Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SkyS1gn

    félisten

    BATTLEFIELD 4

    Megjelenés: 2013 Október 29.
    Műfaj: First-Person Shooter
    Kiadó: Electronic Arts
    Fejlesztő: DICE (Digital Illusions CE)
    Platformok: PC, Xbox 360, PS3, PS4, Xbox One

    BÉTA

    Idő: Október 1–15
    OPEN: Október 4-15
    Hossz: 2 hét
    Pálya: Siege of Shanghai
    Játékmód: Conquest
    Platformok: PC, PS3, Xbox 360

    BF3 prémiumosok, BF4 előrendelők és MOH: W LE tulajok 3 nappal elöbb kezdenek!

    A Battlefield 4 életre keltéséért a Frostbite 3-as motor felel, mely a felturbózott Frostbite 2 motor utódja.

    A játék jelenleg előrendelhető az Originen 2 formában illetve üzletekben Deluxe, Limited és Edition és normál változatban.

    Origin előrendelés, tartalmak:

    Standard Edition:
    -BATTLEFIELD 4™ BASE GAME
    -BATTLEFIELD 4™ CHINA RISING EXPANSION PACK

    Digital Deluxe:
    -BATTLEFIELD 4™ BASE GAME
    -BATTLEFIELD 4™ CHINA RISING EXPANSION PACK
    -ACCESS TO THE EXCLUSIVE BATTLEFIELD 4™ BETA
    -BONUS IN-GAME CONTENT

    Minden Battlefield 4 előrendelőnek jár a China Rising DLC mely a megjelenés után lesz kapható:

    -4 új pálya Kína témában
    -új járművek
    -hi-tech felszerelések

    PRÉMIUM

    Csak külön megvásárolható, nincs Premium Edition!

    -Minden kiegészítőt 2 héttel hamarabb próbálhatnak ki a játékosok.
    -Egyedi testreszabási lehetőségek beleértve ruhák, festések, emblémák, dogtagek és még sok más.
    -Szerverre való csatlakozásnál előre sorolják az embert.
    -Új tartalom minden héten.
    -12 bónusz Battlefield 4 Battlepack
    -A Battlefield 4 Premiumunkat átvihetjük Xbox 360-ról Xbox One-ra, illetve Playstation 3-ról Playstation 4-re.

    DLC-k:
    -Secon Assault: 4 közönségkedvenc pálya újradolgozva a Frostbite 3 motor erejével
    -China Rising: A játékosok az óriási és fenséges kínai szárazföldön harcolhatnak majd a dominanciáért. Megjelenés: 2013. december.
    -Naval Strike: A kínai armadával megtapasztalhatjuk majd a dinamikus vízicsatákat. Megjelenés: 2014. tavasza.
    -Dragon's Teeth: Amerika visszavág ebben a városi harcokra koncentráló kiegészítőben. Megjelenés: 2014. nyara.
    -Final Stand: A harc elérkezik egy hősies befejezéshez. Megjelenés: szintén 2014. nyara.

    Singleplayer pályák:
    Fishing in Baku

    Angry Sea

    Multiplayer pályák:
    Siege of Shanghai

    Paracel Storm

    Fícsörök:
    - 64 játékos PS4, Xbox One, PC megerősítve, next-gen konzolokon 60FPS
    - Spectator mód minden platformon, 1st person, 3rd person, free cam funcióval melyben 5 kamerát egyenként lehet elhelyezni
    - Spectator módban kikapcsolható HUD cinematic videókhoz
    - USMC, Orosz, Kína frakciók
    - Levolution: használható pályaelemek, liftek, ajtók, lámpák, kapuk útlezáró tüskék, reagáló riasztók, fémdetekrotok, dinamikusan változó pályák, dinamikus időjárás...stb
    - Levolution nagyobb elemeit a játékosok indítják be: pl felhőkarcoló ledőlése, csatahajó szigetbe csapódása
    - C4 újra a recon kaszt eszköze
    - motion ball visszatér a recon kasztnál
    - 5 fős squadok
    - A Commander mód nem foglal a szerveren slotot, ahogy a spectator sem
    - Vízben lehet pisztolyt használni és búvárkodni is
    - A vízben sprintelve gyorsabban úszunk
    - Zöld és piros lézer fegyverekre
    - A Commander képességei az éppen elfoglalt pontoktól függenek
    - Késelésnél lehet hárítani
    - A defibrillátort minden használat előtt fel kell tölteni
    - A jármű disabling át le dolgozva, mostantól számít a jármű melyik részét lőttük
    - A squad leader saját coomo rose-t kap
    - Testreszabható pisztolyok
    - commander szavazással leváltható lesz
    - VOIP támogatás PC-n
    - Helikopterben 42 rakéta maximum, egyszerre 14et lőhet
    - Helikopter gunnernél 60lőszer max, egyszerre 30at lőhet
    - Járőrhajó 60lőszer, egyszerre 30at lőhet
    - Main Battle tanknál 5 főlöveg lőszer van
    - AC-130 Gunshipnek limitált lőszere van
    - Snipereknek lehetőségük lesz lemérni a távolságot 'V' gombbal
    - Assault kasztnak mostantól lesz egy kissebb medpackja is, "túlélő kit" amelyet használva azonnal gyógyít egy bizonyos %-ot
    - ugyannez support kasztnál is, egy kissebb, limitált lőszert újratöltő csomagja is lesz
    - spectator módban játékosok közötti váltás F1,F2,F3,F4 gombokkal
    - a Commander dobhat lőszeres csomagokat melyek újratöltik a járműveket
    - Supression effekt megnövelve LMG-kkel és sniper puskákkal szemben, csökkentve más fegyverek ellen, közelharcban szinte teljesen kivéve
    - Supression ezentúl a célzást nehezíti random golyószórás helyett, így akár kontrollálható
    - 4fajta gránát: sima M67,füst, vakító és gyújtógránát
    - spectátor módban játékos statisztikák kijelzése
    - snipereknek variálhatják a nagyítást távcsőbe nézve
    - kerekeket nem lehet kilőni járműveknél
    - BF3-al ellentétben rengeteg fegyver camo lesz elérhető
    - commander módba egy rostán keresztül lehet majd bejutni, függ a szinttől, továbbá squad leaderek pontozhatják az adott commandert
    - spawnképernyő nem statikus lesz mint 3-ban hanem dinamikusan commander szerű nézetből látod a dolgokat és lehet kattintással spawnolni a pályán
    - jobb battlelog integráció konzoloknál
    - víz dinamikusan reagál járművekre, szélre, törmelékre
    - commander eszközei: UAV, EMP UAV, jármű felderítés, gyalog felderítés, tomahawk rakéta, gunship, stb. hívható be attól függően mely pontokat birtokol csapatunk
    L--- Lőszer és élet ellátási csomagok, jűrművek dobhatók
    L--- squadonként kiadható parancsok, squadleaderek ezeket elfogadhatják vagy elutasíthatják
    L--- commander fejlődési rendszer
    L--- squad leaderek leszavazhatják a rossz commandert
    L--- ha a squadok követik a commander utasításait, mindenki + pontot kap
    L--- commander behívhat zavarókat, UAV zavaró pl
    - a kezelőfelület kevésbé komplikált, kevesebb kattintás szükséges funkciók eléréséhet BF3-hoz képest
    - mozgás rendszer finomítva lett: időbe tellik full sprit gyorsaság elérése, folyamatosabb animációk
    - irányadó kiáltások, az alap "enemy spotted" hang helyett már égtájak szerinti jelzéseket is kapunk
    - spottoláskor a katona odamutat a kezével, mely egy kis időbe tellik, ezzel elkerülve a folyamatos q-nyomogatást, több ellenség spottolható egyszerre
    - a létrán mászás gyorsabb lett
    - skill alapján való matchmaking
    - nincs KÉK SZŰRŐ, ingame UI sokkal természetesebb
    - ingame HUD gyorsgombokat mutat a különböző gadgetekhez, attachmentekhez a képernyő alján középen
    - spawnoláskor élő képet kapsz a spawnpontról, legyen az squadtárs, zászló, bázis, jármű...
    - golyók útja és a füst sokkal feltűnőbb, a gránátok repüléskor füstcsíkot húznak
    - animációs késelést egy ellentámadásba lehet átvinni 'F' gomb jó idejű lenyomásakor
    - átdolgozott 'vehicle disabled' rendszer, számít hol találjuk el a járművet
    - jármű testreszabhatóság/specializációk sokkal robusztusabbak BF3-hoz képest
    - hajóra szerelhető anti-air, anti-armor rakéták
    - frakciók szerinti fegyverek
    - pisztolyok testreszabhatók
    - Battlepackok megjelenése melyek különféle unlockokat tartalmaznak
    - engineer vihet egyszerre AT aknát és javítót is
    - squad tevékenységek/XP egy "field upgrade" csíkon növekednek, te választod ki a saját perk vonalad, nincs többé squad perk
    - több fajta perk vonal: támadó, védekező, lopakodó... stb.
    - ha a teljes squad meghal, a perkek nullázódnak
    - alapból mindenkire lehet spawnolni, SQ leader spawn szerveren állítható
    - Minden pályán lehet minden frakció, akár körönként változhat.
    - PC-n minden HUD elemet (minimap, stb) saját szájízünk szerint alakíthatunk, elhelyezhetjük máshol, nagyíthatjuk- kicsinyíthetjük.... :C
    - Nem lesznek éjszakai mapok.
    - Battlescreen nem működik PS3-on és Xbox 360-on
    - GEO Leaderboard: Térkép alapú ranglista, fegyverenként, járművenkénti, városonkénti, országonkénti szűkítés
    - Dinamikus időjárás
    - Xbox 360, PS3 statok átvihetők next-gen (Xbox One, PS4) konzolokra
    - Jetek, Helikopterek gyorsabbak, jobban manőverezhetőek, valamint el lesznek látva alap védelmi funkciókkal (flare pl) hogy a kezdők ne agyaggalambként repkedjenek!
    - Ezentúl 3-4 mp is kellhet a defib feltöltéséhez
    - Nem lesz CTF kezdéskor, de késöbbi dlc-ben visszajöhet
    - Új játékmódok:
    Obliterationban: Van egy bomba, ami random helyekre spawnol, mindkét csapatnak 3-3 megvédendő támaszpontjuk, amelyik csapat elveszti mind3-at, az veszt.
    Defuse: Hasonló a Rush-hoz, támadók vs védők, de nincs respawn.
    - A szél nincs hatással a golyókra / helikopterekre
    - Teljes nappal-éjjel napszakváltás nem lesz
    - Obliteration 32-fős játékmód (optimálisan)
    - Lesz a szerverkeresőben hivatalos DICE szerver filter, elkerülve az idióta adminokat, fast respawnot, 2000ticketet, ha valaki eredeti "bf élményt" szeretne
    - Gondolkoznak a beépítésén: ha valaki meghal "killed in action" akármilyen levolution dologtól, a pontot és a kill-t a levolution beindítója kapja (pl te lövöd ki az utolsó pillért a felhőkarcolónál)
    - Zenéket ugyanaz csinálja mint a 3-nál
    - Prémium megjelenéskor elérhető lesz. (nem PE)!
    - Lesz gyakorlásra alkalmas "test range" mód
    - Domination mód visszatér
    - Havas, sivatagos, nyílt, infantrysebb pálya is lesz
    - Spectator lesz next-gen konzolokon
    - Nemlehet vízben pisztolyon kívül mást használni
    - Hajók hozzáférést kapnak a TV-rakétához
    - Felrobbanó MCOM egy bizonyos sugárban megölheti a játékost (Obliteration-ban legalábbis)
    - Minden pályán lesz Levolution! Kisebb dolgok, kapcsolók, ajtók működése hasonlíthat, de a nagy EPIC dolgok minden pályán mások (felhőkarcoló, csatahajó szigere futása)
    - dumplakattintással lehet spawnolni a minimapon
    - A squadleader commo-rose -ja más: lehetősége van parancsokat elfogadni/elutasítani/kérni a commandertől, kérhet ammo dropot, jármű dropot, kérhet UAV scant... stb. stb. a commandertől!
    - Colorblind mód visszatér
    - Sniper távcső tükröződés úgyszintén
    - Commander minden platformon be van építve az alap játékba, tablet-es dolog csak plussz!
    - nem lesz battlerecorder
    - VOIP squad-ra érvényes, 32 emberrel káosz lenne!
    - a fegyverlista nem tartalmazza az összes fegyvert ami belekerül a játékba
    - commander mód kikapcsolható lesz
    - commander nem lesz minden játékmódban, csak a nagyobbakban, Rush, Obliteration, Conquest
    - 4 spectator max, jelenleg
    - spectator nem foglal slotot a szerveren
    - különböző freecam sebesség cinematic videókhoz
    Tier reloading:
    (újratöltés közben más fegyverre váltasz, majd visszaváltás után folytatja az újratöltési animációt)

    - A tárnak üresnek kell lennie.
    - A tárnak kinnt kell lennie a fegyverből mikor más fegyverre váltasz.

    - 10 pálya lesz az alap játékban, 7 játékmód
    - a hit detection architechtúra hasonló (kliens oldali) mint a 3-ban, de sokat javult és a korábbi hibákat javították
    - fizika sokat javult, fák szétlőhetőek, sokkal természetesebben reagálnak, kidőlnek ha elűtöd őket, akár meg is ölhetnek ha ráddől?!

    Minden fegyver és fegyver unlock

    Hivatalos BF4 videók
    Battlefield 4: Official 17 Minutes "Fishing in Baku" Gameplay Reveal
    Battlefield 4: 60 Second TV Spot
    Battlefield 4: Official "Angry Sea" Single Player Gameplay Video
    Battlefield 4 -- E3 Multiplayer Gameplay -- Best Moments
    Battlefield 4: Official Commander Mode Trailer
    Battlefield 4: Official "Siege of Shanghai" Multiplayer Trailer
    Battlefield 4: Official Frostbite 3 Feature Video
    Battlefield 4: Official Battlelog Features Video
    Battlefield 4: Official Levolution Multiplayer Trailer
    Battlefield 4: Official "Paracel Storm" Multiplayer Trailer
    Battlefield 4: Official Premium Video

    Battlefield hírek:
    Battlefield.hu
    Battlefieldblog.hu
    Battlefield0
    BF4Central
    Battlefield facebook
    Battlefield twitter
    Battlefield blog
    Battlefield Reddit

    (módosítva: Cris99, 2013.08.25)

    [ Szerkesztve ]

    Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

Új hozzászólás Aktív témák