Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vil59

    tag

    válasz Frissjogsi #16970 üzenetére

    Igen, én már hozzáigazodtam,hogy tavasszal, ősszel átállítom a lépcsőstárcsára ütköző csavart, hogy a hidegindítás első pár percében csak max. 1200/ford. legyen.
    Én továbbra is a hidegindító házában lévő tekercsrugó hibájára gondolok.Nagyon feszesen ütközik a végpontra,téli üzemmódban. Emiatt nagyon sokáig tartózkodik a pillangószelep állítócsavarja a lépcsőstárcsa lagmagasabb fokán. Nagy hidegben hiába adok beindulás után ilyenkor egy erősebb gázfröccsöt, ennek a vákumja sem tudja visszarántani a levegőcsappantyút annyira, hogy legalább egy lépcsővel kissebbre akadjon a pill.szelep.Mert, ha lágyabb lenne ez a rugó, akkor máris lecsökkenne ez az irreális pőrgés.
    Hát, írtam egy-pár sort erről mostanság,de senki nem reagált.Gondolom nem volt meglátás e témában..

Új hozzászólás Aktív témák