- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
2160x1200 a Riftnek is és a HTC Vive-nak is a (össz) felbontása (tehát szemenként 1080x1200), és tudtommal 90 Hz. Ez lényegesen kevesebb mint a QHD. Emellett a játékok direkt támogatásával lehet kellő minőséget elérni, tehát olyan régi játékok, amiket nem erre készítettek, csak tákolt megoldásokkal lehet működésre bírni, ezek minősége viszont általában nem lesz a valódi vr-os élmény szintjén (több probléma, stb)
Emellett pedig ugye a grafikai beállításokkal kell úgy játszania a fejlesztőknek, hogy garantált legyen a 90 fps szemüvegen (felteszem ugyanúgy grafikai szintek állítgatásával)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)