Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nash2

    tag

    válasz srq2 #43840 üzenetére

    Szia,

    azt hogy az android milyen alkalmazást lő ki és mit nem a memória elfogyásakor nem az határozza meg hogy játék vagy rendszer app, hanem a prioritása. Ezzel az app-al pl. tudod állítgatni az alkalmazások prioritását, és ezzel variálni hogy mit lőjön ki, és mit tartson bent a memóriában.
    Vagy a build.prop-ba is be lehet írni fixen az alkalmazást és akkor állandóan bent fogja tartani. A fagyasztás meg a leszedése a felesleges cuccoknak valóban nem jó, mert akkor betölt helyette mást.
    Ja és az Androidnak az az elve hogy az üres memória elvesztegett memória, így aztán töltsünk be előre mindent, szerinte is ordas ostobaság a javából, csak parasztvakításnak van hogy gyorsabbnak tűnjön a rendszer, viszont így meg laggol az alkalmazások indításakor, launcher-oda vissza stb. mert a memória az indítást követően mindig kb. majdnem tele van/lesz.

    Windows-nál más a helyzet, ott a szabad memória filerendszer cache-ként funkcionál, szép is lenne ha ott is mindent előretöltene. Részben a win7 prefetch-e ezt csinálja, de csak részben hálistennek, és azt is ki szokták kapcsolni az elsők között.

    [ Szerkesztve ]

    Nash

Új hozzászólás Aktív témák