- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fulár
senior tag
Sziasztok!
Bocs ha a kérdésem ostobán hangzik de laikus vagyok.
2005-ös Swiftről van szó.Most volt műszakin a gépsárkány és ez össze lett kötve egy nagyobb átnézéssel és karbantartással.Az előbb vesztem össze a szerelőmmel mert hívott,hogy lehet vinni a verdát de ő a klïmához nem nyúlt mert ő önhatalmúlag úgy döntött,hogy a tél derekán feltöltetni fölösleges mert úgysem fog bekapcsolni.
Én viszont szeretem télen párátlanításra használni.Az előző autóm G Astra volt.Az minusz akárkány fokban is bekapcsolt.Illetve ha már egy gramm gáz sem volt benne akkor is ment a kompresszor csak nem fújt már hideget.
Arra lennék kïváncsi,hogy ez a Swift-nél tényleg úgy működik,hogy ha leürült a klïma akkor már be sem kapcsol a kompresszor?Illetve minusz akârhány fok alatt valőban letilt?
Köszônôm az esetleges válaszokat![ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
-
válasz 2ozzmexy #49032 üzenetére
Ha kétszer annyira nem is, de jelentősen erélyesebben megindul mindenhonnan.
Meg a Golf azért csak 820Kg, a Suzuki meg 1,2 tonna körül van.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
BBke
tag
Szia, ha nincs benne gáz, akkor a kompresszor sem kapcsol be, mert a nyomáskapcsoló nem érzékel nyomást. Mindenképpen meg kell keresni, hogy miért ment el a gáz. Tipp: A jobb oldali fényszórónál lévő cső szokott kilukadni, nem kell cserélni, javítható. Van olyan klimás ahol tudnak csöveket javítani. Persze ettől függetlenül máshol is lehet a hiba. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Fulár
senior tag
Köszönöm!Mindenképpen megnézetem,ha másért nem is akkor azért,hogy időnként meg tudjam járatni mert nem szeretném,hogy a sok állástól majd még rosszabb legyen a helyzet.
laca891 :Itt mifelénk(Nyergesújfalu.Komárom-Esztergom megye)az átlag árak 25 ezer forint körül mozognak.Ebben benne van a feltöltés-tisztitás-átvizsgálás-nyomás próba stb.A javítás ha szükséges nyilván nem.
Nem tudom ez mennyire mondható korrekt árazásnak.Olcsóbb vagy esetleg drágább mint mondjuk a fővárosban. -
BBke
tag
válasz laca891 #49060 üzenetére
Ez a gáz mennyiségétől függ, illetve attól, hogy R134a vagy R1234yf. kell az autóba. Az első a régi tipusú, a második az új “y” gáz aminek igencsak drága kilója. Persze töltéskor grammra számolják ki a mennyiséget, a klíma töltő gépbe is grammra pontosan adják meg, hogy mennyivel töltse fel a rendszert. [link]
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz 2ozzmexy #48982 üzenetére
No, erre tegnap beütött a kaka... kellett nekem jártatni a számat (akarom mondani írkálni), TPMS error...
Bevásárolni voltunk, ki-be ugrálás a kocsiba, semmi gond, leparkolom h felvigyem a kölköt meg egy kör motyót. Megyek le, beüllök, beindít (közben felszabadult egy jó hely), TPMS error... Nézem mi a baja, hát villog mind a 4 kerék pirosan az "egérmoziban"... fafa, felpakoltam mindent, megyek le, elő a kompresszor. Kemény 1,8-2,1 bar között az összes kerék. Felfújtam mindent 2,4-re a kompresszor szerint, hiba megszűnt, most várok mi lesz, holnap megyek a szervizbe, lehet Gusztiékhoz... Nem bírja ki a kocsi hogy ne kényszerítsen térdre, szó szerint...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Jaja, ezért is fújtam a nyárit 30+ fokban 2,8-ra a kompresszorral, de ez most a téli garnitúra, remélem most jó lesz, mert a szelepek aftermarket cuccok (6 hó gari volt rájuk).
Remélem nem defekt, mert akkor szívhatom a fogamat...@beef: Lehet, mert 230kPa körül szaladgált bennük amikor felraktam és volt kint 16-17fok, most ugye lement nálunk 2 fokra tegnap. Csak azt nem értem hogy amikor mentünk vele nem volt gondja, leállítottam max 1 percre szó szerint és annyira lehült? Fura mindenesetre, úgy gondolom jobb lenne ha időben szólna, h "halló kedves L'User, kezd gond lenni...". De legalább működik, ezt is megtudtam.
@ncc1701: Mérője válogatja, a gyári contis kompresszorral ha felfújom 2,8bar-ra, akkor mér a rendszer 25x kPa-t. Mindig felrakáskor ellenőrzöm, de ez most az eső miatt elmaradt. Tankoláskor szoktam még ránézni - ha nem felejtem el - és hosszabb utak előtti tankolásnál, mert nem szeretem ha 30lityi hullámzik hátul...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #49068 üzenetére
Jaja, ezért is fújtam a nyárit 30+ fokban 2,8-ra a kompresszorral, - ami a melegben még magasabbra is felszökhet. 15 fok körüli hőmérsékletnél érdemes beállítani a guminyomást.
Nyáron árnyékban és lehetőleg 1-2 órája már ott lévő autón vagy garázsban érdemes felfújni és beállítani a nyomást, minden más a "sacc/kb" kategória.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #49063 üzenetére
Én szeptember elején fújtam utoljára a gumikba. Hétvégén a +3°C környékén nálam is 2.1 és 1.8 bar volt a gumikban. A fújatás után a gyújtást követően ki is aludt a lámpa. Szerintem no para, esett a hőmérséklet és még én sem váltottam téli gumikra. Majd csak holnap délután kerül rám a sor. Természetesen majd egyből irány a kút fújatni.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Egy 1.4-es Boosterjet 2018-as Suzuki SX4 S-Crossról (négykerekes az adott példány) szeretnék kérdezni itt a tapasztalt topiklakóktól.
Azt értem, hogy ez közvetlen befecskendezéses, turbós, benzines motoros autó változó szelepvezérléssel. Nem a legegyszerűbb konstrukció, de talán Suzuki-ként megbízható, nem? Kis kokszolódás gondolom azért, mint közvetlen befecskendezéses jelentkezhet gondolom...
Ebben még nincs részecskeszűrő, ha jól olvastam itt a topikban... Kettőstömegű sincs benne vagy ilyen bonyolítások nem?
Tehát általában ez egy problémamentes konstrukció? Van valami amire nagyon kell figyeni ilyen autóknál?
Köszönöm segítségeteket előre is
-
musli26
tag
Sziasztok!
Kinéztem egy Suzuki SX4 S-cross 1.0T GL+ amit vissza vittek a márkaszalonba.
Ezt: [link]
Mit érdemes átnéznem rajta feltétlenül.
Turbo?Kicsit félek tőle hogy ha romlik zsebbe nyulos sztori.
Beázást hol kell keresnem?
Más hibák?
Köszönöm[ Szerkesztve ]
Dell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold
-
csubuka
addikt
válasz Chereiose #49080 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Akkor ha egy ilyen kocsi megindul a lejtőn, akkor azért lehet rá locsolni a pénzt. Ámde 150k km-el még talán van benne élet nemde, hogyha rendesen szervizelték? Szelték vele az országot, azért került bele ennyi kb ilyen fiatalon. Az mondjuk a pályázások miatt talán jó dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz csubuka #49082 üzenetére
Azért a hazai gyártás, nagy darabszámban eladott típus és az ebből következő kedvező árú és megfelelő ellátottságú szervizháttér miatt nem hinném, hogy annyira locsolni kéne a pénzt rá, főleg, hogy 150e km van benne. Azért ha használtautóról van szó, szerintem mindenképpen kérd egy szakértő segítségét, rengeteg ilyen van a neten is, 15-20k környékén átvizsgálja neked egy profi a helyszínen, azzal azért eléggé ki lehet szűrni, ha valami roncsot akarnának eladni neked
-
csubuka
addikt
válasz Chereiose #49084 üzenetére
Köszönöm szépen, minenképpen szaki is be lesz vonva a vételbe
Csak azért az ilyen turbó-kéttőmegű-közvetlen befecskendezéstől kicsit ódzkodom Mondjuk nagyot lép gondolom ahhoz képest amit az ember egy ilyesmi kocsitól várna.
3 év alatt került bele a 150k km. Mondjuk ez geyértelműen pályázásról tanúskodik, ami talán a turbónak is jó hír talán (ha visszahűtötték rendesen) meg a kokszosodás részéről is jó hír. Túl sok indítás araszolás sem lehetett, így a kéttőmegű is talán megúszta ezt.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz csubuka #49085 üzenetére
Szerintem ha valóban pályás használat során került bele ez a km mennyiség, nagy baja nem lehet még. Viszont ha ennyire tartasz tőle, ott a vitara sima 1.6 szívóval, bár tény, hogy nevetségesen magas áron hirdetik őket, kb mint amennyiért vették újan anno őket, már csak elvből sem fizetnék annyit egy olyanért...
-
BBke
tag
válasz Chereiose #49087 üzenetére
Igen, nagyon tartja az árát, nem véletlenül. Amikor szervizben voltam vele (1.6 szívó) akkor kaptam ajánlatot, hogyha lecserélném egy újra, akkor majdnem annyiért számítanák be, mint amennyiért vettem. Konkrét árat nem mondtak, mivel mondtam, hogy nem szeretném lecserèlni. Mindig a piac határozza meg az árakat. Ha már a márkaszerviz is ilyen áron számolná be, az nem lehet véletlen.
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
válasz Chereiose #49087 üzenetére
Köszönöm szépen válaszod!
#49090 SirKero: Köszönöm az információt neked is! Ha jól olvasom, akkor típushibának leginkább az ajtóbeázást meg az üveg ajtákeretben való csörgését írták a tulajok itt a fórumban kb. nem? Egyeseknek a rendszámtartóval meg a kalaptartóval is meggyűlt a bajuk a fórumban legalábbis No de ezek apróságnak tűnnek a beázást leszámítva, az necces...
-
csubuka
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest