- Apple asztali gépek
- Nyomtató topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
gp Hamarosan végre bárki belevetheti magát a két fős csapat alkotásába.
-
Computex 2024: Minden a mesterséges intelligencia körül forog
ph A kiállítás fókuszát semmi sem mutatja jobban, hogy még a megnyitó zenéjét is AI szerezte.
-
PROHARDVER!
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TimeCenter
tag
válasz aischylos #64350 üzenetére
Mi a szervizeinkben ( CITIZEN, BULOVA, CASIO, TOMMY HILFIGER ) elfogadjuk a nemzetközi garancia papirt, amennyiben az abban leírtaknak megfelelő érvényesítéssel és dokumentációval rendelkezik. Ezek közül ez a kettő szokott a legproblémásabb lenni: szakszerűen kitöltött ( minden pont kitöltve - a biankó nem érvényes ), a nemzetközi garanciajegyen kikötött számla bemutatása ( proof of purchase ). A nemzetközi garanciajegyen található feltételek teljesülése esetén természetesen díjmentesen javítjuk a nemzetközi garanciajegyen felsorolt garanciális jellegű hibákat, kizárva abból az ott felsorolt nem garanciális jellegűeket.
pl. a CASIO nemzetközi garanciajegye ezeket a feltételeket adja:
" The customer shall NOT have any claim under this warranty for repair or adjustment expenses if:
(1) The problem is caused by improper, rough or careless treatment;
(2) The problem is caused by a fire or other natural calamity;
(3) The problem is caused by improper repair or adjustment made by anyone other
than a CASIO service center;
(4) The case, band, glass or battery is damaged or worn;
(5) The proof of purchase is not presented when requesting service; or
(6) The warranty period has expired. "Nagyjából minden nemzetközi garanciajegy ezeket a feltételeket tartalmazza.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs