- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
"A 2005-ös tanulmány, ami kormányzati megrendelésre készült h a jó istenben számolt 178 dollárt."
Gondolom azon bonyolult képlettel, hogy a bekerülési és üzemeltetési költségeket egy atomenergia meghajtasú hajó esetén azonosra hozták ki, olajjal, s megnézték ehhez milyen olaj ár kell.
-
#06658560
törölt tag
"Persze áruszállításnál fontosabb kérdés, de ha ott meg is maradna a belső égésű motor, akkor is drasztikusan csökkenne a károsanyag kibocsátás és élhetőbb jövőnek néznénk elébe."
Na, ott pont nm lenne kevesebb forradalmi változások nélkül. Ha hibrid- az akkupak gyorsan lemerül, utána csak a belsőégésű motor menne, rengeteg holt tömeggel- ami az árutól veszi el a helyet az össztömeg korlátozások alapján. Tiszta elektromosan pedig olyan kell, amelyik a negyven tonnát elviszi ötszáz kilométerre és a pihenőidő alatt feltölthető teljesen. Csak ez még több helyet vesz el az árutól, tömegre és térfogatra is.
-
#06658560
törölt tag
Az ugorjunk le valahova kirándulni azért hétvégente elég mindennapos lehet egy Teslát megfizetni képes család esetében. Vagy üzletembernél, ha mondjuk a cégtulaj viszi ki a partnereket a reptérre. Az potenciálisan azonnal két út, két szívás.
Vagy alternatív helyzet: Kölnben lakom, eszembe jut szombaton/vasárnap délelőtt, hogy szép idő van, menjünk le a tengerre. Csomag nincs, csak utazás. Oda 300km, vissza 300km, plusz ottani időtöltés. Amire szükségem van: az autó klímával is bírja ki az utat, legyen töltő a cél közelében, ne csak a falu túlvégében, ahonnan még egy óra gyalog a part, s az ottlét ideje alatt töltse fel az akkut. Menet közben ne kelljem megállni tölteni.
Szintén alternatív helyzet: napi hetven kilométert ingázom (valójában korábban volt, amikor tényleg ez volt a helyzet, a szituáció viszont létezik), viszont nincs hol tölteni a lakásnál az autót. Mert tömbház, utcai parkoló. Ilyenkor bizony jogosan elvárt igény a minimum a munkanapok mozgásigényét lefedő hatótáv, tartalékkal, télen-nyáron biztosan. Az ingázás mértéke egyébként németeknél vígan lehet napi kétszáz kilométer is, vagy még több.Ha haza akarok utazni, akkor indulok 1200km-mel, s 12 óra körüli menetidővel. Megint klíma beugorhat, akár a teljes út alatt. Na ehhez ha kétszer fél óránál többet kell állni, nem nagyon tapsikolok örömömben.
-
#06658560
törölt tag
A hidrogéntartályok elég komoly követelményeknek kell megfeleljenek. Mire az felrobban, már úgyis halott mindenki az autóban.
A tankolása annyira nem balesetveszélyes, mivel elvileg automatizált, embert nem engednek hozzá. Egyébként az LPG-hez hasonló. Veszélyességre is.
Az elektromos töltés is elfogy álltában is. Ahogy a benzin is. -
#06658560
törölt tag