Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint autusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello Peti_s,
Először is ami a motorhőmérsékletet befolyásolja:
termosztát, vizpumpa állapota, hütő állapota, külső hőmérséklet, motorolaj minősége, hütőfolyadék minősége, kiegyenlitő tartály fedele, ill. tömitése.
Ha ezek rendben vannak, akkor nem lehet gond. Szerintem most dolgozik üzemi hőfokon a motor. Nekem is bele szokott menni a mutató a teli fehér sávba, általában letanyázik az elején, de mondjuk 100km után ha bemegyek a városba és megállok a lámpánál, azonnal felkuszik a piros alá, a ventillátor is elindul.
Szerintem ez normális dolog, amig nem megy pirosba, addig nem érdemes vele foglalkozni.
Az lenne a gond ha nem érné el a teli fehér jelzést, akkor nem dolgozik üzemi hőfokon ami tulfogyasztást és nagyobb kopást eredményez.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen