- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Raspberry Pi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz Sandrew #7704 üzenetére
ja hát úgy más a helyzet úgy én is bevállaltam volna.
de ma már ki tudja.. főleg nekem h bontóst se ismerek. ha legalább lenne ismerősőm az tudom hogy nemfog átverni
a km órát akarom lecserélni fordulatszámmérősre sima fekete számlapost 4-5 ezerér tudok venni. és biztos h veszek is a jövöhéten.. de addig próbálok keresni ezüst számlapost.. hátha találok.. csak az a lényeg hogy 1.0 autóból legyen ki szedve.. mer az 1.3 kmóra az nem jó az ezreshez.. a fordulatszámmérő nem valós értékeket mutat akkor
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
vezérlés cserétől szebb lett a kocsi hangja.. nem is gondoltam volna pedig csak egy szij meg egy feszitő csapágy
ehez hasonló.. akié a kocsi vele szereltünk.. csak neki kicsit feszes lett a vezérlés azért van ennyire magas hangja a motornak.. enyémnek is ehez hasonló, de nem hiszem h nekem is feszes lenne.. 90 fokkal el lehet forditani a szijat.. meg a szijfeszitő is ott lett beállitva ahol a régi szijon is bevolt
[ Szerkesztve ]
-
Sandrew
őstag
Mennyi km van benne?
-
xmad
őstag
válasz Sandrew #7709 üzenetére
aha
meghirdetem 0km-es suzuki eladó
azt birom amikor a sok idióta úgyhirdeti meg hogy 20, 30 ezer km-er vagy 50 ezer azt az autó van 10-15 éves.. tök hihető nem? azt elfelejtik oda irni hogy egyszer átfordult már az óra
egyszer láttam olyat is hogy hirdetésbe az volt bal új lengőkar, lengéscsillapitó, rugók.. 70 ezer km-es autóban.. levágós h törve volt
egyébként ha feszes a vezérlés akkor mi van? min a videón a srácnak is az.. legalábbis a suzukiba azt mondták neki..
a videón lévő suzuki 300 ezer km-t futott.. azért friss mert a blokkig le lett bontva és felújitva
[ Szerkesztve ]
-
Sandrew
őstag
Volt egy évjárat amelyik rohadt. Szerencsére a suzuki visszahívta őket Lehet, hogy azért.
Hangra nem tudok mit mondani. Nem találkoztam még ilyen változással. Pedig úgy 15-20swift átment a kezeink között de egyikbe sem tettünk 10k km-nél többet így nem volt ilyesmi csere.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Miért én tavaly decemberben 92.000km-el vettem és 1995-ös autó Csak mi ismertük az előéletét, meg a tulajt. Ezért is sajnálnám ha meg kéne válnom tőle, mert tip-top. És lehet, hogy kifogok egy hulladékot.
Meg meg kéne tanulni rajta alap dolgokat szerelni... Pl. most már tudom a futómű felőli sípolást hogy kell megszűntetni, ehhez hétvégén leszedtem az eslő két kereket és állítottam a féktárcsa védő lemezen. Most vettem le magamtól életemben először autó kerekét pl. Richtig, hogy először rosszul csináltam:1. felemeltem az autó bal elejét, persze okosan behúztam a kéziféket, hogy ne guruljon el (a szabály azt kívánna, hogy valami éket is tegyek a hátsó gumik elé-mögé)
2. elkezdtem kilazítani a kerékcsavarokat, de nem ment mert forgott a kerék.
3. beraktam 1-esbe. Így se volt jó, mert légkulccsal jól meghúzták és mozgott az egész autó
4. rájöttem, hogy ha leeresztem a földre és ott lazítom ki a csavarokat, úgy könnyebb. Találtam egy méteres vascsövet erőkar hosszabbításnak és megtaláltam vele a helyes irányt (megnéztem, szerencsére nem nyírtam el a csavart és a menetet azzal a fél fordulattal amit még ráhúztam elsőre.
5. bal első kerék le, védőlemez megnéz, hát ez elég távol van biztos nem ez a hibás. Na jól jönne még egy emelő, hogy megnézzem a másik oldalt is. Nem volt.
6. bal első kerék fel, csavarokat kézzel rá, leereszt.
7. jobb első kilazít, eleje felemel, kerék levesz, itt már kicsit kellett igazítani a védőlemezen.
8. kerék vissza, leereszt
9. mind a 2 kerék készre csavarozása, erőkar nélkül, mert nekem egy nálam sokkal okosabb ember azt mondta azért ilyen hosszú a karja ezeknek a kerékkulcsoknak, hogy ne lehessen túlerőltetni, túlhúzni. Pl. kamionnál ki van kötve, hogy 1m-es erőkar és 50kg nyomóerő.De pl. olajat már cseréltem, olajszűrőt is. De kereket most először. De tényleg igaz a mondás, a legjobban akkor tanuljuk meg a dolgokat, ha saját kútfőből jövünk rá a hogyanra és tapasztaljuk meg.
Ha én a közelébe kerülnék a hengerfejnek
De következő autónak valami erősebbet akarok, fürgébbet, nem is feltétlen papírkasztnis száguldó koporsót.www.vakbelmutet.hu
-
Reaper04
aktív tag
"De tényleg igaz a mondás, a legjobban akkor tanuljuk meg a dolgokat, ha saját kútfőből jövünk rá a hogyanra és tapasztaljuk meg."
Ezzel teljesen egyetértek. Régebben apu bütykölte az autónk én csak néztem, eltelelt egy két év, most már van sajátom, elköltöztem, nincs aki segít. De hála Istennek eddig boldogultam mindennel
Télen nekem is megvolt életem első kerékcseréje, ugyan azt eljátszottam mint Te, hogy felemeltem és úgy akartam meglazítani a csavarokat
Azóta már fejlődtem:
1; Hátra hangszóró beszerelés, kalaptartó mod, kábel elvezetés
2; Olaj, olajszűrő, légszűrő csere
3; Távirányítós központi zár beszerelése, kábelezéssel együtt. (fú az durva volt, mit szenvedtem )
4; Legutolsó pedig a kipuff cseréje. Mivel nincs aknám, beálltam a ház előtti árok fölé Teljesen jó volt. (Bár előtte kicsit megnyírhattam volna a füvet)
5; Amin jelenleg is dolgozom, pontosabban csak próbáltam, de nem sikerült: A leömlő és a katalizátorhoz vezető cső közötti illesztést összetartó rugós csavar és tömítés cseréje.Csak annyira begyógyult a csavar, hogy a dugókulcs is elrepedt (pedig próbáltam csavarlazítóval, wd40-nel, rávertem párat kalapáccsa... semmi)
Most ajánlották páran a légkulcsot, vagy a gázlámpát... de olyanom nincs, a szerelő meg pénzért dolgozik.
Valakinek ilyen téren valami ötlete esetleg, amit otthon is kivitelezhető ?
Üdv: Dave -
xmad
őstag
honnan lehet tudni hogy mondjuk laza a vezérműszij.. a vezérműszijfedélen van egy kémlelő nyilás. ha gázt adok akkor a szijnak maximum mekkora kilengése lehet?
-
X Factor
addikt
Sziasztok, 15 ezer forint körül néznék fejegységet.
Egyelőre egy pio deh-1300mp-vel szimpatizálok
Vélemény, tapasztalat, esetleg vki vmi mást ajánlana ebben az ár szegmensben,
Egy kis régi swift-ben hajtana hátul 2 ovál pio hangszorót, meg elöl van 2db 10 centis, de azok a gyáriak, és eddig ugy volt beállítva, h. hátul szóljon csak. Idővel viszont, oda is vennék egy pár normálisabb hangszorót, csak nem tudom h. mi h. fér be, tekintve h. szűkős a hely.
Make things work
-
g4besz
tag
válasz X Factor #7724 üzenetére
Szia!
Én speciel ezt használom a sutyukimban: DEH-3000MP
4 Sony hangszórót hajt meg, mindegyik a gyári helyen van, tehát nem valami bika hangszórók azért. Rendíthetetlenül teszi a dolgát, semmi gondom nem volt még vele. -
Mecy_Lacee
aktív tag
Sziasztok!
Reggel Bajára jövet egy kamion hozzám vágott egy b@szott nagy kavicsot, amitől megrepedt a szélvédőm. Mennyi idő, míg ezt kicserélik, vagy hogy zajlik?
Tud valaki ebben valamit segíteni?A szélvédőt biztos cserélni kell, egy jó nagy tenyérnyi helyen a vezetőülés előtt összevissza repedt.
Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
X Factor
addikt
-
xmad
őstag
megvolt a váltóban az olajcsere.. elötte marha régen lehetett cserélve ha volt egyáltalán mert fekete olaj jött ki a váltóból.
és úgy vettem észre hogy 60-70 között megszünt a sipoló hang
-
mdk01
addikt
-
g4besz
tag
Szia!
Én most nemrég cseréltem az enyémben: a szerelési könyv alapján csináltam, semmi gond nem volt vele. Ami a trükk, hogy mielőtt nekiállsz kell keríteni egy hosszú vékony gumicsövet amin keresztül majd betöltöd az új olajat. Ugyanis az olaj-betöltő nyílás olyan helyen van, ahová a flakont be nem rakod.
Illetve a szintet is csak úgy tudod megnézni, hogy egy ujjal belenyúlsz a nyílásba, és ha már érzed, hogy az lyuk alja és az olaj teteje egy szintben van akkor OK.[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Gondoltam kicserélem az első féktárcsákat (van már vagy 1 mm peremük és tiszta rozsdák... de fognak és nincs hangjuk). Ezt meg lehet oldani házilag? A fékolajat nem kell leereszteni ugye? Mert valamiért úgy emlékszem, hogy fékcsere után "ki kell pumpálni a rendszert"? (nem cseréltem még féket )
www.vakbelmutet.hu
-
xmad
őstag
nem kell le ereszteni a fék olajat ha a féknyeregből nem szeded ki a csövet..
de fékbetét + tárcsa cseréhez nem kell..
discoveryn szokott menni az autókereskedők.. ott szerelésnél gumipókkal mindig felköti valahova a féknyerget hogy a súlya ne terhelje a fékcsövet.. jó ötlet.. figyelj erre te is
de nem muszályúj tárcsát venned.. olcsóbb ha leszabályoztatod.. ( ha a mérete még engedi)
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
lehet attól is h nem olyan jó minőségü a fékpofa.. nekem is ez van a unixos fékbetéttől.. pedig a tárcsa is le lett szabályozva..
na meg azt mondják hogyha környezetbarát a fékbetét akkor is cincoghat mert változtattak az anyag összetételen és a környezetbarát anyag ami benne van attól nyikoroghat..
de legtöbben azt mondják h szarabb minőségü a fékbetét vagy túl kemény
-
Cheesy
őstag
De a legérdekesebb, hogy olyankor nem fékezek... így nincs elképzelésem arról, hogy okozhatja a féktárcsa/fékpofa a jelenséget. De a szerelőm is erre gyanakodott, hogy ha nem a lemez akkor a fékkel van a gond.
Új:
Szegény piros gyöszömet sokkal többet használom mint az előző tulaja, így gondolom 10 hónap után csak bemozogják az alkatrészek magukat Tehát most már ilyen nyihogó-vinnyogó hangot hallani elölről akkor amikor olyan úthibákon megyek keresztül amik kicsit igénybe veszik a futóművet. Több helyen olvastam már a fellazuló nyikorgó védőlemezről...www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
szerintetek hány megveszett lovat tolna alám még ez a mod?
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz h1n1_900 #7748 üzenetére
Dehogyis az enyém. (Nem olvastad a kép felett a szöveget? )
Amit linkeltem, ahhoz itt található több kép.Érdekes egyébként, hogy mióta megvan (tavaly december) még egy darab képet se csináltam róla semmivel. Illetve de, amikor lefénykpeztem milyen hangkeltők mennek a műszerfal alá gyárilag.
Hétvégén majd bepótolom ezt is
Meló után vár rám megint 1,5 óra út Debrecenbe, iddogálunk majd a barátokkal.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A