- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
csuszi
aktív tag
válasz #06658560 #152 üzenetére
"Melyik autómárka szereti a flottavásárlókat?"
mind."hangsúlyozom, autógyárnak, nem kereskedőnek."
én is hangsúlyoztam, gyárról beszélek, amikor a nem utángyártott alkatrész sokszor annyiba kerül, mint az utángyártott nem official.
kérlek olvass e témában totalcar cikkeket, pont ugyanerről írnak a tervezett avultatás témakörben. hogy baromság, de a szervizen néha több haszon van, mint magán az autón ők azért szerintem láttak már autógyárat belülről. természetesen belső ford/audi/totyota/stb diagrammal és kimutatással nem szolgálhatok csak alkatrészárakkal, amikor a vw-mnek veszek valami officialt akkor gúvad a szemem, a "nem official" meg töredéke. biztos azért, mert a vw többe kerül, nem azért mert érdekes árréssel dolgoznakmásodik része a kommentnek.
épületgépészet és szigetelés stb, az az energiafelhasználás egy szelete. a közlekedés a másik. egyik nem üti a másikat. csökkentheted a közlekedési energiaigényt persze, de ennek mi köze ahhoz, hogy a járművek maguk lehetnek MAJD x év múlva környezetbarát, hatékony, zöld elektromos autók?
sziontén ahogy említettem, éppen 200 tonnás számítógépek, vagy gőzmodzonyok. majd lesznek azok is egyre jobbak. a 2013-as tesla, ami kinn poroszkál kalifornia útjain 100ezer dodoért, mennyivel jobb mint egy szaros 10 évvel ezelőtti elektromos verda? milyenek lesznek 50 év múlva?miért kell állandóan mo.-on olyan kommenteket olvasni, hogy de hát ez szar, az is marad? nem volt elég példa a fejlődésre a technika története során?
maximum irányt kell vizsgálni. nem környezetszennyező, pöfögő autó a cél. ha az erőművek fejlettebbek lennének, akkor már hatalmasat ugornánk a cél felé. és még akkor az autó maga nem is fejlődött tapodtat sem.
hát méga ha lásd cikk jobb akkupakk kerülne bele, ne adj isten kevésbé környezetterhelő előállítással és elhasználódás utáni kezeléssel?ezt nem befolyásolja, hogy az épületeket bőven lehet fejleszteni, amikor e kategóriásak hazánkban a nyomorultak, és az a+os lenne a kívánatos. a kettő nem zárja ki egymást.
amíg az ember utazni fog, márpedig fog. kérdés mivel.