- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Látod Slystyle kollégával teljesen egyetértünk. (Nem is csoda, CS:GO-s arcképe van)
Ha kivennék a perkeket, akkor a játék nem lenne már annyira casual game. Anno a CoD4-et is így játszották versenyeken. Promod volt a neve. Én is sokat játszottam vele.
A mi "fajtánk" azért nem szereti ezeket, mert ad egy bizonyos randomivitást, bizonytalanságot a játéknak. És így már nem a tiszta skill dönt csak. És mi aki a competitive játékstílust részesítjük előnyben, jobb szeretjük, ha a skill dönt. Nem az, hogy éppen ki lát át a falon, vagy rendelkezik nagyobb pajzsal. Nem arról van szó, hogy ne tudnánk a casual réteget így is bucira verni. Csak a dicsőség nem olyan ízű úgy.Ha némi nagyképűséget vélsz felfedezni a fent olvasható szövegben az csak a véletlen műve
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”