Hirdetés

Aktív témák

  • cigam

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz WonderCSabo #1598 üzenetére

    Még anno amikor ide is megírtam a felvételi problémámat, írtam 1 levelet a upc-nek is.
    Ma jött meg a (sablon) válasz:

    Köszönettel vettük a UPC Magyarország Kft.-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
    Kérjük, a hiba elhárítása érdekében gyári értékek visszaállításával törölje a beállított felvételeket, majd kísérelje meg újra beállítani a helyes sorozat rögzítését.
    A gyári beállítások visszaállításának lépései:

    Vagy én hibaleírásom nem volt 1értelmű, vagy az EPG készítői még mindég megvannak győződve arról, hogy milyen jól dolgoznak.

    Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Aktív témák