Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bendőke

    tag

    válasz hoffman_ #8366 üzenetére

    Igen, én is találkoztam egy hibával: ha pl. egy rák van a vízben, a parton, akkor sötét folt van körülötte (mármint a fenéken). Gondolom, valami árnyéktextúrázási hiba lehet, de amúgy általában nagyon tetszik. Közben megint játszottam egy kicsit az inivel (a víz kapcsán, valamint megnéztem, mit csinál, ha az uGridsToLoad-ot 11-re állítom), és rájöttem, hogy amit a múltkor írtam érték (115), az nem a fűre, hanem a fák megjelenítésére vonatkozó érték volt, de a lényeget akkor is jól tükrözte: ez a gép nem bírja az ilyen magas beállításokat. Viszont megállapítottam, hogy tök jó lenne, ha az uGridsToLoad 11 hibamentesen működne, ugyanis még a 9-es értékhez képest is meggyőző a különbség. De sajnos egészen érdekes hibákat okozott, főleg a víz megjelenítésénél.

    Azt hiszem, végigvittem a Lost Spirest, legalábbis én lettem a Headmaster, és miután a többi guild-es küldetésnek is úgy van vége, hogy te leszel a főnök, logikusnak látszik ez a következtetés. Összesen 25 órát játszottam vele. Jövő héten megint töltök fel pár képet, mert most megint van rendelkezésre álló tárhelyem.

    Van itt a szobában egy nagyon kicsi khajit, de amilyen pici, olyan rendetlen, most is azt nézegeti, hogy melyik kábellel lehetne játszani. Amúgy jobban focizik, mint egyik-másik csapat a VB-n :D

    [ Szerkesztve ]

  • katt777

    félisten

    válasz hoffman_ #8366 üzenetére

    Pedig de. :D :O Nagyon is kompromisszumos értékek, amelyekkel HD4870 min 25 FPS-szel megbirkózik, de még ez alá is mehet ha rossz helyen vagy nagy tömegben, vagy gyorsan forogsz egy BC-ben.

    A távoli hegy önmnagában a 115től még nem randa, csak ha valami mást elbarmoltál. Fa távolságot pl. érdemes a sűrűséggel együtt emelni, és akkor szép kis erdő lesz a távolban is, mint az a cikkben látható.

    Bendőke: fűvel vigyázni kell, már ami a közelséget illeti, ugyanis könnyen teleszórhatod a az utat is vele. Egyébként lehet szaporítani a füvek variálhatóságát is pl, vagy remek móka (ATT) textúra LOD bias-szal szórakozni, amit maxra feltolva már egészen festményszerű lesz a kép, csak az elaprózott textúra miatt a legizmosabb VGA-t is beszopatja.

    Betöltési sorrend nagyon fontos a zökkenőmentes és hibátlan futáshoz! Hunosítás legyen a végén.

    UGrids-et NE TEDD 9 fölé, mert hibás megjelenítést fogsz kapni! 9 bőven elég még a látóhatáron a fákhoz is!

    Bocs, a többit most nincs időm elolvasni. :R

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

Új hozzászólás Aktív témák