Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabek_

    tag

    válasz boty1x #6221 üzenetére

    Majdcsk megtanúlják a Magyarok egyszer, hogyha a vevő elégedetlen akkor nem fog menni az üzlet sem....

    Sokszor még az is mindegy, hogy a vevő tette e tönkre...
    Nem ezen kéne gondolkodni, hanem inkább azon, hogy hogyan lehet elérni azt, hogy a vevő elégedett legyen!

    Ennek nyílvánvalóan az egyik alapja, hogy szaaaart nem adunk el!

    Ha véletlenül mégis, akkor az a legkevesebb, hogy ezt beismerjük, és sűrű elnézéstkérések közepette orvosoljuk a problémát. Esetleg némi plusz juttatással is kiegészítve.

    Mindezt tesszük alapvetően azért, hogy a vevő jóérzéssel hagyja el a boltot, és mindezután nemcsak következőre is nállunk vásárol, de esetleg másnak is ajánl majd minket!

    Ha így teszünk valóban bukunk időnként pár forintot, de a másikoldalon, sokkal többet nyerünk!

    Aki hosszútávon gondolkodik az így tesz.

    Van ahol ez tényleg így is működik, "még Magyarországon is"! :)

    Aki viszont nem így tesz az csaló...

    A jóhiszeműség alapelv és egy jólmenő üzlet záloga is lehet, a rosszhiszeműség, kizárólag rosszindulatot, becsapottságérzetet, és végül a "roló lehúzását is okozhatja"....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák