Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
A topik célja listák és megkötések nélküli toplista vezetése az eredményeitekből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
popey37
addikt
válasz Nagynozi #208 üzenetére
köszi,
háát, 5800 szériára már érdemes lenne cserélni. bár nem tudom a proci mennyit szól bele, meg igazán a monitorom adja az alapot: max felbontás 1440x900, ezt meg full felbontással tudja a mostani karim is a játékok alatt.
kivárom mig olcsobb leszTeló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986
-
ityam
senior tag
48xx szériára nem érdemes már cserélni akkor már inkább egy kisseb 5xxxx széria. 5750/5770 re.
Amugy procilimit nem nagyon van ennél a tesztnél. HWSWn valaki a 2 magos prociját lecserélte egy 4 magosra és gykorlatilag 0át változott az eredménye.
VGA lmit az viszont akkora van mint egy ház az én karimmal még 640x480 ban is LOW beállításokkal szűrők nélkül.
640X480 LOW NOAA NOAF DX10 9600GSO OC 384MB (GPU/MEM)
555/1670 MHz: 66.8 FPS
700/2280 MHz:83.0 FPS
24,25% gyorsulás még ilyen alacsony beállítások mellett is.Ha valakinek van kedve kielégíteni a kiváncsiságom az megnézhetné egy 58xx karival hogy milyen felbontásnál nem lesz érezhető a VGA limit FSAA nélkül.
Csak mert itt a topic elején azt mondták nekem hogy FSAA nélkül ne teszteljünk mert biztos CPU limites lesz 1280x1024 ben. Aztán az én karim meg 640x480 ban minimum beállítás mellett is VGA limites már. Mostmár csak arra akarok rájönni hogy a jobb kariknál hol kezd ténylegesen eltünni a VGA limit.
-
zippofcy
senior tag
Amennyire én látom a teszteredményekből, tessalation-hoz nem elég egy 5870-es kártya se (1680x1050-ben játszom, és jó ha ott 30 fps-t elér) kell neki egy 5970.
Vagyis egy 100 ezres VGA még nem elég jó a tessalationre, 150 ezrest kér.
Hát annyit nekem nem ér meg.Ez alapján nem bántam meg hogy nyáron lecseréltem a 4850-esem egy GTX275-re.
20 ezerbe került a csere, és 1680-ban 42 fps-t bír.Akinek meg 1680-ban meg 1920-ban hiányzik az AA az játsszon kicsit PS2-vel vagy Wii-vel ... vagy akár x360al vagy PS3-al. Utána garantáltan nem fog már neki hiányozni
A 16x-os Aniso nálam nem lassít, sőt az engine saját vsync-je is alig pár fps-t vesz le (ez játék közben fontos mert ki akar elcsúszott félképeket bámulni, viszont ha nincs saját vsync a kódban akkor bekapcsolva sokat lassít (ki lehet próbálni driverből FORCED vsynccel, kb 1/3-os lassulás)
[ Szerkesztve ]
Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.
-
addikt
-
lamantin
tag
Ez jött össze az 1.hsz szerinti beállításokkal.
5870 (1000/1340), Tess ON
-
omikron23
senior tag
Hi mindenki....
Létezik az, hogy 9.12-es hotfix-el a teljesítmény visszaesik kb. a felére a sima 9.12-höz képest??? Járt már így valaki???
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
-
Artu
csendes tag
Tesselation: ON
Unigine
Heaven Demo v1.0
FPS: 29.0
Scores: 731Hardware
Binary: Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009
Operating system: Windows 7 (build 7100) 32bit
CPU model: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
CPU flags: 3516MHz MMX+ 3DNow!+ SSE SSE2 SSE3 SSE4A HTT
GPU model: ATI Radeon HD 5800 Series 8.681.0.0 1024MbSettings
Render: direct3d11
Mode: 1920x1080 8xAA fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 16x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabledUnigine Corp. © 2005-2009
R2D2
-
Artu
csendes tag
Unigine
Heaven Demo v1.0
FPS: 55.0
Scores: 1386Hardware
Binary: Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009
Operating system: Windows 7 (build 7100) 32bit
CPU model: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
CPU flags: 3516MHz MMX+ 3DNow!+ SSE SSE2 SSE3 SSE4A HTT
GPU model: ATI Radeon HD 5800 Series 8.681.0.0 1024MbSettings
Render: direct3d10
Mode: 1280x1024 4xAA fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 4x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabledUnigine Corp. © 2005-2009
R2D2
-
Artu
csendes tag
Unigine
Heaven Demo v1.0
FPS: 148.0
Scores: 3728Hardware
Binary: Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009
Operating system: Windows 7 (build 7100) 32bit
CPU model: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
CPU flags: 3516MHz MMX+ 3DNow!+ SSE SSE2 SSE3 SSE4A HTT
GPU model: ATI Radeon HD 5800 Series 8.681.0.0 1024MbSettings
Render: direct3d10
Mode: 640x480 fullscreen
Shaders: low
Textures: high
Filter: bilinear
Anisotropy: disabled
Occlusion: disabled
Refraction: disabled
Volumetric: disabledUnigine Corp. © 2005-2009
R2D2
-
őstag
Az első hozzászólás alapján futtatva.
