Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz #22718208 #105127 üzenetére

    Az eset érdekes, mert a panasztevő pont a lényeget hagyta ki a "leveléből":

    Milyen eszközökön mért sebességet? (1 eszköz lassúsága nem jelent semmit, akár egy friss driver is elronthatta a stabil kapcsolatot)
    2,4G és ha van 5G wifin is jelentkezik a probléma?
    Társasházi (telített 2,4G sáv) vagy családi házas környék? új mikró, új szomszéd esetleg?
    Az eszköz árnyékos helyen van?

    Mint látható jó pár probléma nem az eszközön, hanem a környezeti változásokon múlik. Ezért nem garantált a wi-fi sebessége.

    Vagy legalább első lépésben annyit megtesz a szerelő , hogy a nála lévő laptoppal és/vagy telefonnal megméri a wifi sebességet?
    Ebben egyetértek veled. (de egy szakember óradíja nem biztos, hogy indokolja ezt, inkább egy szolgáltatás kiesést javítson ki...)
    Ha kimegy és az ő laptopján "hasít", akkor a kiszállási díj kiterhelése jogos lenne, amin az ügyfél felháborodna

    Ha a wi-fi teljesen üzemképtelen lenne, akkor már indokoltabb lenne a kiszállás szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák