- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
- Videós, mozgóképes topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
válasz Red_Bull #68443 üzenetére
2009-es Fiestam volt 82LE-s 1.25i motorral. Nem volt annyira okos ötlet egy 110 lovas C4 Coupe után beleülni. Viszont a futóműve a legjobb volt az összes eddigi kocsim ('92-es A és '03-as C Corsa, '05-ös C4 Coupe, '09-es Fiesta, '12-es 208 és '18-as Swift) közül.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #68457 üzenetére
Jaja, de a humán tényező is sokat jelent, én jellemzően 8-8,5 litereket fogyasztottam a Jazz-zel ebben a téli időszakban, de amióta anyum használja a Hondát, nem ritka a 9 fölötti érték. Mindig el van hűlve, hogy én az Alfával 10 litereket fogyasztok szinte azonos felhasználással, pedig ő sincs messze tőle, viszont nekem 100 pacival többem van.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68460 üzenetére
Dettó, nem tud figyelni.
-
Red_Bull
aktív tag
válasz Vigneau #68454 üzenetére
Igen, ezt írják mindenhol hogy remek a futóműve..Ami visszatart, hogy rosszabbul fogyaszt mint a Swift, meg szerintem esélyes hogy jobban rohadnak.. A korabeli Mk2 Focus is rohadós fajta.
Szóval inkább a 11-től gyártott Swift felé hajlok, várok még tapasztalatokat, véleményeket akinek van ilyenje, mert már a neten mindent elolvastam róla 😀
Totalcar népítéleten 8.88 pontot kapott, ami kiemelkedő, bár csak 25 ember véleményezte.
Egy szerelő azt írta egy FB csoportban, hogy ua. a váltója mint a 05- ösnek, és ezzel is lesz a nyelestengely probléma, máshol meg azt olvastam hogy ezzel nem lesz ilyen gond mert ezt kijavították.Ezzel mi a helyzet? -
slett27
addikt
válasz ncc1701 #68442 üzenetére
Hát ez az. Van egy cég aki nem képes Golf/Focus/Megane kategóriájú autót gyártani. Vagy "városi" autót gyárt vagy drágán SUV. Sehol egy kombi, egy hosszútávú autó. Amit univerzálisan lehet használni autópálya/autóút/főút. Volt ilyen a Baleno de az talán 2017-től van ismét szintén jó drágán, a régiek meg rozsdatemetőkké váltak. Számomra bosszantó hogy nincs ilyen autója a Suzukinak.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
slett27
addikt
válasz ncc1701 #68465 üzenetére
Ja de van sry a Liana. Viszont abból nagyon kicsi a választék. Kemény 20 db van a hahu-n. És ahogy a "Kopasz" mondaná : a szép az nem ilyen.
Kizashi : na az szép és álom marad szerintem. Itt mutatták meg hogy ha akarnak tudnak.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz Red_Bull #68462 üzenetére
Nem értem, hogy miért nem inkább itt kérdezed.
Amúgy szerintem nem teljesen ugyanaz a váltó. Felépítését tekintve igen, de a belsejük attól még különbözhet.
És hát máshol is előfordul, hogy időközben változtatnak rajta, pl. a Fiat C635-ös váltója, ami 2012 nyaráig szinkronproblémás volt, utána viszont nyugodtan vehető. Vagy a hírhedt M32-es GM (Opel) váltó, azt is kikupálták 2012 után.[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz slett27 #68464 üzenetére
"Van egy cég aki nem képes Golf/Focus/Megane kategóriájú autót gyártani."
Gondolom akkor már az Astra is ide sorolható, ha már Golf meg Focus.Suzukinál is van(/volt) ilyen Astra (H Astra) kategóriás autó: az első sorozatú SX4 S-Cross.
Egyszer kíváncsiságból megnéztem a méreteket, mert van egy H Astra a családban. Gyakorlatilag centire megegyeznek a méretei: hosszúság, szélesség, tengelytáv.Ami nem egyezik és ezért tűnik "másnak" az SX4 Scross, az a magasságuk (tetőmagasság). Az S-Cross kb. 12cm-el magasabb, így valami más kategóriának nézi az ember.
Ami érdekes még, hogy hasmagasságra is szinte egyformák, mivel a H Astra hasmagassága nem kevés: 16cm, míg a régi S-Cross meg talán 15.8cm.
Szóval akkor melyik inkább a SUV (miniSUV)/Crossover? Hasmagasság alapján a H Astra inkább az, ami viccesnek tűnik.
(Nem is tudom hol a határ köztük, mi alapján megy a besorolás.)
Na persze most egy régi Astrához hasonlítottam, mert éppen ez van a családban, de hát az első SX4-Cross is 2-vel korábbi modell már.Szóval érdekes ez.
[ Szerkesztve ]
-
Red_Bull
aktív tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a A 2011-2017 között gyártott Swifttel?
Sokan összekeverik a 2005-2010 között gyártottal,és csak ráncfelvarrásnak nézik de ez elvileg egy teljesen más autó, csak hasonló a külseje:
Nekem a bal oldali van, azt tervezem ilyenre leváltani.
Nem vagyok egyáltalán Suzuki fanatikus,nem azért akarok megint azt, de sok helyen olvastam, és több különböző helyről hallottam hogy ez egy nagyon jól sikerült autó,sokkal megbízhatóbb, jobb a fogyasztása,úttartása, kényelmesebb stb mint az előző...Állítólag nincs semmi komolyabb típushibája sem mint a 2005-ösnek( ABS kocka, nyelestengely stb..) ez mennyire igaz?
Totalcar népítéleten 8.88 pontot kapott, ami kiemelkedő, bár csak 25 ember véleményezte.
Egy szerelő azt írta egy FB csoportban, hogy ua. a váltója mint a 05- ösnek, és ezzel is lesz a nyelestengely probléma, máshol meg azt olvastam hogy ezzel nem lesz ilyen gond mert ezt kijavították.Ezzel mi a helyzet?
Valahol azt is olvastam hogy ebbe drágább szinte minden alkatrész, (mert ritkább típus, és nincs annyi utánygyártott) ezekből mi lehet igaz?
Szóval minden érdekel, szivesen olvasnék mindenféle tapasztalatot az autóval kapcsolatban, ha van valakinek tapasztalata vele.Másik autó ami szóba jöhet még az az MK7-es Ford Fiesta.
Ennek jobb a futóműve, és jobban néz ki valamivel viszont lomhább, és többet fogyaszt az 1.25 motorja, szóval egyre inkább a Swift felé hajlok.Ti mit javasoltok?
[ Szerkesztve ]
-
Red_Bull
aktív tag
válasz Red_Bull #68471 üzenetére
Bocs mindenkitől, ez hsz a Milyen autót vegyek? topicba ment volna. Moderátor nyugodtan törölheti.
-
-
Gyöször
senior tag
Ncc korábban írta, hogy 0,5-2 milla közt költ az insigniára évente, és az teljesen normális mert meg kell etetni a lovakat, így a 150ezer az aprópéz kategória.
Nem jó, ha bontogatni kell a kocsit mert az mindig akkorra esik a naptárban amikor a legrosszabb.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
slett27
addikt
válasz tboldi #68469 üzenetére
tboldi : Az mikor is volt kb ? 2000-es évek közepe ?
ViZo72 : Erőteljesen SUV-ként került forgalomba, igen. Teljesítmény, csomagtartó méret, teljesen megfelelő pl. Csak mehetne lejjebb az ára. A legolcsóbb hahu-n is 2.7M és az is már 11 éves.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
fogkefe21
kezdő
válasz slett27 #68479 üzenetére
Igen, ráadásul nem is nagyon pörög, folyamatosan nézem a piacot, nagyon tetszene az az autó a Swift után, de kb 3-5 hónapnál folyamatosan ugyanazok az autók vannak fent ugyanannyiért. 3.2-3.5 millió között 210-260 ezer km között. Kicsit túlárazottnak érzem korához képest. De hát SUV gondolom ezért ennnyi
-
ncc1701
veterán
Szerintem ha valaki vesz egy autót használtan, és rá kell költeni 150eft-ot, és az neki sok, akkor bkv bérletet vegyen inkább. De ezt látni az utakon közlekedő romokon is, amik nem tudom, hogyan kaptak műszakit egyátalán.
Tök általános, h olajcserék, vezérlés csere, esetleg fék, máris bekarcolták a negyed millába. -
Biga123
addikt
válasz Red_Bull #68471 üzenetére
Ugyanebbe a cserébe ugrottam bele.
2005-->2015 re. Én nem bántam meg.
Az úttartást meg tudom erősíteni, ebben sokkal kevésbé érződik a kisautó feeling pályázásnál. Ha taposod neki szedi a tappancsait , 2 főnél nem okoz gondot neki az érdi emelkedő. Pedig 1.2 -es.
Egy zavaró dolog van , annyira alacsony az alapjárat h rázza a kocsit, ha már bemelegedett. Ha jól tudom ez még ugyanolyan láncos motor mint a 2005 ös. (nem fábia féle bicikli lánc,hanem a rendes 2 soros , örökélet+1 nap)
Ennek utána is kel menjek mert lassan elérem a 100 000 km -t.
5 éve van meg , eddig első féktárcsa/betét csere volt , meg 1x klímatöltés, olajcserén kívül.---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #68485 üzenetére
Még mindíg félre értesz. 150K messze nem sok egy használt autóra elsőre. Én csak azt próbálom írni, hogy a 150K s váltó felújítás, kuplung csere az nem gombok kategória. Sajnos.
#68486ncc1701 Rengeteg ember pont azért vesz használt autót, mert nincs másra pénze, esetleg nem is akar többet rákölteni. Haverom most cserélt egy 30 éves toyotát egy 18 éves kiára anyagi okokból.[ Szerkesztve ]
-
paolinho
őstag
Arra van valakinek ötlete, hogy miért kapom ezt a képet állandósulva a műszerfal felső részén?
2020-as Vitara 1.4-es.
[kép] -
a_tesz
Korrektor
válasz Red_Bull #68471 üzenetére
Nekem volt ilyen Swift 3 évig, 2012-es, tavalyelőtt év végén adtam el, mert erősebbet akartam, de nem azért, mert gyenge lett volna. Közlekedni tökéletes, keveset evett (rövid távokon, megfogadva hogy nem nyomom neki, de aztán mégis nyomtam, 7 liter fölé nem tudtam a tankolásból számolt fogyasztást feljebb vinni), pedig volt benne 265 ezer km, amikor eladtam. Komolyabb autónak érződik belülről is, meg menet közben is, mint az első vasaló, nagyon más az egész, egyedül a picike csomagtartó maradt meg hagyatékul A váltója más elvileg, nekem gond nem volt vele, illetve hát a nyelestengely csapágya már szólt, de nem tudom hogyan használták előtte. A motor láncos, de sokkal jobb mint a M13, ez változó szelepvezérlés szívó- és kipufogóoldalon is, kis fordulaton se erőlködött, cserébe mondjuk 6000 után nem sokkal szabályzott is. Igazi délutáni motor, 4000-nél teljesen megváltozik a karaktere, és magához meg méretéhez képest egészen megindul, a futóműve is támogatja a sportos vezetést alapmodellsége ellenére. Ha nem egy szétsózott németet/osztrákot választasz, szerintem nem nagyon lehet vele mellényúlni, bár az tény, hogy megkérik az árát.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
ViZo72
tag
válasz fogkefe21 #68480 üzenetére
Én is figyelem őket napi szinten. Valóban drágák az S-Crossok használtan, viszont ha komoly a vásárlási szándék, gyakorlatilag ugrásra készen kell állni.
Néha felbukkan egy-egy a többihez képest kedvezőbben árazott, "fotelből" szépnek tűnő példány, gyakorlatilag másnap már nincs fent a hirdetés...
Amit sokáig hirdetnek, az vagy erősen túl van árazva (még típuson belül is) vagy olyan az állapota, hogy nem kell senkinek. (Szerintem.)[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz fogkefe21 #68480 üzenetére
Amíg az utódja 2016-17-es évjáratban 5 millió Ft-tól indul (1.4-es motorral, az 1.0 lényegesen olcsóbb), addig ez sem fog a béka segge alá menni. Főleg, hogy most térnek vissza valamennyire egy bitang nagy drágulásból. A 2015-ös Vitarák is 4 fölött indulnak.
Én 2022-ben vettem 8 évesen a Crosst 4 millióért.
-
Red_Bull
aktív tag
válasz Biga123 #68487 üzenetére
Biga123 és a_tesz : köszönöm a beszámolókat,megerősítettetek ti ti is ,hogy jó választás lesz ez az autó
Egyébként egy kicsit meglepett, ahogy a hirdetések közt nézelődtem hogy elég sok német meg osztrákból behozottat árulnak ebből a típusból valamiért, mert az előző meg azelőtti Swiftek szinte mindig magyar előéletűek szoktak lenni.
A Fiestát hagyom inkább, mert kipróbáltam egy használtautó kereskedésben egy 1.4-eset(ami ritka) és érezhetően lomhább volt mint a mostani 1.3 Swift és a legtöbb eladó példány nem is ezzel, hanem 1.25-ös motorral van, akkor abba bele sem gondolok milyen, és cserébe többet fogyaszt.. -
fogkefe21
kezdő
válasz Qtya123 #68494 üzenetére
Vitara ára már esik be 4 millió alatt is van jó pár sokat futott példány. Amúgy amit mondasz teljesen logikus, mert a 2016-os egy nagyon jól sikerült faceliftje a 2013-asnak, nem kellene, hogy annyival olcsóbb legyen, közben meg azt látom, hogy ugyanazok az autók vannak szeptember óta, tehát valamiért nem veszik azokat, kereskedő mégsem enged.
-
Qtya123
őstag
válasz fogkefe21 #68497 üzenetére
Igen, de ahogy Te is írod, a sokat futottak vannak alatta, a többi nem.
Crossból szerintem azért nem pörög az első generációs, mert elég megosztó az orra. Na nem mintha a króm elejű faceliftes nem lenne megosztó, de az több embernek tetszik. Az első generáció nem annyira terjedt el, a másodiktól vették az emberek, mint a cukrot.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gumi és felni topik
- Étrend, diéta, dietetika
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Delphi programozás
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest