Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz MunezXBK #25319 üzenetére
Jesszusom. Ab nevelorol tanultal? Vagy azt mondod, hogy "azza", nem pedig "abba"?... Vagy azt akarod megmagyarazni, hogy a magyarok nem tudnak magyarul?...
DRM is theft
-
-
dabadab
titán
"Nagyon kevesen gondolkodnak így, de a jármű értékének a 10 százalékát a biztonsági rendszerére kell költeni."
Azért érdekelne, hogy ez hogy jött ki neki: Mo-n több, mint hárommillió autó van, ezek a statisztikák szerint úgy 15-20 évig húzzák, ezalatt (a súlyozatlan statisztikával számolva, évi 7000 autólopást és 20 éves élettartamot véve) 4,5% esély van arra, hogy ellopják. Már így nem jön ki a matematika, ha meg hozzávesszük az autók értékvesztését, jelenértéket számolunk, miegyéb, akkor meg így ránézésre valahol 1% táján lehet a racionális érték.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz DeFranco #40132 üzenetére
"Egy egymilliós autónál egy 100k, ebből legyen 50k az első éves casco"
Fentebb szamolgattam, hogy ha csak lopas miatt kotsz Cascot, akkor ez igy egyalatalan nem eri meg, hiszen annak az eselye, hogy egy adott evben ellopnak egy autot, olyan 0,2%, ehhez kepest az auto ertekenek 5%-a eleg sok penz.
DRM is theft
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
válasz DeFranco #41518 üzenetére
A parkolas az egy dolog, abba nem szokas belehalni, meg legalabb megmutatjak es legalabb elvileg tudnia kellene a delikvensnek; ellentetben ott az elozes, az osszes kozul a legveszelyesebb manover, ami a gyakorlati oktatas tananyagaban egesz egyszeruen nem is szerepel.
DRM is theft
-
dabadab
titán
Nem tudok róla, hogy a HDi-kkel különösebb gond lenne (nekünk is dízel C5-ünk volt hét évig (meg negyedmillió kilométerig), amit egy dízel Peugeot-ra cseréltünk - szerinted?), ez a V6 meg kb. ismeretlen lehet itt Mo-n, ráadásul ez a motor nem is PSA, hanem Ford fejlesztés (bár ezzel persze még 3F-földön maradsz ).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz bitpork #43512 üzenetére
"Odafigyelve 6-8 évet is kibír"
Es ez mennyiben mond ellent a weltautos azon kijelentesenek, hogy a (most mar mind) het ev feletti Allroadokban ez a megmurdalas hataran vannak?
Egyebkent meg evente 40-50k-t kolteni a legrugokra?... A Citroen C5 hidrofelfuggesztese karbantartasmentes, aztan az is kibir ennyit.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Na jo, de egy legrugo egeszen pontosan mitol lesz jobb, mint a Citroen hidrorendszere? Mert nekem ugy tunik, hogy semmivel, sot.
(#43514) bitpork: most lassan ugy 300k van benne, de meg nem kellett hozzanyulni, ill. kulonosebb nagygeneral sem kell neki, egyszeruen cserelni kell a lengescsillapitokat egy ido utan, de az ugy nagyjabol egy arban van a hagyomanyosokkal.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Sok fugg attol is, hogy milyen auton van az a gumi.
Nalunk egy 508 SW-n van (ez a kozepso gyari meret, szerelik 16"-ossal meg 18"-assal is), az a legnyugodtabb auto az egesz flottaban, az MX-5 a 16"-os kerekeivel joval kozvetlenebb es kemenyebb, a Matiz meg a 13"-as kerekein tenyleg eleg durvan el tud ugralni hepehupas uton temposabb kanyarokban.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz bitpork #57493 üzenetére
"Létezik Kompresszor+turbós kocsi vajh?"
Van, a VW csinalt 1.4-es motort kompresszor + turbo komboval.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Dr.Zoo #57508 üzenetére
"Már az Osztrákokhoz sem engednek be lánc nélkül..."
Ez nem igaz. Valoszinuleg decemberben kifogtad azt a jo nagy havazast, amikor a hatarnal az uton ideiglenesen kotelezove tettek a holancot (mondjuk hozza kell tennem, hogy naponta jarok Ausztriaba es engem meg soha nem allitottak meg, hogy megkerdezzek, hogy van-e holancom), ahogy egyebkent ugy remlik, hogy itt Mo-n is ugyanez tortent a 84-esen. (szerk: és tényleg)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz KAMELOT #57522 üzenetére
"Szerintem ha már valaki árul egy kocsit akkor az alap, hogy oda írja a KM-t. Te tudod mennyi van benne?"
Arra akartam celozni, hogy attol meg, hogy ott van egy ertek a hirdetesben, meg nem fogod tudni, hogy valoban mennyi van benne. Mo-n az oratekeres olyan szeleskorben elterjedt moka, hogy az ora allasa szinte semmit sem jelent.
DRM is theft
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
válasz kalmanchris #57923 üzenetére
"Egy adott teljesítményt el lehet érni 250Nm-el és 150Nm-el is. Nyilván a 150Nm-es motor magasabb fordulaton éri el."
Bár az így a legtöbb létező motorra igaz, de annyira nem nyilvánvaló, ugyanis a nyomaték is függ a fordulatszámtól.
"Gyorsulást nem keverem a rugalmassággal!"
Miért, a rugalmasság nem gyorsulás? De.
Igazából a nyomaték teljesen érdektelen abból a szempontból, hogy hogyan megy az autó. Ami érdekes, az a teljesítménygörbe.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz neduddki #57937 üzenetére
Miert ironizalnek? Mozgasi energiarol van szo, meg annak az ido szerinti derivaltjarol, meg surlodasi erokrol (szorozva a megtett uttal, derivalva ido szerint). Hol jon be ebbe a kepbe a forgatonyomatek (marmint a sajat jogan, nem ugy, hogy ki lehet szamolni a teljesitmenybol)? Sehol.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz neduddki #57939 üzenetére
"a nyomatek a fordulatszam fuggvenyebn valtozik de nem fugg a fordszamtol"
Csak nekem tunik ugy, hogy a mondat ket vege haragban all egymassal?
"M=F*r /ero es az o karja/ en ebben nemlatok sehol semmifele fordszamra utalast"
Pedig ott van, egy belsoegesu motor eseten az F fugg a fordulatszamtol (is, meg egy rakat mas parametertol).
"a telejeitmeny az amit a nyomatekbol szatmaztatok es szamolok"
Nem, a teljesitmeny az, ami mozgatja az autot. Az, hogy ezt bizonyos esetekben at lehet szamolni valaminek a forgatonyomatekava, az az auto mozgasat nem igazan befolyasolja. Ha ugyanezt a teljesitmenyt az auto ele fogott lovaktol vagy raketaktol kapna (ahol nincs forgatonyomatek), akkor is ugyanugy viselkedne.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz neduddki #57947 üzenetére
Nem latom igazan, hogy ez mit tesz hozza a temahoz.
Az van, hogy az auto mozgasat ki tudod szamolni akkor, ha csak a teljesitmenyt ismered, a nyomatekot nem, viszont forditva ez nem fog menni. Ebbol eleg jol latszik, hogy melyik a lenyeges.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Dany007 #58017 üzenetére
"Másrészt az n+1. roncs autó ne legyen veterán csak mert ősrégi."
A Wartburg meg határozottan ikonikus jármű, akkor is, ha autóként küzdött némi kihívásokkal (más szempontokból meg kiváló gép volt, nem véletlenül vált a kőművesbrigádok kedvencévé, persze azok a példányok soha nem lesznek veteránautók).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz bitpork #58080 üzenetére
"A régi trágyát egy Dousenbergre is mondanád?"
Allapottol fugg, egy evtizedek ota valami pajtaban rothado, tyukszaros rozsdahalmazra ramondanam. Meg hat itt nem Dousenbergrol van szo, hanem eleve joval lejjebb pozicionalt autokrol, amik mostanaban nem kaptak tul sok torodest (a tenyleg nagyon szep allapotban tartott darabok nem egymillio tajan vannak).
DRM is theft
-
dabadab
titán
Olyan auto, hogy SuperB, nem letezik.
A szobanforgo Skoda neve az, hogy Superb. (A SuperB ugyanugy ertelmetlen, mint a SkodA, a ForD vagy a MondeO, merthogy egy szo.)Koszonom, ennyit akartam elmondani, leulok magamtol is.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Melack #58382 üzenetére
Nem tudom, de neked hányszor jutott az eszedbe, hogy eladj amúgy teljesen hibátlan abroncsokat? Mert nekem még soha, és ha így belegondolok, nem is akarnék ilyet csinálni.
(#58386) Dr.Zoo: a DOT meg a mintamélység ilyen nulladik szűrőnek megfelel, ami sokkal érdekesebb, az az, hogy van-e bármi rejtett sérülése az abroncsnak.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz diegho #58406 üzenetére
A Corradoval (meg úgy általában az erős és sportos autókkal) az a baj, hogy mire beleesnek az 500k-s sávba, addigra már ötször TK-ra tört, rendes karbantartást, autószerelőt meg alkatrészt hosszú évek óta nem látott roncsokká válnak. Ahogy így elnézem a mobile.de-t, a szebb darabok bőven kétmillió felett vannak.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz lorcsi #58410 üzenetére
Ha már úgyis importálni akar, meg úgyis csak játszósnak lesz (és ott beleférhet, hogy rossz oldalon van a kormány), akkor érdemes körbenézni az angol használtpiacon, nekem úgy tűnt, hogy ott a korai NB-kből ennyiért lehet normálisabbakat is kapni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz zolikaDB #58420 üzenetére
A harom MX-5 generációt NA, NB és NC néven ismerik, az NA volt a bukólámpás, az NB 1998 - 2005 között volt, az NC meg az aktuális verzió.
(#58422) diegho: mondjuk a CRX is tipikusan az a hülyegyerek-autó, én azokat bottal sem, főleg nem azokat, amiket ennyiért lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Vízszerelő Országosan 24/7
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen