- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joe.36
addikt
Tegnap vettem egy bontatlan új HONOR 4X telefont a SPEED SHOPBAN... Itthon tudtam csak kipróbálni..... Atelefon kb 10 percenként újra indul... minden létező dolgot megpróbáltam, újra telepítés, beállítások... De nem segít... A boltban vettem kp-re.... Milyen jogaim vannak, kötelesek kicserélni vagy ha akarom a pénzt vissza kapni ? Azt nem akarom hogy szervizbe küldjék....
Halottam valami olyasmit hogy más a jog a bolti vagy az internetes vásárlás esetén, ez bolti volt.....
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Köszönöm a válaszotokat nagyon hasznos volt, most már tudom hogy interneten kell rendelni, vissza vittem a telefont a SPEED SHOPBA be akarták vizsgáltatni, de mondtam hogy tegnap vettem és nagyon kell egy másik telefon mert nem tudok dolgozni ( Futár vagyok ) adtak egy másik bontatlan HONOR 4 X et, nagy volt az öröm beüzemeltem a telefont hívtam a kollégámat... és a telefon újra indult és újra és újra a végtelenségig.....Egyből vissza mentem kb 20 perc telt el... letettem a szerviz asztalára, és mondtam hogy nézzék, nagyon kiakadtak hogy folyamatosan újra indul kb 3 percenként.... Mondták hogy itt valami gond van megnézik, bevizsgálják és jó lesz.... 17:00 vissza mentem más volt bent nézett bután hogy ilyen nincs.... megjelent akkor a reggeli srác akivel intézem... Mondta hogy DE VAN.... Nem lehet mit kezdeni vele... Fel is vették videóra....Gondolom elküldik a gyártónak... És vissza adták a pénzt
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Sziasztok...
Következő a gondom, az ázsia centerben vettem [ebből a márkából] nadrágot és felsőrészt, nem volt olcsó, többször is vásároltam ott eddig nem volt semmi gond.
Amit vettem hullik a belseje anyaga nem kicsit, nagyon, ki mostam a mosási utasításokat betartva.
Akkor még jobban. Nagyon... Foszlik az egész... Belseje...
Számlát, nem szokott adni, de eddig nem is volt gond.
Tudok valamit tenni, holnap tervezek vissza menni... Vagy ha nincs számla buktam az egészet ha jól gondolom.
Van bármi ötlet hogy mit érdemes mondani ha le akarna rázni...
Tudom én voltam a hülye...Köszi
Joe
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz optikus #14531 üzenetére
Kicserélték, 2 napja hordom, mosva nem volt, és ennek is foszlik a belseje.... Nem értem mert nyáron vettem ott ugyanilyen fél hosszú nadrágot felsővel, vagy 100 kimostam, és olyan szinte mintha új lenne...
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Ha ellálok a vásárlástól netes rendelés esetén, és vissza adtam a terméket, AQUA, mert nem volt megfelelő a termék a tablet kijelző minősége miatt, kicserélni nem akarták, meddig tarthatják vissza a pénzemet? Eltelt 1 hét...
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz 313313 #15926 üzenetére
Elállás napjától kezdve ugye ? Az a nap is beleszámít ? Én is ezzel szenvedek. ( AQUA ) 1 hete már hogy vissza adtam a kijelző problémás tabletemet...
Pedig még cserébe is belementem volna akkor...[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz 313313 #15928 üzenetére
Ja igen arra Tudom megtette velem az IPON azóta se vásárolok ott se....
Most az AQUA van ez a játék, bevizsgálják hogy nem e szedtem ki vagy cseréltem benne alkatrészt
Pedig ha jó a termék nem vinném vissza, nekik se fontos a vásárló ?[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Joe.36 #15929 üzenetére
Végül minden renden lett ma vissza kaptam a pénzt csak kellet pár telefon hívást intézni az ügyben, mert elakadt a rendszerben az ügy.
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Kérlek segítsetek!
Vettem netes vásárlásként [ezt] a tabletet.
Sajnos telefonálásra gyakorlatilag alkalmatlan, 3G használhatatlan, 2G jó, vissza vittem mondták hogy semmi gond nézzek másikat az üzletben. Szuper
Kinéztem [ezt].
Kérdeztem meg lehet e nézni ? Nincsen kiállított darab !
Végül megvettem +10 K bontatlan csomag.Itthon kibontottam hogy milyen is ez tab.
Hát nem az igazi.
Extrák
Hátsó VGA kamera, Beépített mikrofon, Fémházas kivitel, 4G LTE hálózatSemmi fém sima egyszerű műanyag, a kijelzőn alul sötétben nagyon erős fényszivárgás van. Véletlenszerűen eldobja a hálózatot, van hogy 2 óráig jó, aztán órákig szenvedés, csak az újra indítás segít.
Új sim, Tmobil, S7edgével hibátlan!
Most így gondolom nem ér a netes vásárlás már, mit tehetek ? Nem vagyok cserélgetős fajta, de ennyi hiba sok ennyi pénzért.
Köszönöm. Joe
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Ateszpapa #15972 üzenetére
Ezt mutatták ott számítógépen.
Ezt kaptam.
Megnézhető minta nem volt, pedig kértem is, így átvettem, megnéztem benne van e a telefon, de annyira nem néztem meg, be volt csomagolva.
De ezenfelül, kijelző megvilágítás alul nagyon szórt fényes, vagyis látszik fekete háttér színen, és a nagyobb baj hogy telefonálási gondok is vannak !
Ilyenkor nincsen 3 nap ?, szervizbe nem akarom küldeni!
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Ateszpapa #15974 üzenetére
Hétfőn késő délután hoztam el, de ma nem volt időm bemenni, holnap tudok, igen 1 giga ram, de meglepően fürge így is, nekem csak netezni, emailt írni, víber, telefonálás, sms, és Mx playeren film nézésre kell. IGO, Arra bőven elég.Játék nincs.
Legjobban a akadozó telefonálás zavar! De az aksi nagyon jó benne 4250 es.Köszi az ötletet holnap vissza viszem. Csak félek hogy azt mondják miért nem néztem meg ott alaposan. Mert erre nem is gondoltam volna egyébként.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Joe.36 #15975 üzenetére
Tegnap kedden hoztam el , hülyeséget írtam! Netes más abból lett ez, én meg már nem akartam variálni ott, mert ez már egy csere volt így is. Már így is túl lett variálva
Semmi karc, se sérülés csak a matricát vettem le róla, de megvan. Bár vissza nem hiszem hogy lehet rá rakni.
Tartozékok bontatlanok.[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz bullseye #15980 üzenetére
Nagyon eltérő, ez a gagyibb kivitel lehet, vacak műanyag, semmi fém, pedig az oldalukon még ki is emelik mint extrák: fémházas kivitel, máshogy is néznek ki, csak ez becsomagolva első ránézésre nem tűnik fel. csak a kijelzőt látod a dobozban. Az is egy fólia szerű tokban van.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Ateszpapa #15974 üzenetére
Köszönöm a segítségedet ! És mindenki másnak is !
Felhívtam a központot, elmondtam mindent, utánanéztek és egyből mondták hogy ez hibás teljesítés és vigyem vissza az üzletbe.
Üzletbe már így mentem, elmondtam nekik hogy a központtal beszéltem, ők küldtek vissza, átnézték a dolgokat és minden rendben lezajlott, nagyon normális, ügyfélbarát hozzáállásuk volt.A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Sziasztok.
Deichmann ban vettem 2 hónapja egy nem olcsó szandált, és elkezdett széthullani....
Holnap viszem vissza , megvan minden papír, kicserélik ?
Vagy jön a duma hogy elküldik bevizsgálni ?
Esetleg tud valaki valami jó tanácsot mit mondjak ?
Köszönöm. Joe
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Sziasztok
Okt. 26. vettem egy tabot netes vásárlás. Holnap még él az elállási lehetőség ha jól tudom ?
Köszi
JoeA siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Közben utána néztem....
14 nap az elállási jog, ami azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük az interneten megvásárolt terméket, ha meggondoltad magad.
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.
Vagyis holnap vissza is vihetem ?
26-án vettem át. 13 napja.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Kicserélték a tabletet egy másik típusra ami kb 1 óráig működött, aztán kikapcsolt és nem reagál semmire sem, ilyenkor mit lehet tenni ?
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Sziasztok.
Vettem tavaly nyár végén a Deichmann-ban egy 20000.- forintos Puma cipőt, mostanra elkezdett széthullani a belső része, vissza vittem, azt mondták lejárt a 6 hónap nekem kell utána járni és bebizonyítani hogy rossz a cipő. És ez pénzbe is kerül. 3-9 ezer Ft. Látják ők is hogy milyen a hiba, de ez van.
Amikor vettem azt mondták 2 év van rá.
Tudok valamit tenni ?Joe
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Pécsi gyerek #18718 üzenetére
Engem is nagyon zavar, 20000.- volt, vigyáztam rá, és most ez van, 2 üzletükbe is elmentem, de ugyanaz a duma, én bizonyítsam be, addig semmi, minden lekezelő módon.
Másodikba bevittem az előző 5 éves ilyen ( előző kiadású ) edzésre használt cipőmet és mutattam hogy szinte alig van baja, de nem érdekelte őket.
Ez meg fél év után esik szét.... Ez nem gagyi kínai hanem drága márkás cipő , pont ezért vettem.[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Pécsi gyerek #18718 üzenetére
A probléma persze nem az, hogy sokan panaszkodnak a megvett lábbelire, hanem az, hogy ezt meglehetősen reménytelenül teszik. A győri békéltetők szerint a kereskedések a jogszabály ismeretében minden esetben el is küldik szakértői vizsgálatra a kifogásolt cipőt, de valahogy szinte kivétel nélkül alaptalannak tartja a vizsgálat a panaszt. Mint megjegyzik: sajnos az eljáró tanácsnak csak rendkívül indokolt esetben van lehetősége ezeket a szakértői véleményeket felülbírálni. Azt javasolják tehát mindenkinek, hogy kérjen más intézettől szakértői véleményt.
Az NFH-hoz is lehet fordulni
A vállalkozások elfogult, sablonszerű szakértői véleményekre (Cipőkontroll Kft., Bimeo Kft., Kiss Béla) alapozva rutinszerűen utasítják el az egyébként megalapozott fogyasztói igényeket – állította a Nógrád megyei békéltető testület. Borsodban azt érzékelték, hogy a márkás cipők közül nagyon sok hibásodik meg hat hónapon belül, a fogyasztói panaszokat pedig rendre nem megfelelő használat miatt utasítják el. Másutt is úgy látják, hogy a vállalkozások igen gyakran bújnak ki kötelezettségeik teljesítése alól, amit a jogszabályi hiányosságok, vagyis az akkreditált minőségvizsgáló intézetek hiánya tesz lehetővé.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Superhun #18721 üzenetére
Előző 5 éves, majdnem ilyen, alig van baja, ez fél év után használhatatlan, de az üzletben is céloztak rá hogy lehet próbálkozni, mondtam hogy itt hagyom bevizsgáltatni erre jöttek hogy 9000 forint lesz. Ez a deichmann.
Hol van független szakértő ?A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Köszönöm a válaszokat mindenkinek Elviszem egy cipészhez megkérdem mit mond a hibáról és hogy érdemes e belevágnom ?
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Superhun #18716 üzenetére
Deichmann puma cipő kaland.
Előzmény.....
Vettem tavaly nyár végén a Deichmann-ban egy 20000.- forintos Puma cipőt, mostanra elkezdett széthullani a belső része, vissza vittem, azt mondták lejárt a 6 hónap nekem kell utána járni és bebizonyítani hogy rossz a cipő. És ez pénzbe is kerül. 3-9 ezer Ft. Látják ők is hogy milyen a hiba, de ez van.
Amikor vettem azt mondták 2 év van rá.
Tudok valamit tenni ?Joe
A történet vége....
Szóval nem adtam fel, elmentem még 2 Bp üzletükbe de elzavartak ugyanezzel a dumával, mivel az 1 üzletben megjelölték a számlát tudták is hogy már voltam máshol ez ügyben.
Barátom mondta adjam oda, ö egy másik Deichmann üzletben vásárol ott nagyon vásárló barát eladók vannak.
Megnézték a cipőt, semmi gond, ez javítható, ők intézték, 3 nap volt, nagyon szép munka, meg vagyok elégedve. 0 Ft költség. Garancia él tovább.Megnéztem az 1 jegyzőkönyvet, azon az van nem rendeltetés szerű cipő használat, szakvélemény szükséges.
Másodikon meg az van, nagy mértékű elhasználódás, a cipő javítható.
Érdekes nagyon. Szóval aki így jár kérjen egyből javítást, és ragaszkodjon hozzá ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
Új hozzászólás Aktív témák
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest