Hirdetés
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
boken
senior tag
-
rob210
nagyúr
válasz KisCobiii #10701 üzenetére
Kompressziót nem a szelepekre mérünk.
A kompresszió az a dugattyúk és gyűrűk állapotát méri a hengerfalhoz képest.
Azaz mennyire vannak szétkopva.
A szelepeket csak hengerfej leszedés után lehet mérni, manuálisan.
Mekkora a lógása mennyire van a szelepvezető és a szelepülés kikopva.Renault power
-
KisCobiii
aktív tag
-
rob210
nagyúr
válasz KisCobiii #10705 üzenetére
Ha mással nem lehet baj, már pedig azt írtad, hogy alulról minden fel lett újítva, akkor csak felül mehet el az energia.
Ez egyébként szokásos hiba, ha szét van kopva a motor és alul megcsinálod utána elmegy a hengerfej is.
Meg persze fordítva is, ha megcsináltatod a hengerfejet és a dugattyúkhoz nem nyúlsz akkor rövid időn belül neki kell állni megcsinálni.
Egy blokk ha elkopott akkor azt kompletten kell felújítani.
Legalábbis az én tapasztalatom ez.Renault power
-
KisCobiii
aktív tag
válasz rob210 #10706 üzenetére
A kompresszió jó a motorban, télleg pöcröf indul és az olajnyomás is jó stb.. Szinte éreztem már egy ideje, hogy eljön a pillanat amikor hozzákell nyúlnom a hengerfejhez. Amikor fel lett újítva, akkor nem volt már lehetőségem a hengerfejjel foglalkozni így most ezt vezekelem meg ugyérzem Szelepszár szimering csere alapból vár rám és akkor a szelep is soron lesznek ugyérzem.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Atuska75
tag
válasz rob210 #10708 üzenetére
Bocsi, de nem feltétlenül így van. A kompressziómérésnél kiderülne ha szelep probléma lenne mert, ha valami nem oké akkor ott elmegy a nyomás egy része. Tehát a szelepfészekkel és a szeleptányérokkal eleve nem lehet baj ha a végnyomás megfelelő. Ha szelepszár szimering bajod van az meg a motor olajfogyasztásán és a kékes füstölésen látszik.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
KisCobiii
aktív tag
válasz Atuska75 #10709 üzenetére
Igen én is így gondoltam, mert ugyanis a szelepszár szimering az csak teljesen üzemmeleg motornál hegynek felfele erőltettet menetben jön ki és akkor kékesen füstöl, de amint vége a hegymenetnek már újra semmi füst. Egy sima előzésnél sincs semmi füst. Szóval azért voltam én is így vele ahogy te is most mondtad. Ezért agyalok és próbálok a lehető legtöbb embertől tanácsot kérni, hogy nagyábból biztosba nyúljak bele.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
62ibroN
csendes tag
válasz rob210 #10688 üzenetére
Óh hát kiakartam cserélni próba körre,de ami benne volt a bal első csillapítóm most láttam hogy (LIP),azt lefelé is nehezen tudtam összenyomni,és felfelé is,ezért belesem raktam.Nemtudom milyen autóhoz való,de jobb oldalsőt mindig kiüti.Szóval jó erős.Ez az ateso meg sztem olajos,de vajon töbszöri rugózáskor visszanyarné erejét?Kézzel nemlehetne bejáratni?
-
62ibroN
csendes tag
válasz Atyus77 #10717 üzenetére
Akkor már csak azt nem értem amit az előbbieknél is írtam hogy a beszerelésnél a bal elsőm ezeréves lip emblémás ami mindig kiüti a jobb oldalit,már a bontóban hülyének néznek,ez miért lehet?
Más topikos azt mondta hogy mivel ezek az "újjak" értsd ugy hogy 89-es,már az állástól sem lehet jó,merthogy olajos. -
rob210
nagyúr
válasz 62ibroN #10718 üzenetére
A működésére én is azt írtam, hogy úgy jó, ha nehéz kihúzni.
A működési elvet kell megérteni.
A rugó felfelé nyomja a kasznit.
A lengéscsillapító pedig a rudhosszával szabályozza a rugó útját.
Azaz egy bizonyos szintet mindig össze van nyomva a rugó.
Ha belemész egy gödörbe akkor a rugó összenyomódik, ha nem tudná könnyen benyomni a lengéscsillapítót,
akkor felütné a tornyot és mi értelme lenne az egésznek?
Így gyorsan össze tud nyomódni a rugó meg szép "lassan" kitolja.
Ha kifelé is gyorsan menne a lengéscsillapító, akkor hajózna libegne a gép.Ha könnyen visszamegy akkor jó tessék betenni és menni pár kört esetleg megméretni.
2-3ezerért bevizsgálják, amivel ha nem jó bizonyítod az eladónak, mert az szakvélemény.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Atyus77
csendes tag
válasz 62ibroN #10722 üzenetére
Nekem is kopogott az eleje . A lengéscsillapító csillapítási funkciója hibátlan volt, viszont a szár és a hüvely meg volt kopva és így oldalirányban tudott lötyögni ,..én így jártam vele sok-sok évig mire tavaly rászántam magam a cserére és azóta nem kopog.
SKODA FORMAN
-
KisCobiii
aktív tag
Felicia mpi rendszerréről valakinek valami tapasztalat? Gondolkodom egy váltáson karbi helyére.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
62ibroN
csendes tag
Van még ijenkor vki fent?
-
62ibroN
csendes tag
Csak azért kérdeztem mert ma nemtudtam lelket csiholni a tocsimba.
Le is meritettem az aksit,de semmi.Feltettem hát töltőre,még most próbálkoztam újbóli iditgatásokkal,de
semmi-csak ismét lemerült az aksim.nemtudja vki megmondani miért nem indul az autóm???? -
62ibroN
csendes tag
kipucoltam a szürőt,meg a benzin ülepítőt,vagy minek mondják a karbi alatti buborék leválsaztót
kifújtam az alapjárati mágnesszelepet,meg a fuvókát,meg belefujkáltam a karbiba is de semmi. -
62ibroN
csendes tag
oké
-
Deniweit
csendes tag
válasz rob210 #10737 üzenetére
Egyszer úgy megszívatott a Favi gyújtás , haladok nyugisan a városban lámpánál megállol indulnék de 5 m után leáll mondom mi a fene, már mindent kimértem rajta semmi , aztán csere másik trafó másik gyújtóegység semmi, aztán valahogy természetesen legeslegutoljára jeladó hát nem az halt be..... pedig zárt helyen is van egy rézszál az egész mégis csere után pöcc-röff.
-
rob210
nagyúr
-
gs20
tag
Nekem is döglött már meg az INDUKCIÓS jeladó :
E=MZ²
-
rob210
nagyúr
-
KisCobiii
aktív tag
válasz Mágus2 #10744 üzenetére
Külső ac-val fogjuk összeszerelni így a tank nem szükséges ezt a részét már átveséztük.
én is ilyen 25-30ra gondoltam.. akkor reális volt a gondolatom, mert vezérlést, hengefektöm. olaj/szűrőket, gyerty. alapból cserélnék
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
62ibroN
csendes tag
Győztem gyerekek.Hát beröffent a tocsi
Egy gyergyámnak a porcelánja eltörött
hát vettem újjat és adtam a karbinak egy kis hideginditót.
Egyszer csak buuuumm,pöcc-röff,nah ennyit a nagydógokról... -
62ibroN
csendes tag
Még annyit hogy amikor betettem az új gyertyát a hármadik hengerhez,jól megörgettem z autót és megnéztem a gyertyát,tiszta kormos volt.
Ez normális? -
62ibroN
csendes tag
hát elég trugyis volt a karbim is,tisztára mintha olyan égett koromos lenne,de amikor berőffent a kupufogóbol kis apró korom hulott ki.Hát akkor lehet nem jó a gyertya,pedig ugyanolyat vettem mint a többi(denso-japán,Q20-as).Mert elálítva nem lett,csakszerelő tekergette
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen program, ami...?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- V Rising teszt
- Robot fűnyírók
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest