- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Fujifilm X
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
A topik célja listák és megkötések nélküli toplista vezetése az eredményeitekből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ityam
senior tag
Köszi.
Mint látszik teljesen jól skálázódik az AAval a teszt tehát fölösleges felnyomni az FSAAt maxra hogy előjöjjenek a különbségek. Itt azt akarjuk mérni hogy az új effekteket melyik kártya tudja jobban számolni. Ezt most elmosni egy FSAAkülönbséggel fölösleges.Nem láttam még GTX260 as eredményt itt de én arra lennék kiváncsi hogy az mit tud ebben a tesztben. És nem arra vagyok kiváncsi hogy egy 256X os FSAAval milyen szar bármelyik Nvidia.Elhiszem hogy az ATI tulajoknak jó hogy gyorsabb a kártyájuk FSAAval de nem csak az FSAAbol kell megélni.
Szal FSAA sebességet eddig is tudtuk hogy melyik kárytán jobb.De hogy egy uj tesztnél ahogy ujfajta programozással csinálták a játékot/tesztet ott lényegesebb hogy az jöjjön ki hogy melyik kártya hogy alkalmazza ezeket az uj eljárásokat.Szerintem.