Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz SirKero #42223 üzenetére

    Nem találom olyan "harmonikusnak" a külső dizájn mint pl. a vitara esetén. Vagy az előd modell sem volt valami szép, vagy csak átüt rajta hogy kényszer szülte átalakítás. Belül fura hogy egyszerre lemondtak a második sor harmadik üléséről, de hátra meg betettek kettőt. Ez így üti a koncepciót. A hátsó, pontosabban középső sorba a két ülés prémium érzést kelt nem csak a fotel szerű kialakítás miatt, hanem mert csak 2 ülés van. Erre leghátra betettek kettőt, ami amolyan Indiai stílus, hogy sok ember férjen be. A csomagtér gondolom olyankor nulla, vagy közel nulla.

    Belül igényes ezzel a - gondolom GXL - belsővel, de fura az anyósülés előtti műszerfal dizájnja. A krómozott kilincsek most se jönnek be. Inkább lecserélnék mindenhol a króm, kamu króm fényezést mattra, szálcsiszoltra, vagy legalább a kilincsnél maradtak volna a színre fújásnál.

    Jó dolog az az érintőképernyős infotainment rendszer, csak ne elégednének meg egy 10 évvel ezelőtti budget tablet tudásával mind a kijelzőt, mind a hardvert tekintve. Persze ez szinte az egész autóiparra jellemző. Olyan mint az okostévé, ahol épp csak annyi "okosság" jut, hogy rátehessék a matricát a dobozra. Nem kell Tesla féle óriástablet, főleg úgy hogy szinte minden csak azon keresztűl állítható, elérhető, nem kell nyitott android rá, de az a pár funkció amit tud, az legyen gyors, ne VHS korszakot idéző felbontással, nem reagáló kijelzővel.

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák