- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ezek nem oldják meg az optimalizálást. Ettől még nem tudja a fejlesztő Fermi nélkül, hogy mit szeret a rendszer és mit nem. A félkoherenciára sem jelent majd megoldást, az akkora szopás lesz, mint a ház.
A Battlefield-ekről sajna nincs sok infóm, de eredetileg DX10.1-nek készültek. Ezért nem nehéz megoldani a DX11-et, valamiért biztos csúszik az 1943 negyed évet, mert bízza már itt kellene lennie PC-re.
Az Oblivion az technikai probléma volt, nem lefizetés. Amint lett megfelelő Ati hardver, már ment is a HDR+AA. Az Assasin's Creednél valóban elrontották a fázisokat. Inkább a magyarázkodással volt probléma, hogy be akarták adni a népnek, hogy az ATI azért gyors, mert kihagy egy fázist, aztán jöttek a programozók, hogy ennek így kell lennie a DX10.1 miatt. Ezután tisztázta egy UBI-s fejlesztő, hogy hiba volt, de végül nem javították, és elmondta, hogy a sebesség valós, de a képfázisok rosszul vannak mixelve - néha átvilágított a lámpa a játékos karakteren, ritkán fordult elő, de jelen volt. Ettől függetlenül nyilván javítani kellett volna a problémát, nem eltörölni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sanyix
őstag
oblivion hiányzó aa? hát én hdr+aa-val játszom. Az egy dolog hogy játékon belül nem lehet beállítani, néhány igénytelen fejlesztő mindent lehagy. Pl a tdu is sokkal jobban néz ki 16x af-el, még is drivelből kell benyomni, mert játékon belül csak aa állítás van, az is csak 4x-es.
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Megtaláltam a patchet:
It’s called the “Chuck patch” in honor of our guy that found a way of enabling this functionality. Of course the reason why this is so important is Oblivion is one of the best looking games available in the market. Enabling High Dynamic Range and Anti Aliasing effects make this game look even better. Needless to say only ATI can support that configuration. So the Catalyst team is giving a special present to owners of ATI cards, an image quality experience unrivaled by any other.This proof of concept driver has something for image quality freaks and performance junkies (and even for both at the same time)
This patch provides
1) HDR effects plus AA at the same time. The visual results are stunning. (To enable, ignore the AA settings in the game and enable it via Catalyst Control Center)
2) Crossfire support for the game via AFR mode. Good performance gains for all crossfire owners.
Most utána is néztem. Az Oblivionban a Radeon X1000 széria már tudta a HDR+AA-t ezzel, de erre a GeForce 6-7 nem volt képes. Ezt csak a GeForce 8 hozta el. Valamiért a GeForce 6-7 nem támogatta a 16 bites lebegőpontos render targetet ... de rég volt már.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VaniliásRönk
nagyúr
-
nagyúr
kitűnő cikk, köszi!
de ezt a Batmanes dolgot továbbra sem értem. ha annyira triviális az AA az unreal 3 motorban, akkor miért jönnek még most is AA nélkül játékok (pl. Borderlands)? egyáltalán, miért nem volt benne már az eredeti motorban is?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
emmm
senior tag
-
smkb
őstag
Betojok... asztali diszkrétben növelte az NV a részesedését a 3. negyedévhez képest? Nem gondoltam volna. Nagyon erős még az NV brand.. ennyi meg annyi leszállított dx11 ati kártya ellenére, úgy hogy gt200-asból hiány volt.
Továbbra is majdnem duplaannyit értékesít mint az Ati...
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
Pontosan ismerni kellene a Dx11 kártyák arányát az AMD össze eladásain belül (fejből nem megy tán 2 millió?), úgy jobban lehet viszonyítani, mert egy dolog, hogy nagyobb rajta a haszon, ha viszont az össz részesedése kicsi. Valamint az nv 10.1 gpu-val szerelt kártyái mind drágábbak az Ati teljesítményben megfelelőihez viszonyítva, sőt, még a gyorsabbakhoz képest is, azaz NV-nek lehet, hogy ezen szegmensben nagyobb a marzs mint Atinál. Nem volt szemérmetlen túlárazni őket.... így is fogytak. Valamint az sem elhanyagoladó, hogy Atinak tetemes kutatás fejlesztési összeget kell meghoznia az 5xxx kártyákkal, míg az NV ezen eladásokat szinte 0 ezen termékekhez köthető fejlesztesi költséggel érte el. Így egy 5xxx gpu összköltsége és eladási ára közötti marzs már lehet, hogy nem annyira fényes (idővel javulhat ahogy dolgozza le kutatás fejlesztés költségét a gpu és ezért lenne minél jobb Atinak, ha tartani tudná az árat és nem árversenybe keverdni az NV-vel Fermi miatt, mert hónapok múlva bár az eladási ára ugyanaz lesz, a marzs sokkal nagyobb), mint egy ezeréve gyártott, fejlesztési költségét rég kitermelt gpu közt.
-
rocket
nagyúr
Most ujra elolvasva jottem ra nem teljesen jol fogalmaztam, felreertheto mirol dumalok
"Jobb 1000db eladott kartyan 80000$ (ezt a szamot csak peldakent irtam) profit, mintha a piaci reszesedesre gyurnanak, es 2x annyi fogyna, de csak 50%-kal nagyobb lenne a profit."
Normal helyzetben ha 2x annyi DX11 kartya fogyna, de csak 50%-kal nagyobb lenne a profit az nagyon jo lenne hasonlo ido alatt, de mivel jelenleg nincs DX11 konkurencia igy valoszinuleg ugy gondoljak, hogy nincs itt az ido a diszkont arasitasra amivel novekednenek az eladasok, de csokkene a profit merteke az eladasokhoz merten, igy ezt a lehetoseget kesobbre tartogatjak amikor meg hasonloan eredmenyeket lehet produkalni vele, addig meg marad a mostani strategia.
Remelem erthetobb lett
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest