- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Mini-ITX
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #51744 üzenetére
Azóta ezt is tesztelgettem klímával hidegen, félmelegen és üzemmelegen is, szépen megemelte a fordulatot és tartotta, nem ingadozott. Asszem hidegen kicsit tovább tartott ez neki, de fulladásig nem jutottunk el azért.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz PHenis #51746 üzenetére
Igen, a generátor az az, aminél egy ici pici halk nyöszörgést hallani a fogaskerekeknél gondolom ami tölti. Elenyésző, de erre mondták már hogy valószínű csapágyas lesz majd jó sokára.
Ja rob210 kollega mondta pont eztSzóval lehet az, nem találgatok, egyszeri eset volt, elkormolódás nem hiszem, elég sokat pályázok mostanában és kb 3 hónapja volt a fojtószelep tisztítva. Egr tudtommal nincs benne.
diablo1984: a klíma nem ment, azzal csak utána akartam produkálni a hibát, de nem sikerült. Amúgy bekapcsolásnál kattanás hallatszik, az gondolom normális, úgy rémlik az 1.5dci-ben is kattant.
Impossible is nothing
-
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Azt vettem észre pár napja, hogy mintha kicsit nehezebben indulna be reggel a kocsi, tovább kell a kulcsot elfordítva tartani.
Nap közben nincs ilyen gond, csak a reggeli első.Továbbá ugyanúgy fennáll az, hogy 4-ben 2200-as fordulatnál a többihez képest jobban remeg, mozog a váltó. Ez nem tudom hiba-e.
Teljesítményben, fogyasztásban nem látok változást. Még klímával is húz rendesen.
ClioII, 1.4 16V, 2003, 22e km.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Ma reggel szerencsésen kifolyt egy majdnem fél doboz energiaital (cukormentes) a pohártartóba. Clio II.
Ugye ott meg a hamutál alatt van az ODB csatlakozó is, mire beértem vele melóba már átszivárgott kevés vagy a résen bement. Hamutál gyorsan ki, pohártartó lepattint és megtörölgettem, felitattam, de pár csepp ment csak át.Esetleg számítsak rá hogy valami fontos ott elázott?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Vezetéstechnika tréning Groupama pálya Hungaroring, tegnap.
Már sokadszorra vagyok, de sajáttal először:Rántópad 1 hátsó defekt szimulátor jeges úton nyári gumival.
Rántópad 2 - ez ugyanaz, csak nem sikerült megfognom.Mindenkinek ajánlom, akinek lehetősége van próbálja ki.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Kikértem a Renault-tól az előzményeket:
2013-ban 11ekm-nél cseréltek olajat,
2015-ben 12ekm-nél az alábbiakat: vezérműszíj, vízpumpa, szíjkészlet, hűtőfolyadék.Most 22ekm van benne.
Van teendőm?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz vallas #52233 üzenetére
Két éve én is ESP-s kocsival voltam, de úgy is próbáltuk hogy bekapcsolva meg kikapcsolva, van hogy ment úgy is, de nem mindig.
Nagyon jók ezek a tréningek, mert éles helyzetet szimulál meg az emberben dolgozik az adrenalin annak ellenére hogy tudja, baja nem lehet.
Viszont az alulkormányzást, túlkormányzást egy télies időszakban körforgalomban simán átélni és az ember nem esik pánikba már.Mielőtt mentem direkt gyári értéket fújtam a gumikba, elöl 2,3 hátul 2,1, de a tréner mondta hogy az nem egyedüli vezetésre van, elöl legyen 2,1 hátul meg simán 1,9 és akkor a segge nem csúszik meg annyira.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Milyen márkájú ablaktörlőt érdemes venni Clio2 2004-hez?
Bosch, Hella, Valeo, Champion, Hwf?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio2, 1.4 16V K4J710
Lassan műszakizi a kicsike és ha már ott járok a szerelőmnél pár dolgot cseréltetnék.Olaj, milyen, hol vegyem?
OIajszűrő, milyen hol vegyem?
Levegőszűrő, milyen hol vegyem?
Üzemanyagszűrő, milyen hol vegyem?
Illetve váltó olajat érdemes-e?Unixban van ismerős, de én állandóan félre rendelek vagy félre adják vagy nem tudom pedig minden paraméter be van állítva.
Pl szűrőnél is most több féle méretet is felhoz: [kép1] [kép2]Van-e még valami szerintetek?
Köszönöm
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
A váltókar persely az egy gumigyűrű ugye? Ennek az elöregedése vagy hibája okozhatja a váltóbot normálistól eltérő rezgését bizonyos fordulatnál?
Csak a bot mozog, semmi más, az autó szépen halat nem rángat dadog, nem remeg semmi, csak a bot és erre gyanakszunk.
Ennek a cseréje mekkora művelet egy hozzáértőnek (szóval nem nekem)?(#52551) jookomak: trafók voltak cserélve?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Volt szerencsém ma reggel gyári diaggal kimérni az értékeket.
Láttok-e reggel hideg álló motorhoz viszonyítva valami nagyon fals számot a képeken?Hideginditas utan maskent mukodik a gazpedal mashol fog vagy nem is tudom. Az auto is maskent megy, tobb gazt kell adni. Ha nem akkor fullad.
Aztan megyek kb 500m t, a vizhofok jelzo megindul es az alap fordulat is beall a normalra es mar minden happy. Ennyire maskent mukodne szivatoval? Ha egyebkent figyelek ra hogy ilyenkor elobb pici gazt adva es tartva hogy 2000ig porogjon es utana kuplung akkor nem lehet eszrevenni de ilyenkor egyenletes gazt is nehez adni.
Amik javitva, cserelve: fojtoszelep tisztitas, gyertya es trafo csere (3 hengerezett tavasszal es a gyari valeo helyett berut kapott azota jo). Fogyasztas normal 7,5 es a menetteljesitmeny is kivalo, hibat nem jelez.
Ez a két tárolt hiba volt, de nincs tempomatom szóval szerintem ignorálható:
DF135 Brake pedal sensor circuit, signal incoherence - Memory
DF235: Cruise ctrl speed limiter, fault of the two brake pedal contacts[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
No úgy néz ki, sikerült szimulálnom a reggeli anomáliát.
Videot is raktam fel talán korábban, hogy első indításnál olyan nehézkesen indul 3-4et is kell tekernie, mire elkapja. Nap közben máskor meg pöccre megy.
A napokban tesztelgettem és ha kétszer adok rá gyújtást, akkor a másodiknál hallani csak igazán a benzimpumpa búgó hangját és olyan pöccre megy. Reggeli első indításnál is.
Lehetséges hogy azzal lenne valami?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
Srácok,
Láng autónál 5l elf olaj + szűrő 11ezer.
Ez jó ár?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #53121 üzenetére
Volt annyira szakértő az eladó hogy nem kérdezte. Egyébként 5W40, de hogy sxr vagy sem azt nem tudom.
Filtron a szűrő.Nagyon menő volt mert aszonta "a gép adott 20% kedvezményt, de én adok harmincat" és egy nagyvonalú legyintés. Hú de nem szeretem az ilyet.
Szerk: odacsörögtem, SXR.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Ja és a nagyvonalú 30% kedvezményt nem is számoltuk.
Na jó, átb@szós banda, hagyom is, oda se szólok hogy sztornó.Mondjatok webáruházat ahonnan rendelhetek, megbízhatót lszi!
(#53127) rob210: azhát, ennyit nem ér nekem hogy valaki rámondja megbízható.
(#53126) ΞΔGLΞ: köszi
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #53174 üzenetére
Átolvastam már a cikket én is, köszi.
Elsőre nem búg, de utána akárhányszor fordítom a kulcsot megvan a jellegzetes búgó hang.
Megkérdezem a szerelőm mi a túrótól lehet. Amúgy elindul búgás nélkül is, ez az érdekes.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Ma az összefoglalások napja van
Álljon itt az enyém, hátha beugrik valakinek valami.Röviden tömören a kocsi hidegen csak gázadásra indul el, különben lefullad(na).
Nap más szakában tökéletes, ezt csak reggel csinálja.Tudom rob210, kell gázt adni de ez a gázadási mennyiség már a tűréshatáron kívül van. Ahogy jön a hidegebb reggel egyre jobban érezni ezt. Van egy facebook csoport ott is írtuk páran hogy ez a jelenség van másnál is. Nekem szépen indul (második gyújtásráadásra pöccre mert akkor hallom az ac pumpát is), szépen jár 1100-1200 körül majd szépen csökken ahogy melegszik menet közben és beáll a normál 700-750-es tartományra, mint a nagy könyvben.
Kis benzinszag van ilyenkor hidegen, de ez sem kritikus és főleg akkor érzem ha tolatok és ha le van húzva az ablak.Korábban fojtószelepet tisztítottunk, azt gyári diaggal alapra állítottuk, 4 új beru tarfó 4 bosch gyertyával, mert háromhengerezett, azóta ez a hiba nincs. Ma cseréltetek benzinszűrőt, de kétlem hogy köze lesz hozzá.
Hibát nem jelez, Clip szoftver rejtett hibát sem tárol sehol, látszólag minden tökéletes.
Utána gugliztam ma kicsit, esetleg a lambda szonda lehetne még, de azok értékei hidegen reggel, első és hátsó: 409,92mV, úgy olvastam ez normál.
Más tippem nincs, mindenki azt mondja meg kell szokni, ez ilyen, de azért hátha.
Clio 1.4 16V 2003 (27ekm, megkímélt, garázsos stb stb)
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Filtron üzemanyagszűrő helyett Championt hozott a srác.
Jó ez vagy cseréltessem?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #53279 üzenetére
Annyira tele volt dzsuváva a szűrő,l hogy súlyra kb 3x olyan nehéz volt mint az új.
Vezérlésről van számlám, hogy a márkaszervíz cserélte, ha gond lesz, panaszt teszek
Amúgy jövőre cseréltetem, a fene idegeskedik ezen évekig. Amúgy is szokták használt autó megvételekor, nem?A váltóbot remegésére hogy hívják azt az izét persely vagy szoknya vagy mi? Az a gumi ami csillapítja.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #53296 üzenetére
Ég és föld a kocsi, rá se ismerek.
Ami a váltóbot remegését okozhatja az a váltókar-persely?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Srácok,
párom kicsit elhanyagolta a kocsitját, így átveszem a dolgot
Segítsetek lszi, a kötelező dolgok (vezérműszíj, bordásszíj, stb) mik kellenek ilyenkor?
Clio 1.5 dci 2004
kösziImpossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Yettel topik
- BYD Atto 3 menetpróba
- Autós topik
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő