Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz Bogyó bá' #2310 üzenetére

    Megszoktam, hogy nyélgáz kell. Egyedül nem volt gáz vele, csak a plusz 75kg a hátam mögött... És nem minden indulásnál, csak egyszer csináltam meg. Utána éreztem, hogy ezt nem így kell. Te nem csináltál még olyat "ismeretlen" géppel, amiből rájöttél, hogy nem kéne? ;]

    Egyébként meg, nem volt necc, eldobás közelében sem jártam. Tesóm nem is vette észre a dolgot. És nem kerékre állt, csak éreztem, hogy nem úgy tapad az eleje ahogy kéne.

    Még nem az enyém a gép, kölcsönben van nálam, de hamarosan remélem változik a helyet. :DDD

    Még egy dolog... "Nyugiban" szeretem megtapasztalni a gépek határait. Ezt ne úgy értsd, hogy lapon fordulni vele. De fékezésből is csináltam pár erősebbet, indulásnál is megnéztem, mit tud. Ha megcsíp a darázs, mit reagál rá.

    Eddig egy motorral nem csináltam ilyet, kezdő koromban, azt törtem össze. (Biztosító szerint még mindig balesetmentes vagyok).

    Nem erős az autóm se, viszont ismerem a határait. Néha meglepődnek haverok, ha elgurul a gyógyszer*... De már megszoktam, tudom mit csinál.

    * Ilyen eddig egyszer volt. Egyik amikor exem felhúzott, és friss hóban kézifékkel "fordultam" a belső sávba a négysávoson.

    Másik necc pedig véletlen volt. 20km/h-nál visszaváltottam 2-be, és olyan jeges volt az út, hogy motorfék állóra fogta a kereket, lefulladt a kocsi, és jött a kanyar, amit a szembejövő kamion kiszélesített. Kuplung, kicsi kormány, és elfordult.

    Nyilván kölcsön motorra még jobban vigyázok, mint a sajátra, de itt van két példa, hogy miért tartom fontosnak megismerni. Tudnék még regélni, ha érdekel, privátban mesélek.

    kcsa, DigitXT: Olyan is volt, futár nagyon nyomult. Kanyarokban engedtem, mert nem akartam eldobni a vasat. Majd a technikás egyenesben hanghajtásra kapcsoltam ;] De ez most nem a farokméregetés ideje, ha siet hadd menjen...

    [ Szerkesztve ]

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák