Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • De4d

    őstag

    válasz wrongduke #13636 üzenetére

    Igen köszönöm.
    A 3-ra visszatérve a Flemethez való eljutás példa volt, de ugyanitt a hegy túloldalán is van pont egy erőfal, de azt próbáltam "felnyitni" Merillel-Logika szerint ha a másikat ő megcsinálta, persze a játék küldetés részeként, De amazt nem tudtam semmilyen mód.
    Illetve van egy olyan érzésem ahol alagutakban vannak azok a "kőfal ajtók" amelyek mögött folytatódik az út, gondolom a spórolás magasiskolája miatt van, így utólag, mert szinte minden ilyen barlang ugyanúgynéz ki, csak éppen más vonalvezetéssel. Gondolom ahol ilyen kőfal, ajtó van, az egy lezárás hogy itt arra nem lehet menni, de egy másik ilyen Dungeonbe meg pont hogy arra visz az út, de még azt se voltak képesek a fejlesztők hogy "levágják" ezeket, és a minimapon olyan mint ha folytatódna az út. Hihetetlen hogy minden belső tér ismétlődik, nagyon minimalista. Pár dolgot ha nem ilyen olcsó ócskamód oldalanak meg, meg vesznek ki a játékból, méltő lett volna az elődhöz. Így sem rossz, de mindenben butított, meg visszalépés (harc rendszert annyira nem feltétlen kell bánni, mert az meg elég lassúcska és körülményes volt) de Összeségében bejön.

    Minden jó, ha a vége jó!

Új hozzászólás Aktív témák