- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Viszlát #3483 üzenetére
"Értelmes ember ilyenkor elgondolkodik és azt mondja, hm, kevésbé vagyok védett, úgyhogy nemhogy nem száguldozok, inkább kétszer meggondolom, hogy egyáltalán átlépjem-e a megengedett sebességhatárt egy előzés kedvéért..."
Motoron nemigen lehet érelmesen gondolkozni. Teljesen normális, értelmes ember lehetsz, amikor felülsz a motorra, aztán sorban jönnek az adrenalinlöketek, amik pillanatok alatt kilúgoznak belőled minden félelemérzetet és önvédelmi reflexet. Ezt egyszerűen átlagember nem tudja kezelni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bubu79
addikt
válasz Viszlát #3485 üzenetére
Tudod egészen addig nem érdekel, hogy valaki eldobja a kanalat motoron ülve ( by Janoska26 ), amíg csakis és kizárólag saját magát készíti ki... Elfogadhatatlannak tartom azt, amikor másokat veszélyeztetve akár csak egy kamionba is belecsapódnak, mert jobbára a szembe jövő jármű vezetője nem tehet arról, hogy valakinek hiányzik két kereke ( nem csak az hal meg ott és akkor, aki a motort hajtotta, vele hal a szembejövő jármű sofőrje is - lelkileg mindenképpen... )...
A legjobban azokat bírom, akik mással a hátuk mögött játszák a Jaszkari nagyfiút és mennek bele olyan előzési manőverekbe, amiket hivatásos versenyző vinnyogva kerülne el...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tildy
nagyúr
válasz Viszlát #3483 üzenetére
Lehet védeni a motorosokat és vannak bunkó autósok, de az tény, hogy nincs gyorsasági motoron ülő ember, aki betartaná a szabályokat.
Azt hiszem nagyjából egyetértünk.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
dabadab
titán
válasz Viszlát #3509 üzenetére
"a KRESZ abszolút elavult, ha mindenki betartaná (vagy betartatnák), összeomlana a közlekedés"
Tudsz erre konkret peldat mondani? Mert par pont nekem is elavultnak tunik (pl a motorokra vonatkozo korlatozasok (pl haromsavos autopalyan belso savban nem mehet - valoszinuleg meg a Pannoniak idejeben szuletett a dolog, mostanra viszont a motorok a legdinamikusabb kozlekedesi eszkozok)), de igazan komoly problemat nem tudnek hozni.
DRM is theft
-
mahatma
aktív tag
válasz Viszlát #11846 üzenetére
Én is robogóval közlekedem, és a hajam kihullik amikor látom, hogy egyes motorosok megpróbálnak az autók jobb oldalán elmenni, bújkálnak össze-vissza a kocsik között, aztán egy centivel sem jutnak előrébb, mert mindig utolérem őket. Én ha nem tudok menni, inkább beállok az autó mögé, minthogy centizzek a tükrök és az esetleg meghúzás között. Hozzáteszem, nagyon sok autós lehúzodik a robogó elől, hogy jobban elférjünk
Két hirdetésre jelentkeztem, és mindkét helyen felvettek. Az elsőnek nagyon munkaszaga volt, így a második mellett döntöttem.
-
dabadab
titán
válasz Viszlát #12478 üzenetére
Javits ki, de legjobb emlekeim szerint a koruton vegig kozlekedesi lampak vedik a zebrakat.
"Teljesen úgy kezelik a gyalogosokat, mintha ők nem is a közlekedés résztvevői lennének"
Ez jelenleg leginkabb az autosokra igaz, egyszeruen eszukbe se jut, hogy a gyalogosokra odafigyeljenek, ha nem erzekelnek kozvetlen balesetveszelyt. Kinek nincs olyan sztorija, hogy a zebranal megallva a parhuzamos savban a tobbiek lassitas nelkul huznak el mellette, vagy a szembejovok muvelik ugyanezt, vagy eppenseggel majdhogynem keptelenseg atjutni egy falusi zebran, mert mindenki stabil hetvennel tep, lelepni ongyilkossag volna?
Egyebkent ugyanez vonatkozik az utat keresztezo bicikliutra is, aminek elvileg elsobbsege lenne, de ezt kb senki sem adja meg.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Viszlát #12480 üzenetére
"Egyetértek, hogy valamit tenni kell, de ezt nem szabályok és büntetésekkel kellene megoldani"
Ny-Europaban mukodott ez a bunteteses modszer, lehet, hogy nalunk is bevalik. Raadasul az oktatas atfutasi ideje sokkal lassabb (mit teszel azokkal, akiknek mar van jogositvanyuk? ujra vizsgara kuldod oket?) es az csak a "nem tudtam" reszen segit, a "tudom, de nem erdekel" reszen nem.
DRM is theft
-
Snoop-y
veterán
válasz Viszlát #12478 üzenetére
Aham persze baromság. Én picit másképp látom ezt mikor a Budafoki úton a 2x2 sávos úton küzdök az életemért a kijelölt gyalogátkelőn és sokszor csak akkor vesznek észre ha széttárt kezekkel elindulok mint Mózes a vörös tengeren. És szoktam jelezni nem kicsit hatalmas fakkokat mutatok a 70-80 -al teperőknek akik nemhogy nem állnak meg de még csak nem is lassítanak ( 60-as tábla ) És az is érdekes, hogy mindegyik csak a kocsiból mer kiugatni de ki még nem szállt egyik sem. Pedig szívesen elbeszélgetnék velük.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
jozefgucci1
addikt
válasz Viszlát #24588 üzenetére
Részben igazad van. Viszont azt sokan elfelejtik , hogy a gyalogosok , kerékpárosok nincsenek tájékoztatva. Míg ahhoz , hogy autóba ülj kresz vizsga szükségeltetik addig gyalogos , biciklis bárki lehet. Sajnos hazánkban nem tanítanak alapvető kreszt az iskolákban , óvodákban pedig a nyugati országokban ez bevett szokás. A feleségem tanár és onnan tudom , hogy az utóbbi években nincsenek külön krezs órák holott régen voltak.Azért van , hogy ha külföldön megálsz a járda előtt akkor megálnak a kocsik előre , míg idehaza a legtöbb esetben csak akkor ha már lendíted a lábad vagymár le is léptél. Nem egyszer fordult elő velem , hogy a kisfiammal mentem át 4 sávos úton zebrán és a belső sávban simán átmentek előttem , pedig tisztán látott . Ez csupán előzékenység kérdése szerintem .Természetesen vannak direkt paraszt gyalogosok akik eléd lépnek mert áljon meg ő van kocsival , de z elenyésző.Annál inkább több az olyan autós aki szarik a gyalogosra majd a mögöttem haladó megáll alapon megy tovább.
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
mezis
nagyúr
válasz Viszlát #24588 üzenetére
"...a gyalogos szentnek van beállítva..."
Nem szent, csak elavult konstrukció. Nagyon kicsi a gyűrődési zónája és nincs egyetlen légzsákja sem.
Sajnos ezt a gyalogosok egy jelentős része tökéletesen elfelejti az alatt az idő alatt amíg kinyitja autója ajtaját és beült annak volánja mögé. Agyát leárnyékolja a fém kaszni...mezis
-
Khelben
nagyúr
válasz Viszlát #28283 üzenetére
komoly hiba lenne csak a megemelt büntetéseknek tulajdonítani ezt az egyébként örvendetes statisztikát
Ezt könnyű eldönteni: mondj okokat, amiért szerinted ilyen drasztikusan csökkent a halálos balesetek száma. Sem a fogalomban lévő autók száma, sem a forgalmazott üzemanyag mennyisége nem változott ilyen mértékben. Egyéb ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz Viszlát #28288 üzenetére
A sebességmérések száma nőtt, igen. Ennek is az objektív felelősség óta van értelme, mert előtte egy sima nyilatkozattal meg lehetett úszni a felelősségrevonást.
A gépjárműállomány átlagéletkora semmit nem változott, ugyanúgy 11 év, mint 2001-ben. Ha emiatt lenne a csökkenés, akkor 2001 óta egyenletesen csökkennének a halálos balesetek, a grafikon szerint meg alig változtak, 2008 óta meg drasztikusan csökkennek.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28291 üzenetére
HA statisztikával példálózol az objektív felelősségről, lássunk már egy 2009-es meg egy 2010-es évet is, hiszen 2008 májusában vezették be, mire minden gyorshajtó megkapta a 2.-3.-4. csekkjét, simán eltelt az év, és 2009-re tértek észhez.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28293 üzenetére
Én csak tényeket vártam, helyette téged kaptalak..
