Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
farkas1
tag
Köszi. Akkor az nvidiát érdemes hanyagolni amíg nem tudja a TIER_3 szintet? Mert az is többet fogyaszt, ha a processzor számolja helyette a feladatok egy részét. Vagy a játékok megállnak a TIER_2 támogatás szintnél, hogy a zöldek is el tudják adni a kártyákat?
Gondolom ezt még nem lehet tudni.
Így nézve tiszta hülyeség, hogy a dx12 több lépcsős lett. Lehetett volna egy szint és akkor vagy tudja valami, akkor az 12-es, ha nem az 11-es és annyi.[ Szerkesztve ]
-
farkas1
tag
Akkor káosz lesz ahogy látom
A megoldás az, ha mindkét típusból van kártya a gépben. A dx12 alatt ez akár 2 kártyás rendszer is lehet...
Azt be lehet majd állítani, hogy az egyik játéknál zöld legyen a főkártya és a másik számolja pl. a fizikát, másik játéknál meg fordítva?
Akkor a káosz kicsit kisebb lehet. -
#85552128
törölt tag
Tudom, hogy független, csak elég érdekes rendszer ez így, hogy valamiben "fullos" Tier 3-as, miközben valamiben meg csak Tier 1-et tud...
Az mindenesetre látszik a táblázatból, hogy egyikre sem lehet rámondani azt, hogy "Full DX12 support".
A Compute parancslistáknál is, jóval kevesebb támogat a GCN1 mint egy Kepler.
"PS-specifikus stencil referencia " - na ezt meg egyik sem támogatja.[ Szerkesztve ]
-
h-yle
addikt
Lehet én vagyok korlátolt, de még mindig nem értem.
Van a D3D FL, ami (ha az alapkövetelmények megvannak) független az effekt és bekötési modell TIER-ektől, ugye? Tehát D3D FL 12 tud X db effektet, ezek az effektek pedig lehetnek TIER 1-3-as szinten támogatottak?
Azaz elméletben egy D3D FL12 GPU ha minden effektet T3-ban támogat gyorsabb lesz mint egy D3D FL12.1 GPU ami T2 effekteket tud, csak a FL12.1-ben van extra effekt, de mondjuk a D3D FL12 GPU-val magasabb minőségű effektek használhatóak, mert több az FPS?
Leég az agyam lassan
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
Laja333
őstag
Ennek látsz értelmét?
Eléggé petícióznak HairWorks ellen. (Már csak 2 szavazat kell ) -
Callisto
őstag
Igaz, de úgy fut annyira, mint AMD-n "butítva". A céljuk a kérdéses, nem a lehetőségük hiánya. Azt be tudják építeni se perc alatt. A céljuk viszont picit öngól volt.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
veterán
mert speciel engem marhára nem az eredmény zavar, hanem az elv. Mindegy hogy engem, másokat, az összes radeont vagy az összes nv-t sújtja, üzleti okokból alávágni azoknak akiknek a bevételéből (részben) élnek, nem járja, m'kay? Ugyanezt gondolom fordítva is az amd oldaláról, még mielőtt valaki pattogni kezdene.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Raysen623
addikt
Most nem azért, de én ettől a fasiszta szemétségtől már okádni tudnék... Sajnos én már jó pár éve ráéreztem erre az NV részéről és azóta ha tehetem inkább ATI VGA-t rakok a gépbe, az hogy papíron a zöld megoldáss 10fps-el jobb lesz@rom. Mindig is egykártyás gépem volt és ez már így is marad. Nem fogom beleölni a magyar GDP tetemes százalékát egy 2-3 kártyás gépbe arany árú intel i7-el...Nekem nem minden a papírforma meg a sebesség.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Jack@l
veterán
Érdekes gondolatok, gondolkodtál már ezzel fellépni valahol?
Mintha pont az amd eröltette volna a low level-t és mit is fog szülni? Háá megvan, pont azt amit leírtál.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Laja333
őstag
Megvan:
"This is the correct data:
AMD GCN 1.2 (285) 1 Graphics + 64 Compute / 64 Compute
AMD GCN 1.1 (290 Series) 1 Graphics + 64 Compute / 64 Compute
AMD GCN 1.1 (260 Series) 1 Graphics + 64 Compute / 64 Compute
AMD GCN 1.0 (7000/200 Series) 1 Graphics + 2 Compute / 2 ComputeIf you want to refer to the queue engine than this is the correct data:
AMD GCN 1.2 (285) 1 Graphics + 8 Compute / 8 Compute
AMD GCN 1.1 (290 Series) 1 Graphics + 8 Compute / 8 Compute
AMD GCN 1.1 (260 Series) 1 Graphics + 8 Compute /8 Compute
AMD GCN 1.0 (7000/200 Series) 1 Graphics + 2 Compute / 2 Compute
NVIDIA Maxwell 2 (900 Series) 1 Graphics + 1 Compute / 1 Compute
NVIDIA Maxwell 1 (750 Series) 1 Graphics / 1 Compute
NVIDIA Kepler GK110 (780/Titan) 1 Graphics / 1 Compute
NVIDIA Kepler GK10x (600/700 Series) 1 Graphics / 1 Compute"
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- iOS alkalmazások
- További aktív témák...