Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rise17

    tag

    válasz patrikcoc #140777 üzenetére

    Én Általában eléggé műszaki beálítottságú vagyok,ezért miután lefrissítettem a boxot nyomtam 1 Factory reset-et .Letiltottam az összes androidos alkalmazást,sőt még a system alkalmazasokat is amik valszeg nem kellenek,illetve az animációkat levettem 0-ra .Az összes Telekomos alkalmazásnál nyomtam 1 Adatok törlését ,megnyitottam a Routerben az összes portot,illetve kikapcsoltam a Routert és utána kapcsolatbam be a Boxokat. Nekem így nincs pattogás, Hang akadás és elég gyorsan is vált csatornát . Észre venném,igaz nekem 2 gigás csomag van és pár éve épült ki itt az optika,szóval elég új a rendszer lehet azért megy minden flottul . Nevetséges,hogy ezt mind meg kell csinálni,hogy talán normálisan müködjön.... A Hang akadás szerintem azért van,mert nem birja egyszerűen a soc a terhelést és amint kicsit jobban dolgozik a proci elkezd akadni a hang(Szerintem) Nincs normálisan leoptimalizálva a szoftver. Mondom ezt azért,mert 1 4k youtube videót simán visz,nehogy már 1 10mb-os bitrátás FULLHD-t ne birjon el .Egyszerűen kicsit optimalizálni kéne,de hát ameddig a magyar Telekom külsös Indiai Szoftverfejlesztőkkel szenved,ne is várjatok csodát . Azt meg főleg nem értem,hogyha vannak teszterek és csak 1 bizonyos idő után engedik ki véglegesben a szoftot,akkor mégis hogy az istenbe nem jönnek ki ezek a problémák ??Nem kell hozzá agyműtőnek lenni hogy ezt észre vegye valaki,szerintem.

  • Kaba

    veterán

    válasz patrikcoc #140777 üzenetére

    Ez az egyéni alkalmazkodó képességtől is függ. Aki akar/keres az minden termékben találhat hibát.
    A régi boxnak is vannak hátrányai(nagy, sokat fogyaszt, nincsenek alkalmazások stb.) és előnyei(stabil, csatornarendezés stb.).
    Az új box (kicsi, keveset fogyaszt, androidos stb.), lehetséges hátrányok (néha lefagyhat, csatornarendezés sem tökéletes, hangcsúszás stb.).
    Attól a hibák nem fognak eltűnni, ha az elégedetlenek újra és újra leírják őket itt a topikban. Célszerűbb lenne, ha az elégedetlen ügyfélek ezt az illetékeseknek írnák meg a hibák listázásával.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák