Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    válasz lajthabalazs #44 üzenetére

    "Az egyik hogy általában nem szükséges még a papír sem, tehát ha a diák jól oldja meg a példát, akkor általában egész számokkal dolgozik és olyan bonyolult műveleteket kell elvégeznie, mint 64*512, vagy 4^4, stb. Ha a hallgató e helyett 69 / 548 vagy 0.13^4 at akar kiszámolni, akkor már tévúton van. Ha nála van a számológép, bebillentyűzi bőszen, és leírja a megoldást, ha nincs nála, felmerül benne hogy ezt nem fogja tudni kiszámolni, és nem is várható el. Ezért átnézi, hogy miért került ilyen slamasztikába."

    Kivéve, amikor nem. Meg amikor az oktató elcseszi a feladatot. Jártam így, még rá is kérdeztem, mert nem akartam elhinni, hogy úgy van. Megmondta, hogy a feladat jó, én rontottam el valamit. Vagy fél óráig kerestem a hibát és nem találtam, így nem tudtam másik feladatokat befejezni. A vége az volt, hogy igazam volt a csoportból egyedüliként oldottam meg azt a feladatot hibátlanra, de az elvesztegetett idő miatt szarabb jegyet kaptam.

Új hozzászólás Aktív témák