Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LanyUs

    senior tag

    válasz syberia #52860 üzenetére

    Van papír, de a garról nincs információ rajta, csak az 1 éves általános szöveg, ami lehet nem is vonatkozik erre, mert csere. Majd megkérdezem őket ha esetleg gond van. De ne legyen, mert ez a 40 nap kemény türelmi idő, ráadásul a hiba megállapítása is sok energiám vitte el. Szal az alaplap hiba is az egyik legszivattyúbb :W Minden eszközt cseréltem mire kibukott a dolog.

    MrDerekas köszönjük a segítséget. Ez egy érzékeny terület a gyártó-eladó-vásárlói láncban. :)

    Ez netes szöveg:

    "Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?

    A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

    Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák