Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #84 üzenetére

    Gyakorlatilag ez a baj. Vagy kompatibilis maradsz és akkor nem lehet felületi tesszellálást alkalmazni, vagy tesszellálálsz, és akkor only DX11 a többiek meg bekaphassák. :D
    Minden más megoldás alkalmazhatatlan, mert jelentősen megnöveli a fejlesztésbe ölt munkaórák számát, amit valakinek állnia kell, és az biztos, hogy ezt nem a PC-sek fogják fizetni. Ebből következik, hogy semmi nem lesz. Karakterekre és az effektekre limitálják a tesszellálást, mert az még konzolbarát is.
    Egyébként eleve ott kezdődik a probléma, hogy a tesszellátor alapjait az AMD Xenos rendszerrel dolgozták ki. Azt a rendszert pedig nem a high poly tesszellálásra fejlesztették, mivel a lényege az Xbox 360 CPU-jának tehermentesítése. Az alapokkal vannak gondok, de mindegy ez így jött ki. Legalább a DirectCompute awesome fícsör.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák