Hirdetés

Toshiba erődemonstráció 8K videófallal

A Toshiba a professzionális termékekkel foglalkozó digitális kijelzők üzletágát első lépésben az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Németországban 2014-ben indította el azzal a szándékkal, hogy működését új országokra és piacokra is rövid időn belül kiterjessze. A sikeres bevezetés után a vállalat úgy döntött, hogy termékeit bevezeti a legtöbb európai országban. Mára Franciaország, Németország és az Egyesült Királyság mellett szolgáltatók állnak az észak-európai, olaszországi, lengyelországi, a Benelux-államokbeli és a spanyolországi ügyfelek rendelkezésére. Más európai országok ügyfelei számára az értékesítés elősegítése érdekében a Toshiba stratégiai disztribúciós rendszert alakított ki.


[+]

A vállalat erősítené ebben a szegmensben kivívott pozícióit, amiben kulcsszerepet szánnak a  február 10-én kezdődő amszterdami ISE 2015 kiállításnak. Itt a tavalyinál nagyobb méretű standon mutatják be a jelenlegi és az új, kifejezetten üzleti felhasználásra szánt termékválasztékot.


[+]

A Toshiba a stand központjában egy 16 Full HD felbontású, jelenleg is kapható elemből álló videófalat állít fel, melyen a látogatók natív 8k-s tartalmakat tekinthetnek meg. Ezen felül a vállalat az új, még keskenyebb kerettel rendelkező, videófalakba szerelhető modelleket is bemutat, melyeken natív 4K felbontású tartalmak láthatók. A kiállításon helyet kapnak továbbá az új, professzionális digitális kijelzők, valamint a vendégek az úgynevezett több kijelzős területen a függőleges és vízszintes kijelzők együttműködéséből is ízelítőt kaphatnak.


[+]

A cég nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy a professzionális digitális kijelzőket a különböző üzleti felhasználásnak megfelelő környezetben állítsa ki. A bolti értékesítés, különösen a nagy presztízsű ruházati márkák számára a Toshiba – Európában elsőként – bemutatja virtuális próbafülkéjét is, amelynek segítségével a vásárlók virtuális módon felpróbálhatják a ruhákat, akár az üzlet zárva tartásának idején is. Emellett meg kell említeni a cseppálló, érintésérzékeny kávézóasztalt is, amelynek segítségével az éttermek információkkal láthatják el vendégeiket, miközben azok az ételükre-italukra várnak. A konkrét termékekről a vállalat később szolgáltat majd részletes információkat, és addig még a képekre is várni kell.

Azóta történt

Hirdetés