- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
Tetszik, hogy gondoltak a local coop játékosokra is. Bár mondjuk így, hogy egymást nem hallja az ember, és igazából nem is látják egymás képi tartalmát se, így azért szinte már olyan lesz, mint egy online játék, csak egymás mellett ül a két ember.
May the Force be with you!
-
Cathulhu
addikt
Ezt a hangos dolgot nem értem. VRt nem tudom elképzelni fejhallgató nélkül, egyszerűen a hangokat mindig a sisakhoz kell pozicionálni, ami fejhallgatónál triviális, mivel együtt mozognak, de fixen elrendezett hangszóróknál egyrészt mindig nagyon kell tudni a sisak pontos helyzetét, a hangszórókhoz mért relatív pozícióját és még akkor se lesz jó az élmény
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
rottenbull
senior tag
Kivi leszek milyen fincsi lesz a max 30 FPS majd ezen a csodalatos eromuvon.
A cikket olvasva, mar abban is ketelkedek, hogy ezekben a faék railshooter csodakban meglesz a 30. -
K0vasz
aktív tag
válasz rottenbull #3 üzenetére
+1. Ennek fényében meg az, hogy helyi koopban is lehet nyomni, úgy, hogy gyk. két képet kell a gépnek kiszámolnia, különösen "érdekes"...
-
unrealnoise
senior tag
válasz rottenbull #3 üzenetére
Sötét vagy mint a ló. Utána lehet olvasni, vannak belsős fejlesztők, akik kimondottan PS VR-ra írnak játékokat. Igen. Magas frémrátával. Akár hiszed, akár nem...
Nyilván nem fognak 30 FPS-el menni a játékok, amelyeket kiadnak rájuk, mert az annyira élményromboló VR cuccban, hogy a Sonynak is rossz reklám lenne. Fel kell fogni, hogy butított grafikával menni fog a sok FPS. És bizony barom,i szórakoztató lesz úgy is. Mondom ezt úgy, hogy most csak PC-n játszom...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
rottenbull
senior tag
válasz unrealnoise #6 üzenetére
Sotet mint a lo ?
Neked sok okod nem lenne lenezni a lovakat, vagy engem.
Ha szemelyeskedni akarsz, legkozelebb hivd fel valamelyik csaladtagod, en nem vagyok vevo ra. -
mlinus
őstag
válasz rottenbull #3 üzenetére
lesz sok fps, csak épp a játékok lesznek egyszerűek és csúnyák
-
rottenbull
senior tag
Ezt csak azert nem igazan ertem, mert az uj GT is kap tamogatast, vagy az akkor csak a menure, meg a garazsra lesz kiterjesztve ?
Belengettek mar par AAA-s jatekot is, hogy kap VR tamogatast. Nem tudom elkepzelni, hogy ket verziojuk lesz, es a Vr-os majd joval gyengebben muzsikal grafikailag.
Jelenleg a gep alig tudja kiizzadni a 60 koruli FPS-t 1080p-nel, ha meg is van, fel ora alatt mar olyan a hangja, mint egy MIG, ha a VR kis dobozkaja nem segit be neki komolyabban, akkor itt nem sok jora szamithatunk. -
UnSkilleD
senior tag
válasz rottenbull #10 üzenetére
ha 60 fps megvan onnan asynchronous reprojection névre hallgató technikával megy a 120
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
laposonly11
senior tag
válasz rottenbull #10 üzenetére
Mi bajod van, a Quake 3 menni fog 200 frammel 4K ban egy gépen 2 TV + 2 VR sisakkal!
Az egész ott kezdődött amikor a Sanyi valamelyik elnöke bejelentette hogy nem fognak kiadni új konzolt, amíg a hardver nem ér el szignifikáns különbséget az elődhöz képest! Erre idő előtt kiadták a PS4-et amit már a megjelenéskor is max. PS3.2 nek lehetett nevezni. A Mikroszaft még gyengébb gépéről meg inkább semmit, de kíváncsi vagyok Bili Géciék mit találnak ki!Ordo est anima rerum.
-
he7edik.
addikt
Semmiféle komolyabb extra erőforrást nem tartalmaz a Playstation...
Égő szöveg a flém vázon
-
rottenbull
senior tag
válasz laposonly11 #12 üzenetére
Az MS szerintem mar pezsgovel keszul az egesz VR mizeria bukasara konzolon. Nem hinnem, hogy pont ok ne ugrottak volna bele, ha lenne ertelme.
A tobbivel kb egyetertek. -
danih
addikt
válasz rottenbull #14 üzenetére
Microsoft amúgy Oculus partner, valszeg kivár, illetve Hololense-re gyúr - bár ha a VR bukik konzolon (nem hiszem) azzal végképp nem tudom mi lesz...
[ Szerkesztve ]
-
egyedülülő
őstag
válasz rottenbull #3 üzenetére
Nem kéne előrerohanni ennyire. Néha jobb kivárni és csendben maradni. Meglátjuk mit produkál a rendszer akcióban. Amúgy a MS is benne van a VR buliban ugyanúgy.
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
veterán
válasz rottenbull #10 üzenetére
"Nem tudom elkepzelni, hogy ket verziojuk lesz, es a Vr-os majd joval gyengebben muzsikal grafikailag."
Pedig pontosan ez várható.
"Paul Rustchynsky explained that some optimisation has been made to get DriveClub running at 60fps - in contrast to the 30fps the base game runs at - with the car count being reduced from 12 to eight competitors, and with some trackside detail and the nuances of the weather and cloud system being dialled back. The rear-view mirrors were also disabled, though that's something that Evolution would like to address before any final release."
-
laposonly11
senior tag
válasz rottenbull #10 üzenetére
Ja igen, túlzóan idealisa hozzászólásodon javítanék! Nem hogy 60fps-t nem képesek kiköhögni hanem már most kénytelenek voltak lemenni 30fps-re:
[link][ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
lockdown90
senior tag
válasz laposonly11 #18 üzenetére
mondjuk azert megneznem hogy a te PC-en hany fps fut majd pl a BO3 vagy Fallout 4 maxon
biztos nagyon kemeny konfigod lehet....i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
laposonly11
senior tag
válasz lockdown90 #19 üzenetére
Magasról leszarom hány fps-t fut az én laptopomon, ami munkára való, de jó közepes beállítások mellett hozni fogja a 30 fps-t ahogy eddig is, ami így használtan is jóval olcsóbb volt mint egy semmire sem használható konzol.
Ritka okos gyereknek látszol, most komolyan ki akarod tárgyalni hogy miért kerül még mindig használtan 100 rongyba egy konzol, amikor már egy 70 rongyos PC szintjét sem hozza?!
Amúgy ha szavazni kéne én Nintendo párti vagyok.[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
HaJózsi
aktív tag
Ezt a topicot megint örömmel olvasom. Akárhányszor egy cikk címében szerepel, hogy 'PlayStation' már biztosra vehetem, hogy a fórumban megtudhatom hány kört ver a gépre szomszéd Teri néni Pentium hármas gémerkonfigja. Tudom, tudom, több utcahossznyit, már megértettem.
[ Szerkesztve ]
'Ne higgy el mindent, amit az interneten látsz.' - Albert Einstein
-
kovsol
titán
válasz laposonly11 #12 üzenetére
Kb vagy 10x erősebb a hardver papíron, mint az előző. Csak a magasabb felbontás, és a részletesebb textúrák miatt durván nőtt a hardver igénye a játékoknak, és a hardver közeli programozást se nagyon vitték még a tökélyre ezen a szérián.
May the Force be with you!
-
HaJózsi
aktív tag
válasz lockdown90 #23 üzenetére
Pontosan.
'Ne higgy el mindent, amit az interneten látsz.' - Albert Einstein
-
neszoljalbe
csendes tag
A VR annyira új élményt fog nyújtani, hogy nem a grafika tökéletessége vagy sok fps fog számítani az első időkben. Leginkább nem is kőkemény multi fps játékok lesznek vele élvezetesek (ezek inkább gyomorforgatóak)
hanem inkább lassúbb kaland, felfedezős, ügyességi gammák. Sajnos még nagyon sok idő múlva lesz tökéletes a VR technológia mert 1080p kevés, pixeles, 4k kell neki legalább 75 fps el és gyors képernyő válaszidővel meg persze vas ami futtatja. Mondom ezt úgy, hogy van egy DK2 őm. -
Úgy sírnak a hangoskodók az új konzolok miatt, mintha az előző generációnál nem lett volna szintén általános a 30fps meg a 720p, pedig már 2013 előtt is évek óta alap volt az 1080p és a 60fps PC-n, szóval már akkor is simán lett volna ok sírni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
#52815360
törölt tag
Amikor a konzolok 2005-2006 kijöttek, az átlagos felbontás 1024x768 volt. Akkor kezdtek áttérni a 720p -re. 2 magos amd procik mentek, 1gb ram és 512mb vga mellett. Az akkori konzolok ezeket a konfigokat lazán alázták. Na ehhez képest a mostani konzolok 1080p mellett még a 30fps -el is kinlódnak.
-
shaddam
aktív tag
Így beleolvasva a kommentekbe majdnem elment a kedvem, de azért megkérdezem. Arról van valami hír, hogy 3d filmekkel elboldogul-e? Van egy 5 éves tévém mindenféle okosbullshit nélkül, a 3d érdekelne, de ezért nem veszek újat.
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
Cathfaern
nagyúr
válasz laposonly11 #20 üzenetére
Linkelj be, vagy írj össze légyszi egy ilyen "70 rongyos PC" konfigot Én mostanában gondoltam hogy fejlesztem a gépemet, mert újabb játékok már kezdenek köhögni, de ahogy én néztem csak a videókártya kerül ennyibe. És nyilván új árakat írj, mert a ps4-nek se a használt árát néztük
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
"az nem igaz, hogy ez bármiféle komoly munkát végezne" vs "Feladata a képre és a hangokra vonatkozó adatok megfelelő vezérlése lesz."
Azért érzek némi ellentmondást ebben. Persze értem én, hogy Abu talán 3d kép/hang feldolgozást érthette komoly munka alatt, de azért nem lebecsülendő a feladata
-
laposonly11
senior tag
Kb vagy 10x erősebb a hardver papíron, mint az előző. Csak a magasabb felbontás, és a részletesebb textúrák miatt durván nőtt a hardver igénye a játékoknak, és a hardver közeli programozást se nagyon vitték még a tökélyre ezen a szérián.
1. Melyik papír szerint?!
2. A felbontás részben, de a textúrák mérete az utolsó dolgok közé tartozik ami növelte volna a hardver igényt, a shader igényes fény árnyékok és egyéb effektek amik mennyisége és minősége eszi meg a hardvert és ehhez még az alulórajelezett procik is csak rontanak az összképen!
3. A programozás messze nem tudja helyettesíteni azt hogy ha többlet adatokkal akarnak terhelni egy már a megjelenésekor kiöregedett hardvert.Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Na igen de ha megnézzük a valódi konzolokat: snes, megadrive, psx, n64, dreamcast, ps2, gamecube, wii, Wiiu talán még a ps3, xbox360 is, azok egyedi hardwerrel egyedi címekkel jöttek ki. Ár-érték arányuk is megfelelő volt, + elég sokáig húzták, húzzák!
Ezek az újak viszont:
1. Kicsi dobozva csomagolt alulórajelezett PC-k konzoloknak álcázva, nyugodtan rájuk lehetne ragasztani a microsoft matricát. Ez viszont pozitívum ami a PC-t erősíti. lásd.: 3 as pont.
2. 3 év után áruk semmit sem csökkent 120 megjelenéskor most még mindig 110 a bolti áruk.
3. Minimális exkluzív tartalom, lényegben csak PC átiratok, vagy ha ki is jön valami konzolra, a kompatibilitás miatt rövid időn belül már PC-re is kapható. Ezek után már nem is beszélhetünk konzolokról csak arról hogy érdemes e ilyen "kicsi PC-t" venni amit nem lehet fejleszteni.
4. Az 1080/900p/60 frame 3 év alatt már ott tart hogy 30frame, és ilyen hardverre akarnak ők VR anyagot???!!! Ez bizonyítja amit a kritika megjelenéskor is megmondott, kiöregedett PC hardver, áron felül.[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
#52815360
törölt tag
válasz laposonly11 #37 üzenetére
Pontositsuk picit : még 2 éve sincsennek piacon (2013 november 22 körül jelentek meg) és már volt egy 50 dolcsis árvágásuk.
[ Szerkesztve ]
-
Cathulhu
addikt
Arra gondolok, hogy a fix hangforras az OK a terbol, de te mondjuk elmocorogsz, elfordulsz, hatradolsz, biccentesz, stb, akkor a valosagban megvaltozik ahogy hallod a hangokat, es ezt nagyon pontosan le kell kovetni, magyarul updatelni az alkalmazason belul is a poziciodat, mert ha a szemed mast lat mint amit a fuled hall, az egy paradox helyzet, aztan johet a roka. Ha meg rajtad van a fules, akkor mindig pontosan ugy hallod a hangokat ahogy a kepet is latod, toleransabb kicsit a rendszer a kesleltetesre es az esetleges hibas pozicionalasra.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
félisten
válasz laposonly11 #36 üzenetére
ne légy már ilyen korlátolt... Még itt Prohardveren is legalább tízszer le volt vezetve a számítási teljesítményük. Keress Abu cikket. Ha meg annak nem hiszel, akkor másnak sem fogsz, minek táblázatokat keresni?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
seniman
addikt
válasz laposonly11 #39 üzenetére
Csak az 580 a fermi csúcsa volt,a 950 meg a maxwell alja.Hőtermelésről,fogyasztásról nem is beszélve.Sikeresen összehasonlítottál egy csúcsra húzott és egy belépő szintű vga-t,ráadásul egy konzolos topikban.
PSN:seniman77-----> https://psnprofiles.com/seniman77
-
eeXaa
addikt
...az addig rendben van, hogy fejlődni kell, meg előbb utóbb ideje hadrendbe állítani, de ez így ahogy ebben a formában jön, nem lesz nagy dobás, legalábbis én biztos nem adok érte anyi pénzt amenyit sugallanak...
Ha esetleg kiforrja magát a next gen-ig ami még max. 4 év, akkor már úgyis beépítve ill.olcsóbban lesz elérhető...
amúgy sincs esély arra hogy a komolyabb címek is átálljanak a technikára maradéktalanul az évtized végéig, mindaddig ez csak egy gimiki fícsőr marad... mondjuk azért biztosan értelmesebb mint a kinect meg a haverjai.. -
gery08
csendes tag
válasz laposonly11 #39 üzenetére
Nálam jobban kevesen csalódtak az új konzolokban, de azért ajánlanám figyelmedbe a driveclubot, ami szerintem gyönyörűre sikerült, és pc-n nincs versenytársa, xboxon meg főleg:[link] A battlefield 4-ben például szenved fullhd-ben az nvidia 960, hogy tartsa a 60 fps-t(magas beállítások mellett[link]), ez egy 60 ezer ft feletti kártya. Miről is beszélünk pontosan? Én is azt reméltem 4k-t is röhögve meghajtanak majd az új konzolok, vagy 2 tvn/monitoron leszünk képesek coopban játszani, de ezt mint látod egy jóval drágább pc se tudja.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz #32839680 #49 üzenetére
Figyelembe véve, mióta vannak nextgen konzolok, mióta lett volna a stúdióknak ideje a konzol exkluzív játékokat is rendesen megírni, s mégis a max. 30fps-sel vannak tele a fórumok, szerintem nem a távoli jövőben kéne nekik lenni, hanem már ma. És erre nem mentség a PC lemaradása. Mert a stúdiók kérték, az OEM-ek nekik megcsinálták, az AMD tervezte és gyártja a rendszer lelkét. Csak kiderült, hogy még mindig egyszerűbb maradni egy köztes szinten, s nem lemenni a teljes mélységekig.