Ha a részleges adatok 2008-ig elérhetőek, akkor mégis mi alapján állítod hogy a 2008-as évben volt a legnagyobb csökkenés? Ha csak tipppeled az nem baj, a logika is úgy kívánja, hogy a legnagyobb csökkenés a bevezetés évében volt, és a logika úgy kívánja, hogy azóta is folyamatosan csökken a gyorshajtások és a balesetek száma. Vagy tévedek?Mondom, nem kell mellébeszélni, flémkelteni, írják konkrét számokat és ennyi. HA meg nem megy, ne akarj egy véleményt tényként feltünteni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28297 üzenetére
Mindenképp vicces, hogy viccesnek találod azt amit más nem ért meg úgy, hogy le se írtad. Gondolom megengeded, hogy ne képzeljek semmi mást a leírt soraidhoz, és arra válaszoljak amit leírtál. Aztán hogy te ezt miért nevezed ovisnak, legyen a te bajod, de legalább most már látható, hogy a saját hozzászólásodat is magyaráznod kell, vond le ebből a következtetést.
Egyébként ugye jól gondolom Te azt tekinted összevethető statisztikai adatnak ami egyazon adatbázisból, ugyanolyan szempontból figyelt adatokra támaszkodik, és nem összevissza ollózol... Ha pedig így van, ugyan, jelöld már meg légyszi külső linkkel a forrást, hadd olvasgassak én is egy picit. Köszi.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Khelben
nagyúr
válasz Viszlát #28291 üzenetére
A balesetek száma nem csökkent jelentősen, a halálosak száma viszont drasztikusan. Nyilván ez azért van, mert lassabban mennek az emberek. Autóból ugyanannyi van, baleset is majdnem ugyanannyi, de sokkal kevésbé súlyosak, tekintve, hogy visszafogja a sofőröket a büntetés lehetősége. Ha emiatt az eddigi 120 helyett 90-nel megy a kanyarban és nem csúszik ki, az ugyanúgy az objektív felelősség miatt van, mint ha a nyílegyenes úton megbüntetik 120-szal. Úgyhogy az idézett adataid pont engem igazolnak
A kocsik korát felesleges idekeverni, mondom: hacsak nem tudsz mutatni 1997-ből egy hatalmas műszaki áttörést, akkor nincs köze a halálos balesetek drasztikus csökkenéséhez, mert a járműpark folyamatosan cserélődik, ha emiatt lenne a csökkenés, akkor az egyenletes lenne.
Akárhogy csűröd-csavarod, 2008-ban semmi más nem történt, mint az objektív felelősség bevezetése. Előtte 100-as ingadozások voltak a halálos balesetek számában, utána drasztikus csökkenés történt. Akinek ez nem egyértelmű ok-okozati összefüggés, annak úgyis hiába magyarázom, nem fogja megérteni. Részemről befejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
válasz Viszlát #28281 üzenetére
De olyan gyorsan mentél a kanyarban ,hogy nem láttad a táblát éjszaka, akkor akár más is lehetett volna ott amit nem veszel észre. Relatív gyorshajtás...
Mai "vicc": 1x1 sávos elég széles út, két oldalt folyamatosan autók parkolnak és ezzel egy ~60 méteres "csövet" alkotva, ahol 2 autó elfér egymás mellet, de egy nagyobb jármű és autó már nem. Én megyek a busszal, már majdnem a "cső" végére érek, de egy női sofőr a személyautóval azt hitte ő majd elfér mellettem, de nem fért el, így mindketten megálltunk a nő meg szélsebes tolatásba kezdett, csak közben nem vette észre, hogy egy szintén női sofőr meg beállt mögé (lehet ő is azt hitte elfér) így hát szépen nekitolatott...
Szerintem a kresz vizsgához be kellene vezetni egy ilyen szimulációs gyakorlatot is (már elég fejlett hozzá a technika) ahol a mentőtől kezdve minden ilyesmi előfordul amire a közlekedésben számítani lehet, és ha ott nem hasal el, akkor mehet forgalomba vezetni.BANZAII
-
Khelben
nagyúr
válasz Viszlát #28333 üzenetére
Ha valaki nem adja meg az elsőbbséget, akkor szerinted mindegy, hogy mennyivel megy? Ha a 120-szal jövőnek nem adják meg, a baleset oka az elsőbbség meg nem adása lesz. Ha a 90-nel jövőnek nem adják meg, akkor is. De utóbbi esetben kevesebb lesz a halálos áldozat. Mit nem lehet ezen felfogni? Ha csökken a forgalom sebessége, akkor kevésbé lesznek súlyosak a balesetek. Azok is, amik gyorshajtásból fakadnak, meg azok is, amik másból.
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28333 üzenetére
Legfeljebb a tied, ha már az általuk kihozott statisztikára akarsz bármiféle érvrendszert helyezni. Lényegtelen, hogy ezek után neked mi a véleményed rólam meg a hozzászólásaim tartalmáról. Most is hiába mondom, hogy ha bármiről beszélsz, vagy véleményként írd le, vagy rakj oda valós, a lehetőség szerinti legutolsó dátumig tartó adatokkal.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28342 üzenetére
Ne zavarjon, hogy egy elindított beszélgetésbe bekapcsolódva a neked megfelelő statisztikai adatok alapján akarsz a véleményeddel egyező végeredményt kihozni. Ne aggódj, másokat se zavar, hogy Te ezt így próbálod megoldani.
Ha nem látod, hogy ez így hülyén jön ki, akkor innentől nem kell izzadtságszagúan megmagyarázni. Én kértem, hogy támaszd alá tényekkel amit írsz, erre visszadobtad a labdát. Egyenes, korrekt emberekre nem ez jellemző.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Khelben
nagyúr
válasz Viszlát #28358 üzenetére
Egyszer talán lesz alkalmad kipróbálni, mi a különbség, ha 50-nel vagy 70-nel csapódsz a stoptáblát figyelmen kívül hagyó kamion oldalába és ha előbb nem, akkor majd megérted, hogy miért csökkent a halálos áldozatok száma a többi kategóriában is, és hogy ez hogyan függ össze a sebesség csökkenésével.
-
deicide
veterán
-
degu
senior tag
válasz Viszlát #28486 üzenetére
Mi lehet?
Megmondom!
Kiszall a seriff-Kezeket a kocsira! Labakat szet...stb.Kozben a masik fedezi!
Igazoltatasnal,ha gyorsan nyulsz a kesztyutartoba a papirokert,vagy nem azzal a kezzel,ami lathato...szo nelkul beleddurrant a rifflevel! /Es NEM fuggesztik fel,nem rikoltozik az ombucman az emberi? jogokkal,es nem jelenti fel az *aldozat* es foleg...! nem inditanak belso vizsgalatot jogtalan fegyverhasznalat miatt.Ott a rendorok megkapjak a kello tamogatast a kormany reszerol,hogy megfelelo tekintelyuk legyen,es minnel kevesebbszer kelljen a fegyveruket hasznalni!Es Oket vedik,nem a bunozoket!!!/
/Ezt egyebkent nem en talaltam ki,es nem a cowboy-filmekben lattam,hanem a sogornom mondta,aki ott el 56-ota!/[ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #28486 üzenetére
Szlovánia? Nem kell annyit utazni, elég felmenni Nyíregyháza körüli kisebb falvakba, vagy lemenni Somogyba, tele van köcsöggel az út. Míg pl Pesten normálisan lehet közlekedni, Keleten- nyugaton, délen szintén, ezen a két részen ilyenek csak a zemberek.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Drizzt
nagyúr
válasz Viszlát #28505 üzenetére
Én Boston környékén voltam először. Beharangozták, hogy mennyire szörnyű ott a közlekedés. Szerintebb nyugisabb volt, mint Bp. Nyíregyházán még kevésbé szeretek vezetni viszont. Budapesten azt gyűlölöm, hogy egyszerűen rettenetes egy csomó kereszteződés kialakítása, le vannak kopva a felfestések, stb. Sőt, már nem tudom hol, de olyannal is találkoztam, hogy a külső sávban az volt felfestve, hogy át kell sorolni a belsőbe, a belsőben meg hogy a külsőbe.
I am having fun staying poor.
-
Möhe
addikt
válasz Viszlát #28578 üzenetére
Mondjuk erre a kézfeltartásra nem emlékszem (lehet fiatal vagyok hozzá),de 10 éve vezetek. Ettől függetlenül én bevezetném,mert sokszor megtévesztő tud lenni az ember ha a járda szélén úgy pásztáz jobbra-balra mint egy ipari kamera, vagy két lépéssel beljebb álló de ugyan úgy forgolászó egyén . Pedig mind a ketten át akarnak kelni,csak az egyik nagyon is egyértelmű, a másik meg lehet hogy csak vár valakit külső szemmel nézve,pedig nem. Így légy okos 30-al közelítve egy zebrához.
-
brd
nagyúr
-
brd
nagyúr
válasz Viszlát #29335 üzenetére
Akkor előbb megyek ki a másik sávba. Egyébként az utolsó pillanatot én úgy értem, hogy ahol még van azért mozgásterem (sajnos sok idióta van az úton figyelni kell helyettük is), de onnan vagy megyek előzni, vagy fékezni kell.
The only real valuable thing is intuition.
-
Rick4
félisten
válasz Viszlát #29337 üzenetére
(őz szaladt át az előttem haladó előtt és ijedtében besatuzott), pedig nem is volt utolsó pillanatos szitu.
Biztos ABS-es gépe volt, és jó hosszúra sikeredett a fékútja.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29340 üzenetére
Nem kell centikre megközelíteni. De előzés előtt csökkenteni kell a követési távolságot, nem 10m-ről kell indítani a manővert, mert úgy egy forgalmasabb úton, egy relatív gyenge autóval nem is tudnál előzni. Gyenge autóval egyébként is kell egy lendület, amivel kitérhetsz a másik sávba az előzéskor. Ha ez nincs, akkor szintén veszélyes lehet a manőver.
Tehát ennek is két oldala van. Az se jó, hogy a két lökös súrolja egymást, de az sem, ha 40m-ről akarsz elkezdeni előzni, és a sávot váltani.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29344 üzenetére
Forgalmasabb úton azt a helyzetet kivárni egy örökkévalóság. Én az előzési szándékomat mindig azzal jelzem az előttem lévőnek, hogy közelebb megyek(nem állok rá a lökhárítójára), és a sáv belső oldalára húzódok, közvetlen a vonal mellé. És ahogy látom, az emberek 90%-a így csinálja. Sajnos van aki túlzásba viszi, van aki pedig nem tud előzni. Engem részben az oktatóm, részben édesapám tanított így.
Plusz a KRESZ -ben erre még most sem láttam megkötést. Csak a sebesség különbségre kell figyelni, ami két értelmű. Mert utána a mondta, tehát "az előzés a szembejövő forgalmat nem zavarja;" azt sugallja, hogy minél nagyobb sebességkülönbséget kell kiépíteni, hogy minél előbb befejezd az előzést. Nem látok itt olyat, ami kitérne a követési távolságra.
Az utolsó bekezdés pedig egyértelmű. Az előzött autónak az előzés pillanatában akkora távolságot kell biztosítania az előtte lévőhöz képest, hogy oda beférhessen még egy autó.(ez pont a követési távolság) Persze ha látod, hogy nincs hely, akkor vagy nem kezdesz előzni, vagy duplát előzöl, vagy indexel jelzel, hogy Te oda be akarsz menni.Nekem az egy újdonság, hogy előzés közben nem kell folyamatosan indexelni, elég csak a sávváltásnál megtenni. Érdekes, én még nem így tanultam, pedig csak 8,5 éves a jogsim.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #29346 üzenetére
Eddig még soha nem volt ebből problémám, pedig sokat megyek, és ált. nem autópályán. Egy kanyargós úton, pl. Szlovákiában, ahol néha csak pár 10m van az előzésre, mert annyi a szaggatott, ott csak ilyen módon lehet előzni, még erős autóval is. Mert ha a Te módszeredet követném, akkor mire odaérnék az előzendő mögé közvetlen, már lassíthatnék is vissza, mivel újra záró van, vagy közel ért a szembejövő. És 90 van, egyes autósok viszont beállnak 60-ra, 70-re, és végig fékezik az összes kanyart. Egy 1000km -es távnál így hatalmas lemaradást tudnál begyűjteni.
Szóval próbáld ebből a szempontból is megvizsgálni ezt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ford topik
- Suzuki topik
- Yettel topik
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080