Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#04535040
törölt tag
Üdv!
A kérdésem a következő lenne:
Felhívtam a vodafone ügyfélszolgálatát. A kérdésemre azt mondták, hogy a Nokia 220 mindkét sim slot-ja hálózati záras. Kicsit értetlenül állok a dolog előtt, ha valaki tapasztalati oldalról ezt meg tudná erősíteni/cáfolni azt megköszönném. -
#04535040
törölt tag
válasz Diák66 #56825 üzenetére
A románoknál a digi a 900-as frekvenciát LTE-re hangolja át. A 3G csak az agglomerációban -2100MHz-en- marad egy egy kis, 5Mhz-es duplexen. Kb 2 hónap múlva végeznek.
Ha a vodafone a 3G-re használt 900-as frekvencián 4G-t fog szolgáltatni (és még ott a 700MHz is...) akkor talán még jobb is lesz a hálózatuk, mint a két T-nek. Ászf szerint jövőre nem garantálják a 3G szolgáltatást... -
#04535040
törölt tag
válasz MadMancs #57112 üzenetére
Ott jónak kellene lennie a lefettségnek.
A bónusz kérdés: próbáltad másik vodafone sim-mel a telefonod, vagy úgy, hogy csak 1 sim van benne? De leginkább akkor kapnál helyes képet, ha MÁSIK TELEFONNAL is tesztelted volna a lefedettséget.
Milyen rom van a telefonon? XEH, vagy TMH?
Én is szívtam eleget egy csúcs-samsunggal, mire rájöttem, hogy nálam mi a hiba.[ Szerkesztve ]
-
#04535040
törölt tag
-
#04535040
törölt tag
válasz MadMancs #57118 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy eltűnt a 3G, hanem:
- miért nincs 2G
- beszéltél technikussal?
Mert nekem is volt pár hívásom feléjük, és a 8. ügyintéző vallotta be, hogy fogalma sincs miről beszélek (DNS, BAND...egyebek), visszahívat technikussa. És megsúgom neked: még a technikus sem tudta megoldani a problémám, arra is magam jöttem rá - ha pont kerül a végére leírom (kellene hozzá egy külföldi út). -
#04535040
törölt tag
válasz MadMancs #57126 üzenetére
A megoldás: felhívod 1270-et, és a 20 kollégád is. Bejelentitek a hibát, illetve elmondod a bűvös mondatot: "az ászf szerinti nyolcszoros kötbért kérek, ami a hiba első jelzésétől a hibaelhárításig tart". Nézd csak meg, milyen gyors megoldás fog születni.
[ Szerkesztve ]
-
#04535040
törölt tag
válasz MadMancs #57128 üzenetére
Olvastam, ezért írtam, hogy a havi díj nyolcszorosát kell kérni, annyi jár (20 ember esetén ez 160db havi díj összege...amit megéreznének, és gyors kapkodással keresnék a megoldást). Amíg 35% kedvezménnyel megelégedsz, ráérnek "maszatolni"...
Ajánlom figyelmedbe tomp fórumtárs történetét (lásd telenor topik).[ Szerkesztve ]
-
#04535040
törölt tag
válasz Diák66 #57179 üzenetére
Ne is mondd! Nekem is vannak gyöngyszemek elmentve: bejelentést tettem, hogy xy településen baj van a mobilnettel. Próbáltam LTE-n, majd HSPA-n is, "only 3G" módban. Erre visszaírják, ha 4G-n nem jó a net, állítsam csak 3G módba a telefonom. Visszaírtam, hogy ugye elolvasták a levelem figyelmesen, mert pont ezt csináltam. Jött a válasz: az előző levelünket tudjuk megerősíteni....
-
#04535040
törölt tag
válasz K Norbi #57277 üzenetére
Hááát:
7.000*12=84.000/év. A lottózásból mennyi profitod volt? Éves megyei matricát max 3-at vesz az ember....Másik lehetőség: ügyfélmegtartó csoport, havidíj 1500 Ft, voda irányba korlátlan beszéd, más hálóba 100 perc, adat 200MB. Ez éves szinten 18.000 Ft.
De az a legfontosabb, hogy neked megfelel, és elégedett vagy azzal amid van. Ez a boldog élet titka.
-
#04535040
törölt tag
válasz Daffni2 #57532 üzenetére
Szóval ha a vodafone-nak élő szerzödése van egy importőrrel, hogy ebből a típusból pl. 2020 32. hetére teljesíteni kell 1000 db készülék beszállítását,akkor annak az a neve, hogy "varázsgömb".
Eddig azt hittem, hogy készletgazdálkodás/logisztika.....Ma is tanultam valamit. -
#04535040
törölt tag
válasz Nikaré #57534 üzenetére
Van egy kérdés.
Érkezett rá egy varázsgömbös válasz
Majd jött egy vírusozás.Szóval: ha tőlem megkérdezik, hogy mikor érkezik a cégemhez áru, melyiket mondjam a vásárlónak? A vírust, vagy a varázsgömböt.
Csak azért kérdezem, mert -szarkazmus on "biztosan jól szórakozna" szarkazmus off- a főnököm, és az ügyfeleink, majd megkérdeznék, hogy elkezdtél szívni?....
Amúgy az előzményt visszapörgetve láttál 1 db hsz-t (vírus előttit), amikor a voda közölte volna a beérkezés várható idejét?
Szóval: itt sem az a helyes válasz, hogy jött a vírus, hanem az, hogy nem kötik az ember orrára. Hogy miért? 1. Mert az ügyfélszolgálatos ügyintézőhöz sem juttatják el ezt az infót, 2. Azért, hogy hitelesen mondhassa, hogy nem tudja, 3. Azért, hogy az ügyfél később ne verje az asztalt (ha mégsem jön meg az áru), hogy "de azt mondtátok/ígértétek"
Ennyi a megfejtés.
A varázsgömböt + a vírust pedig hagyjuk meg a lefekvési időre, esti mesének. -
#04535040
törölt tag
-
#04535040
törölt tag
válasz viktorhu #57539 üzenetére
Leereszkedek a szintedre (sziget, világ közepe...stb...): sok vidéki ismerősöm van, általában elsőre értik a leírtakat.
Tehát továbbra sem szakadsz le a vírusról, hiszen a vírus előtt is közölte a voda a várható beérkezést....ja mégsem!
Üdv a való világban![ Szerkesztve ]
-
#04535040
törölt tag
válasz karldergroße #57586 üzenetére
Korlátlan voda + 100 perc egyéb + 5GB + social pass = 3490 Ft.
Sokat keresni sem kellett...a szám marad a neveden.
Persze ha csak a szolgáltatók oldalán lévő tarifákból akarsz választani, akkor értem a problémád.
Ha ennél van jobb telekomos előfizetés, kérlek oszd meg velem. -
#04535040
törölt tag
válasz galaxys80 #57603 üzenetére
"... mindkét másik szolgáltató jelentősen olcsóbban kínálta volna az általam kinézett készüléket..."
Mindig összességében kell nézni: 2 év alatt ugyanarra a szolgáltatásra + telefonra mennyit hagysz ott. Mert hiába olcsóbb a telefon a másiknál, ha a havi díjjal később még többet legombolnak rólad...
-
#04535040
törölt tag
válasz Beniii06 #57790 üzenetére
Ugyan már!
Hiszen azt is tudjuk, hogy 2019/5/22 nagy nap volt: azóta van "szerelemben" Nyeszti és NorbiPont ma 400 napja!
[ Szerkesztve ]
-
#04535040
törölt tag
válasz Diák66 #57890 üzenetére
Van egy LG G7 telefonom, 9 hónapos, imádom.
Ha lelőnék a 3G-t, akkor 2G-n kellene beszéljek, ami véleményem szerint sokkal rosszabb minőségű, mint a telekom 2G hanghívása.
Tehát, ha a 3G hang megszűnne a vodánál, akkor mehetnék telekomhoz, mert ezzel a típusú készülékkel csak a telekom nyújt VoLTE-t.
Nekem jobb így, hogy marad a 3G. -
#04535040
törölt tag
válasz >Deego.. #57942 üzenetére
Nekem 2020.05.15-én lett volna rá szükségem.
Meg is akartam rendelni, felmentem a voda olfdalára, éééééés.....már nem lehetett bekapcsolni 15-én, ezért pénzért kellett adatot vennem a nagy "pandémiában", miközben mindenki ingyen kapta. Mit mondjak: nem sűrűn csalódtam a vodában, de ez az eset az volt: miért nem jelentettették be előre, hogy meddig lehet aktiválni. Az "egyik percről a másikra kirántom alólad a pandémiásadatot" nem igazán ügyfélbarát, pláne annak tudatában, hogy a másik két szolgáltató előre bejelentette, hogy meddig lehet aktiválni. -
#04535040
törölt tag
válasz makoss #58112 üzenetére
Kb ebben ebben a sorrendben végigmehetsz a pontokon:
- telefon jraindítása
- manuális hálózatkeresés
- más vodás megkérdezése a közeledben, hogy neki van-e hálózat
- sim kártya áthelyezése másik készülékbe
- előfizetés érvényességének ellenőrzése ( utolsó töltés)
- adategyeztetés érvényessége -
#04535040
törölt tag
válasz simpley #58156 üzenetére
Vodás tapasztalatom nincs, csak telekomos.
Februárban egyszerre járt le a kártya érvényességi ideje és az adategyeztetés is, de még mindig a telekomnál van a szám. Az adategyeztetés elmúlasztásától várnak még 6 hónapot és utána adják vissza a számot a telenornak. Ugyancsak ebben a 6 hónapban a telekomtól visszaigényelhető a 20-as/70-es hordozott szám.A vodafone teljesen más tészta. Itt még a saját számmezős (70-es) számot sem adták vissza a kollégámnak. Letelt az 1 év az utolsó egyenlegfeltöltésétől, majd letelt az 1 hónap hívószámlekötési idő is. A megszüntetés első hónapjában szerette volna visszakérni a számát. Visszautasították.
[ Szerkesztve ]
-
#04535040
törölt tag
válasz Daffni2 #58155 üzenetére
Szia!
Mivel te napi szinten rálátsz az ilyen dolgokra, ezért biztosan tudod a választ.
A kérdésem: kaptam ügyfélmegtartóktól x hónapra havidíj kedvezményt (újabb hűség vállalása nélkül). Ha átváltok másik díjcsomagra megmarad a forintban megítélt kedvezményem az átváltást követően?
Köszönöm. -
#04535040
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)