Unigine
Heaven Demo v1.0
FPS: 30.4
Scores: 767Hardware
Binary: Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009
Operating system: Windows 7 (build 7600) 64bit
CPU model: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz
CPU flags: 3811MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 HTT
GPU model: ATI Radeon HD 4800 Series 8.681.0.0 1024Mbhttp://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
ityam
senior tag
válasz KING1000 #221 üzenetére
Csak ennek a tesztnek a VGA kell. És az pedig azonos felépítés nagyobb órajelek mellett.
Igazábol csak a VGA számít ilyen beállításoknál.Szal Frenk eredménye teljesen szokásos.
Ha ez nem győz meg akkor egy pár eredmény hwswről:
E8400@3920Mhz, Sapphire 4870 Vapor-X 1024MB@790/4000, Vista64, 4GB: 35.8 FPS
HD4850 512MB @ 675/1993MHz, C2D E6400 @ 3,36GHz, 4GB, win7rc64: 26,6 FPS
C2D E5200@2500mhz, Sapphire 4850 512MB@625/1998, Vista32, 4GB: 25.9 FPS -
MZsoltee
veterán
Tényleg, azt hittem az alap (induló) beállításokkal futtatta, mint a 3dmarkot szokás.
Szal benéztem na:
FPS:
26.1
Scores:
658
HardwareBinary:
Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009
Operating system:
Windows 7 (build 7600) 64bit
CPU model:
Intel(R) Core(TM)2 CPU 4400 @ 2.00GHz
CPU flags:
3109MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 HTT
GPU model:
ATI Radeon HD 4800 Series 8.682.2.0 512Mb
SettingsRender:
direct3d10
Mode:
1280x1024 4xAA fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
4x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabledA tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
zolka78
senior tag
-
Blom
aktív tag
Sziasztok!
Tesztelve húzás nélkül az5970 es.Unigine
Heaven Demo v1.0
FPS:
64.4
Scores:
1623
Hardware
Binary:
Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009
Operating system:
Windows 7 (build 7600) 64bit
CPU model:
AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor
CPU flags:
3415MHz MMX+ 3DNow!+ SSE SSE2 SSE3 SSE4A HTT
GPU model:
ATI Radeon HD 5900 Series 8.681.0.0 1024Mb
Settings
Render:
direct3d11
Mode:
1680x1050 fullscreen
Shaders:
high
Textures:
high
Filter:
trilinear
Anisotropy:
4x
Occlusion:
enabled
Refraction:
enabled
Volumetric:
enabled
Unigine Corp. © 2005-2009[ Szerkesztve ]
-
LÁZ
addikt
FPS: 32.0
Scores: 807
HardwareBinary: Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009
Operating system: Windows 7 (build 7600) 64bit
CPU model: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz
CPU flags: 4009MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE41 HTT
GPU model: ATI Radeon HD 5800 Series 8.682.2.0 1024Mb
SettingsRender: direct3d11
Mode: 1280x1024 4xAA fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 4x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric:enabledennyi lett def. vga órajelekkel..sry a dupláért
[ Szerkesztve ]
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)
-
szaszapi
őstag
hello!Hd 5770 vapor x-em van A benchmark mindenbe elindul kivéve dx11be.Betölti a benchmark feliratot utána kéne ugye bejönni hogy elindíthasd de már nem jön be semmi és program nem válaszollal megvagy az egész:Mitől lehet?Találkozott más ilyen jellegú problémával?
-
LÁZ
addikt
válasz szaszapi #247 üzenetére
esetleg másik 9.12-nél régebbi drivert próbáljál, másra ntok gondolni, de csak ha a heaven alatt fagy, minden más okés, akkor nem a meleg a baja, ugyebár.
ps. fórumokon olvasgattam , de mindenki a melegre fogta a fagyásokat, igaz azok rendesen csíkoztak meg szürkeoszlopos móka volt...1x nekem is kijött az 5850el
[ Szerkesztve ]
insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)
-
addikt
Unigine
Heaven Demo v1.0
FPS: 49.0
Scores: 1234Hardware
Binary: Windows 32bit Visual C++ 1500 Release Oct 22 2009
Operating system: Windows 7 (build 7600) 64bit
CPU model: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
CPU flags: 3599MHz MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 HTT
GPU model: ATI Radeon HD 5800 Series 8.681.0.0 1024MbSettings
Render: direct3d11
Mode: 1280x1024 fullscreen
Shaders: high
Textures: high
Filter: trilinear
Anisotropy: 4x
Occlusion: enabled
Refraction: enabled
Volumetric: enabledProci húzva volt videókártya alapon járt (Vapor-x 5870 szóval a referenciánál elvileg valamivel magasabb órejeleken jár de akkor is gyári)
-
easy...rider
őstag
bocsesz inkább nem ide. elnéztem a totyikot
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Peugeot, Citroën topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...