Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • picur10

    aktív tag

    válasz ada19 #69996 üzenetére

    Biztos nem értettem félre, mert az ügyfélszolgálatosnak is kiakadtam.
    Eredeti kérdésem csak arra vonatkozott, hogy mi van akkor, ha most megveszem a tv-t webshopon, kihozzák és okt. 19. és 31. között kell cserélni (akár a 72 órás cserével). Innen már csak egy lépés volt, hogy mi van ha okt. 31. után kell cserélni a készüléket.
    Esetleg már is rákérdezhetne a zöld számon, az nem kerül semmibe. :)

    szerk:

    Idézet a feltételekből:

    Amennyiben a Promócióban biztosított Kiterjesztett Promóciós Jótállás ideje alatt a Termék
    teljes cserére szorul, úgy a kicserélés folytán az eredeti Termék helyébe lépő új termékre
    nem érvényes a Promócióban biztosított plusz 2 (kettő) év Kiterjesztett Promóciós Jótállás,
    hanem arra a Samsung által az adott Termékre eredetileg biztosított (Kiterjesztett
    Promóciós Jótállás nélküli) jótállás feltételei vonatkoznak (részletek:
    http://www.samsung.com/hu/support/warranty/warrantyInformation.do?page=POLICY.WA
    RRANTY
    )

    Ebből viszont nekem az jön le, hogy ha a most kapott plusz évek (kettőt írnak, de a H6400-re csak 1+1 év szóval ott +3 évet adnak, ha jól gondolom) alatt romlik el (pl. a negyedik évben) akkor a cserekészülék ismét csak 1+1 éves lesz nem kapsz egy új 5 év garis tv-t.
    Szerintetek? Lehet, hogy csak a Samsung ügyfélszolgálata nincs a helyzet magaslatán?! :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák