Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Rojik #45 üzenetére

    Mikrolag már egyik hardveren sincs. Sokkal egyenletesebb a renderelés, mint a DX-en, illetve kisebb a Mantle késleltetése is. Sőt, eltünteti a Hyper-Threading mikrolagját is, illetve a shader fordításkor bekövetkező akadást. Akkor fordulhat elő akadás, ha a VRAM betelik. Erre a Mantle nem úgy reagál, mint a DX, mert itt más a memóriamenedzsment. Mindenképp szükséges annyi VRAM, amennyit elvisz a játék. Ha nincs meg, akkor csökkenteni kell a részletességet, hogy beférjen a memóriába az adat. Ez is abból ered, hogy az erőforrás felszabadítása sokkal gyorsabb Mantle alatt, mert nem kell átmenni egy rakás ellenőrzésen, hogy meg lehet-e tenni. DX-en is elfogyhat a VRAM, de ott 0 fps lesz az eredménye arra a pillanatra, míg a Mantle-ön ugyanez a jelenség csak mikrolaghoz hasonló akadást okoz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák