzők. Majd egyszer lebontom, hogy hogyan néz ki, de 3-3 ledsor van berakva mindegyik oldalra, dettó a csíkból, betolva a két réteg közé. Így ha sminkelne a hugica, akkor nem kék vagy sárga lesz a feje.
Egyben pedig az eleje, lábtér és minden bazár:
Világítós mókákat befejeztük, majd tetőkárpitozás lesz, meg szigetelés, gyári helyre behúzom a korbácsokat is, azt' csókolom Ja igen, a fényre sötétedő tükör is már tarcsiban van, be is húztam neki a plusz szálat, csak angolból kéne még hazajutnia
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #79433 üzenetére
Valóban sok, szerintem kapni fog egy opál burkolatot belül, mert kiszúr 1-2 helyen. Nem vész, de nem optimális. Ha hazahozom a rendes fénygépet, akkor lennének normális képek, így marad a teló. Nem így készültem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Test, 12V és rükikapcsolás kell neki, azzal tiltja a sötétedést. 2 fényérzékelő, egyik előre néz, másik hátra és amikor hátulról nagyobb fény jön, akkor kezd el a fotokróm sötétedni.
Kintre is jó ötlet lenne, de a tükörlap mérete ugye itt erősen befolyásol dolgokat. Ha olt gyári extra akkor annyira nem nagy gond, ha nem, akkor pedig vadászat van erősen.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz adorjant #79440 üzenetére
Hát amiket én rendeltem annak mindnek jobb volt a fényereje, nekem a színhővel volt inkább bajom. Amúgy Vanssi márkával bírnak, nem is drágák, nekem lehet potyára jön meg most 4 darab, dobok privit még ez ügyben akkor.
Hátul valami sima gagyi van, tök noname vacak, de oda is az előbbi márkából jön 2 darab elég húzós 1k darabáron, de elviekben Istencsászár fényerőben is, és színben is az, ami elég közel van a természeteshez.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #79466 üzenetére
Volt olyan csopitársam aki egyetem után autókat akart programozni (nem tudom honnan jött a dolog, de hát végül is programozás az is) és hát versenysportban van, szóval valamit elért már
A titok: ha az autó előtte és utána nincs padon, az az első hiba. Ez az alap. Pénzvissza gari nélkül pedig sehova.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #79470 üzenetére
Földim mondotta volt, aki a Williamsnél villanyozik, hogy ez az a szakma, amiben tényleg baromi nehéz kideríteni ki a valóban jó szaki. És ha az F1-ben csinálod úgy, hogy végigmászod itthon meg kint is a szamárlétrát, akkor gyanúsan neki igaza lesz.
Ami betonfix: pados mérés nélkül lecsó. Aki 10-15 lovakat megérez és gyomorból rajzol jelleggörbéket hozzá, azzal orvos beszélgessen. Magánvéleményem: akinek valóban kellene ez a szolgáltatás, ő már eléggé benne van a dolgokban vagy komoly a kocsi eleve. Ezek a kicsi szívótuningok 5-6 lóval vagy 15-el, hááát, nehezen értem meg, na. Akkor már az árából pár évig inkább prémium benzin, jobb olaj, gumi és időben cserélt futómű alkatrészek meg fékek
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #79485 üzenetére
Egyik Havassy előadáson volt talán erről szó, hogy milyen iszonyatosan más az emberi érzék és a stopperóra meg a pad. Majd előkerítem, de tanulságos, az biztos A titok a jelleggörbében van itt is. Egy jó helyen elkapott púppal azt fogod érezni a világot kitéped magad alól, pedig egy sokkal simábbal lehet gyorsabb lennél. Az érzet a lényeg.
És még nem beszéltünk akkor kibocsátási normákról, élettartamról meg ezer más tényezőről, amivel le lehet gyilkolni dugókat, váltót, random egyebet, ha valaki nem jó helyre ír. Van legyilkolt DSG Golf a körben, jól meg lett csippelve, váltó-motor kakukkos. Jól ment az is 16000km-ig. Utána jött a nagy csekkA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #79511 üzenetére
Aprón szokás ez legújabban, hogy minden patika. Ha még erre alapozva az értelmes direkt ki is emeli és már képről bemondok 2-3 elég szép hibát és kókányt, akkor az nem patika. Az a patika, amibe nem tudsz belekötni. Amikor én árulok patika telefont, az olyan, hogy 3-an nézték 10 percig, mert 10k-t adtam volna minden mikrokarcért is. Nem találtak, a teló 2 évesen is gyári állapotú volt. Nem korának megfelelő meg egyéb okoskodás, hanem gyári. Ezekből szoktak lenni a félreértések és a megkímélt laptopra is simán bemondják ha hiányzik egy centis darab a házából, hogy hát neki az a megkímélt. Ooookay.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz B-L-A-C-K #79513 üzenetére
Mindkettő használati tárgy, állapota leírható, definiálható. Mindenki úgy értelmezi ahogy akarja, de mint selling point még külön ki is emelni, hogy nem lehet belekötni semmibe, annyira király a verda... naaaa.
Akkor fogod és leírod, hogy van kőfelverődés egyébként mikrokarcok, de semmi komoly. Lám máris másképp mutat a dolog. És mondjuk egy lógó lökössel kezdődő kocsira nem indulsz el. Pölö.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
G Astra 1.4 twinport tulajt keresek aki tudna nekem motortérről képet lőni vagy megkeresni egy vízcsövet. H Astrában megvan, G-ben nem, állófűtés miatt kellene.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Sanki fórumtársnak riszpekt, meglett végül a cső amit keresünk. Motortól a fűtőegység felé tartó cső a hivatalos neve, akinek nem fagydugós DEFA van, annak ez jó opció. Annyi baja van, hogy ugye ennek jó ha van lejtése és a lentebbi pontba kerül, aztán majd megindul a meleg magától alapon műxik. Ebben hiába azonos motor a H és G más. A G-ben szinte pár fokos szöggel jön a blokkból a víz, a H-ban radikálisabb. Venni fogok egy bontott H csövet és ha passzol, akkor az kerül bele. Helye elvben van.
2 hét és beépítjük, aztán kezdődhet a méricske.Utókérdés: 6818571 ennek a csőnek a belső átmérőjére van valamilyen oldal, amire van infó? Lebontatni nem akarom senkivel, viszont tudni kéne, hogy mekkora a belseje.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Adalék infó: orosz oldalról túrtam, hogy nem mindig van feltüntetve, hogy adott DEFA fűtő mellé nincs beszerelő kit írva, de kelleni fog.
Ezért nem értettem, hogy milyen cső az, ami olyan meredeken megy radi felé, mert az nem a gyári cső elszabva. 1.4 Twinportok egy köbö 10*3cm-es derékszöges csövet kérnek még, 19mm-es belsővel. Ebbe megy a fűtőtest és ahol a másik vége ott kell elvágni a gyári csövet. Nálam kelleni fog egy 19-16mm megoldás, mert olcsóban 16-16-os csonkos test volt, de szlovákiában van egy cég, ami mindenféle méretet tart és így patent.Na, szóval ennyit erről, thx aki írt priviben is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79676 üzenetére
Nyugodtan szólhat érte.
Plusz 7,5K-ért
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #79681 üzenetére
Ezt akartam mondani még én is, hogy ilyenkor épp az a jó a csapott seggű kocsikban, hogy nagyon durván mocskolnak hátul és ezt elég sokan kihasználják
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #79683 üzenetére
Kiskapu: menet közben nem tudod tisztítani, ezt a dumát egyik barátom mondta, aki szokott gonoszkodni sebességekkel.
Amúgy ja. Én is políroztam egyet rajta és kicseréltem az izzót 10 év után és hát más dimenzió. Az előző úgy jött ki, hogy a búra külön. Aztán a bele az égőnek és utána fater villanyász csipeszével 2 percig feszegettem egy szétoxidált rézdarabot kb. Én nem tudom hogyan működött még egyáltalán. A gond ugye, hogy oda rengeteg mocsok bemegy felülről is, aztán azért haloványka.
legelek: Xenonhoz ugye kell másik lámpa, szintező és mosó. Meg ugye ezt működtetni is kell. Ami ha nem gyári, kb. no way, ha gyári akkor meg horror.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #79687 üzenetére
Működnie kell, mert ha én otthonról mondjuk lemegyek Debibe 1 seggel, akkor te rendszámot nem látsz, akkor a mocsok elöl-hátul
LED-et kimagyarázni nehéz, hogy út közben beleesett a foglalatba, xenont is, kiégett ha hátul van sima, én kérdeztem ilyet, mikor kontaktos volt, mondtam neki, hogy nem okos autó, mikor elindultam ment, nézze meg, ott van benne. Sima volt. Ha megtalál vele másnap is, akkor büntet. Ez így korrekt.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Attól függ mennyire zavar ha valami eláll vagy pacuha. 40-45k körül van egy rendes varrt szett, ami gyári kárpitsablonra készül és az tényleg olyan, hogy ha felteszed rendesen, akkor az olyan is, hogy a legmarconább huzatgyűlölő sem mondja meg, hogy huzatos ülés. Cserébe lehet autóban kajálni, nem kell zuhanyozni ha épp építkezik a család vagy csak általánosan családi kocsi amikor bármi bármikor leesik, morzsál, ömlik sötöbö. Évente 2-szer mosi, olyan 6-7 évente csere és lám, a kárpit illatos és zéró kopás, teljesen gyári.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Mikor jött a verda, újonnan volt fent ilyen univerzális. Megunták anyámék meg én is, hogy mindig mindent igazgatni kellett, meg tényleg olyan volt, mint amikor valaki 1 mérettel és 1 kategóriával elnézte a ruháját.
Nyilván 40 rugó huzatért amikor a kocsi árának ez már egy szép része bika összeg. De hát ez is olyan, hogy mérlegeled a dolgokat: ha a kinézet, forma, tartósság és minőség fontos, akkor varratás. Ha nem, akkor univerzál. Ha nincs sokat használva a hátsó sor, akkor első 2 ülést szokta mondani a kárpitos még. Az megvan 20k alatt vastagon és hátulra mehet akármi.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #79710 üzenetére
Attól függ. Én most teljesen újrapakolom izzóval az új lámpákat és egyáltalán nem mindegy ki és mire és mennyit és hogyan. Felénk sok a köd és a párás út, így eleve a sárgásabb színűek a nyerők. Plusz cserélni sem nagyon akaródzik, 12 év alatt ha megevett a kocsi összesen 4 izzót sokat mondok. Osram Silverstar2.0 lesz H7-be, Whitevision HB3-ba és Allseason ködlámpába. Nagyjából ez az optimális középtáv kiégés-fény-használati hatékonyságban, ahogy kisakkoztam az excelből.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #79728 üzenetére
Jobb esetben az E jel nem olyan, hogy rá van dobva azt csókolom. Ennek stimmelnie kell az adott kocsira, homológnak kell lennie. Van ennek ugyanis egy szép kis száma is. Aztán amikor a dob száma valójában egy első lámpához tartozik... na az szivacs
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #79730 üzenetére
Hát, én a 3/2-ről is letettem. Mondjuk nálunk most is leér a sárfogó, ezt ültetve le is szakadna.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #79732 üzenetére
Ezt te tudod, én biztosan vinném előzetesre, nekünk már a kis szemöldök miatt is azt mondták, hogy bukta.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
2 hónap után végre kapott a verda új toronycsapágyat, szilentet meg megcsinálták a kéziféket is. 10k munkadíj, azt mondom még okés is.
Ha hazamegyek meg fékfolyadék, mert az nincs lecserélve és szerintem van vagy 4-5 éves.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs