- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SoulReaver
veterán
válasz TTomax #29033 üzenetére
Igazad van, nem régóta játszom(Csak 20 éve). De te sem érted a dolgot, csak fejtegeted a vga piac mivoltát.
Azt próbálom magyarázni, hogy a gta5 -ben az összes erdős résznél leesik az fps. élsimítással és anélkül is, erre fel írtam a witcher 3-at, hogy abban elég sok erdős, sűrű részek vannak, ott meg van oldva, hogy ne szaggasson.
Gta5 már 2 éves játék. Azóta kb 2 vga verzió is kijött ( maxwell, pascal ), mind a kettőn ugyan úgy darabosak azok a részek, hiába van már 8 meg 11 gb, ki sem használja rendesen és még is akad...
Ti arról beszéltek, hogy lehet azt úgy is beállítani, hogy ne akadjon, de nem erről van szó...