Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TimeCenter

    tag

    válasz aischylos #64350 üzenetére

    Mi a szervizeinkben ( CITIZEN, BULOVA, CASIO, TOMMY HILFIGER ) elfogadjuk a nemzetközi garancia papirt, amennyiben az abban leírtaknak megfelelő érvényesítéssel és dokumentációval rendelkezik. Ezek közül ez a kettő szokott a legproblémásabb lenni: szakszerűen kitöltött ( minden pont kitöltve - a biankó nem érvényes :) ), a nemzetközi garanciajegyen kikötött számla bemutatása ( proof of purchase ). A nemzetközi garanciajegyen található feltételek teljesülése esetén természetesen díjmentesen javítjuk a nemzetközi garanciajegyen felsorolt garanciális jellegű hibákat, kizárva abból az ott felsorolt nem garanciális jellegűeket.

    pl. a CASIO nemzetközi garanciajegye ezeket a feltételeket adja:
    " The customer shall NOT have any claim under this warranty for repair or adjustment expenses if:
    (1) The problem is caused by improper, rough or careless treatment;
    (2) The problem is caused by a fire or other natural calamity;
    (3) The problem is caused by improper repair or adjustment made by anyone other
    than a CASIO service center;
    (4) The case, band, glass or battery is damaged or worn;
    (5) The proof of purchase is not presented when requesting service; or
    (6) The warranty period has expired. "

    Nagyjából minden nemzetközi garanciajegy ezeket a feltételeket tartalmazza.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák