- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Mindjárt megjön a Lemokey (Keychron) első 8000 Hz-es, ultrakönnyű egere
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Ilyen lesz a Galaxy Ring töltője
ma A július közepi dátum is biztosra vehető most már.
-
Újabb platformokra is elérhető lett a Monster Hunter Stories széria
gp Az első rész befutott PC-re, Switch-re és PS4-re, a második rész pedig PlayStation 4-re lett beszerezhető.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
válasz
latyak17 #20784 üzenetére
inkabb tarts minindig 2L asvanyvizet a kocsiba az tobbet er, mertha olyan szomjas vagy hogy mar vattat kopsz hasznos lehet.
Ezt a szart meg rakni se birod sehova hogy nelegyen utba meg elis erd nulla pillanat alatt.
Most kotelezo lesz a porolto, vagy mi ez mania?
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz
bitpork #21141 üzenetére
1,5 volt az a 80 as evekbe de szerintem nincs az az utcai kocsi amibe ilyen turbonyomast 5 percnel tovabb birna.
Azon meg nemizgulok hogy beal mellem egy 1000le fiat punto GTesha beal akkois mind1 1,9D az 1,9D marad csodak nincsennek nemizgulok semmin ma az 58 ason 3 helyen is altak a rendorok 1 helyen baszogatas, volt 2 helyen kameraztak.
-
nesa
veterán
ezek meg az en csillagaim
-
nesa
veterán
válasz
bitpork #21331 üzenetére
Ember ezmeg igazi volvo 850 es alapokon ezek voltak az utolso volvok es ebbol a 850esbol baromi ritka az xc70 kivitel allig gyartottak belole es mar jott az uj V70.
Nekem ennel jobban csak a 700 as 900 as es az ultra ritka V90 tetszik.
ez a reklam nagyon nag yvolt
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz
dJ Peer #21466 üzenetére
Milyen olajat nyomtatok bele?
Lehet masfajta jobb lenne bele.
Gyuruzni szerintem a simsont meg a ladakat erdemes, most egy hordosra/ovalisra kopott hengerfalon mit gyuruzol, furni meg nemrdemes mert szarbol csinalsz fost, kifurjak belole a vekony edzett reteget oszt 60-70k KM utan ujra elkopik, vagy megperselyezteted es akkor meg dugot se kell cserelni de az megint horor osszeg es azse egy csucs minoseg kb 100k km.Masik opcio surubb vagy jobb olaj amivel az 500km leviszed 1000-1500 ra ezmar elfogadhato.
De szerintem ezt korbe kell jarni mi a baja a motornak aztan gondolkodni, PL szelepszar szimeringes akkor az nem akkora gaz.
-
nesa
veterán
válasz
dJ Peer #21537 üzenetére
Kizartnak tartom az 50k, ez hogyjon ki?
Teljes tomiteskeszlet, hengerfejtomites, hengerfej sikolas, gyurukeszlet, hajtokarcsapagyak... es akkor meg ilyesmit nemis szamoltam hogy vizpumpa, szijjak, feszitogorgok...... ennek az anyagkoltsege is tobb mint amit egy ilyen motor er.Szerintem hagyd P.csaba talaj bele valami elfogadhato olajat es hasznald, ha nem rugdosod nem eszi ugy az olajat.
Csak a vezermuszij keszlet olcsoba 30k de a normalis meg 60k, a gyurukeszlet kozepes minoseg 8-9k / henger , hengerfejtomites jobbfele cirka 10k ,forgatyushaz tomites keszlet cirka 10-15k , hengerfej csavar keszlet 6-8k es meg csillio apro bizbasz kell bele.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz
!Overdose! #21548 üzenetére
Nem 1 embert ismerek aki az ilyen olajfogyasztast olcson oldja meg kizarolag benzines kocsikbol leengedett faradt olajt tolt bele oszt jonapot, nem kell ezt 5000ft /L aron mert valamivel utantolteni.
Hameg majd 80k KM mulva vegleg kifekszik johet a masik motor bele, addig az olajra nemkoltott penzt felre kell rakni.
-
nesa
veterán
válasz
!Overdose! #21562 üzenetére
Nekem se tetszik de ez egy lehetseges sokak altal bevalt opcio.
Persze ha van penz szarasig oda kell adni szakalmetalnak hogy full general. -
nesa
veterán
válasz
AtiGef #22039 üzenetére
Ezeket az altalad leirt tipusokat ennyi penzbol nembirod uzemben tartani, 150k er nezz kocsit a maradekon atiratod meg 1-2 dolgot az elso 3 honapba megcsinalsz rajta es maris 400k.
Pl ilyesmit kapsz 150korul.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Mint ez a barom
-
nesa
veterán
Ez hatha segit.
-
nesa
veterán
Urak CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD be tudom 2 fele vezerleses volt az egyik nagyon nyugos de nemtudom melyik es mi alapjan lehet felismerni, tud ebben valaki segiteni?
-
nesa
veterán
Van vagy volt valakinek ilyen, Citrom Evasion, Pug 806, Lancia Zeta, Fiat Ulysse
-
nesa
veterán
Senkinek nincs tapasztalata?
Ezen a 4 esen gondolkodom augusztustol kell egy minimum 6 de inkabb 7 szemelyes kocsi.Megneztem par VW triot is alhambra, sharan, galaxy de iszonyat gatya szar egytol egyig mind, kivul, belul mintha valami kinai bovli lenne, az olasz-francia 4 es, egy hangyanyit talan jobb de igazabol egyszar mind, viszont kell egy 6-7 szemelyes olcson.
-
nesa
veterán
válasz
bitpork #78489 üzenetére
A C8 az a kovetkezo generacio, ezeknel is van azert hokuszpokusz boven.
Ulysse
Neztem egy 1,9TD fiatot, a toloajtok nagyon nehezzen darabossan jartak ill a vegen beakdtak es allig lehetett ujra becsukni valami pocok vegalasnal lezart es kilincs huzasra megmozdult majd katt es visszaugrott...Az elektromos ablakok is vackok voltak(a 6 bol 2,5 mukodott) altalaban 10-15 cm utan megaltak es se le, se fel nemakratk menni kesz szenvedes volt felhuzni oket.
A digit klima LCD nem vilagitott ez gondolom csak ego csere kerdese.
A kocsi lassan tekert nagyon es kb 10mp kellet mire beindult, nalam akkor volt ilyen mikor a 4 bol 2 bronzkefe allig erintkezett mar ill a komutator nagyresze is szinte muanyagig kopott= csere, tulaj szerint aksi volt a ludas en nemhiszem hogy 10mp ig teker ilyen egyenletes lassan ha szar az aksi, es a kontrol lampak se halvanyultak igazan.
590 et kernek erte, szerintem 350 et se er, de ennyit lehet bekinalok erte, meg alszom ra.
Ez az de azota alitolag vezerlest csereltek rajta ezert most az iranyar dragabb (alitolag van szamla is), alitolag elottem februar 5 ota envoltam a 3. aki megnezte, persze telefonba meg fasza autorol beszeltek mikor ottvoltam mit kepzelek en ez 18 eves... mondom kintvan a dizel fiat tipom 21-eves es minden popecul mukodik rajta...tipot else adom mert kell egy kocsi amire mindig szamithatok.(#78490) hossszú
Azmondod az espace jobb valasztas?
Nalam csak dizel jatszik, vagy max benzin-gazos ha nemvesz el teret, de akkor meg nincs potkerek, CNG kut a kornyeken nincs igy azse jatszik, itthonrol nemeri meg tolteni.#78502) Rivaul
Ha olyan megbizhato mint a 75 keruld el messze, amugy az egy honda civic.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz
barack1997 #78563 üzenetére
En ha ilyesmibe gondolkodnek bar ehez lehet meg kicsit hozza kene pakolni tuti Alfa 159
-
nesa
veterán
Urak opel zafirabol melyik az amin a javithatatlan adagolo van?
-
nesa
veterán
Van itt koztunk Tolnai?
-
nesa
veterán
Megvettem
-
-
nesa
veterán
válasz
Rivaul #81043 üzenetére
hutotomito nem eleg?
Nekem a tel elejen elrepedt a Tipon egy gumicso annyit tettem hogy meglazitottam kicsit a kiegyenlito sapkat igy nemkerul nyomas ala hutotomito volt benne azota is jolvan, most hogy vegre van ideje pihenni mert vettem masodik kocsit majd kicserelem. -
nesa
veterán
válasz
Takika14 #81582 üzenetére
Karter tomites az kb loturo, kov olajcserenel lehet csereltetni, (itt megjegyzem lehet csak utan kell huzni en igy jartam anno a tipoval) a belso fotengely szimering csere mar gazos kicsit, valszeg a valtot is ki kell bontani, es hamar kivan bontva lehet erdemes az egesz kuplung szerkezetet megvizsgalni nehogy 3 honap mulva azmiatt keljen ujra szetbontani, en valoszinuleg egy enhe folyassal nemfoglalkoznek amig igazan nem folyik ez meg kibirhat 100km tol 100000 ig barmit megvarnam a kinyomoszerkezet vagy a kuplunktarcsa veget.
-
nesa
veterán
Ilyet hasznal valaki?
-
nesa
veterán
Nem azert kell hogy ne csilingeljen a kocsi, hanem a gyereket konnyebb legyen bekotni.
#81683) TaaT
Van legalabb 10 lepcso 30cm ig es majd mindbol van merev, es sima verzio is, nekem ez a legrovidebb is mar eleg lenne, persze lehet a 10 cm es megjobb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz
Richard! #82149 üzenetére
10k kilometeren valamivel tobb mint 100k Ft ot sporol az atlagos dizel az atlagos benzineshez kepest, en nemis gondolkodnek rajta, csakis kizarolag dizel autok alnak az udvaromba viszont ilyen hokusz pokusz fokusz dizelbe 1 percig se biznek csakis kizarolag adagolos jatszik abbol is a csucs amelyikbe minden mechanikus az egyetlen elektromos resz egy magnesszelep hogy lebird alitani, sajos ez foka nemolyan.
-
nesa
veterán
válasz
!Overdose! #82165 üzenetére
Persze tudom hogy mindenki forgalmi akadaly aki zold lampanal nemeri el 3mp alatt az 50et es 8 korul meg nincs 100 felett, ez a kerdest roviden lezarhatjuk mi nem ugyanabban az orszagban elunk es mas idosikban is vagyunk.
Van egy 1,9 szivo D Fiat Tipom mostmar csak masodik auto nem egy verseny paripa de azert nemis forgalmi akadaly, varosba kulonos kepp nemaz, varosba is elmegy 6,5 el (ha forgalmi akadalykent kozlekedem 5,5 is lehet) orszaguton meg nemnagy ugy a 4,3 se hosszabb tavon, aztis biztosra tudom hogy sokaknak vagy mindenkinek a hemmi V8 is ennyit eszik vagy meg ennyit se, a kulonbseg az hogy en nem amitom magam legendas szamokkal amit egyszer evett a kocsi hatszelbe 400km es tavon.Korabban csak benzineseim voltak olyan is volt ami hosszutavon 6,3 al elment de varosba leszivta a 9 et, telen rovid tavokon -20 ba a 16 is lecsuszott neki, tudom a tied telen nyaron 6,3
, a szivo D tipomnak edes mind1 hogy +40 van vagy -25 gyakorlatilag merhetetlen a fogyasztas kulonbseg inkabb csak azert tobb mert mig asszony vasarol en futok.
A 7 szemelyes citromba 1,9TD viszont vegyesbe lecsuszik klimaval 8,5L, aztis tudom masoknak hasonlo kaliberu 2,8VR6 sharanba 7,5
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz
neduddki #82209 üzenetére
Nem, osszekevered az az 1,7D
Az 1,9 ha akarom fustmentes ha akarom mindenki ki mogottem jon meghal meg aznap tudorakba meg azis aki otthon maradtEpp a heten voltam kenytelen fustologni kicsit emelkedon mert egy 1,9tade vw a lampanal mellem alt es indulaskor olyat nyomott mint egy rossz kamaz igy kenytelen voltam enis felvenni a ritmust mert nemakartam szivni a kormot, hatB+ mindenki lemaradt inkabb, kozben egy budosen fustolo robogot is megeloztunk, igy jart.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz
Typhoon47 #82261 üzenetére
Igen igyvan de mar turbo D se olyan nyomatekos lent mint a szivo, a szivo D nalam 5-be olyan 40 et megy alapjaraton remeges nelkul valahol 30 korul kezd el remegni es innen megy mondjuk 150-160 ig varosba ha megvan a zoldhullam 1-3 es 50 nel beb@szom 5-be (es nem nemkepezek forgalmi akadalyt meg igyis az elottem halado tart fel engem) azt szevasz kisebb emelkedoknel se kell kapcsolgatni 5-be 50 el megeszi oket ugy hogy nagyon a gazpedalt se kell bizgeralni orszaguton meg vegig mindenhol 5 be falvakba beerve se kell trukozni olyan nyomatek van, alapjaraton 1 be behuzom a kezifeket es blokkol a hatso kerek kicsit merges lesz a hangja es csuszo hatso kerekel megy elore
ha csak kozepessen huzom be a kezifeket eszre se veszi csak mikor 1-bol 2 be valtok durvan lassul
A turbo D sajnos mar nemilyen valamivel kesobb ebred de meg mindig jobb varosba mint a benzines.
-
nesa
veterán
Megvalami a rovid utakrol, rovid utakra kulonossen a dizel a nyero, erol a taxisokat kell megkerdezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Üzleti vita és megbeszélés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- TCL LCD és LED TV-k
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- További aktív témák...