- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
anonym1s
őstag
válasz kovadika #31274 üzenetére
Ha en boltos lennek, es serulten hoznak, en nem vennem at hanem visszakuldenem ugy ahogy jott, es valoszinuleg ok is igy tettek volna. Emiatt eros a gyanum hogy naluk serult meg es tudjak hogyan, csak nem mondjak meg mert arra szamitanak hogy akkor visszamondod es nyakukon marad. Te penzed, te dolgod.
-
Viktor81
senior tag
válasz kovadika #31282 üzenetére
Szia !
Amikor megvettem az 50GT50-et a Panashoptol, ugy hoztak ki (a boltban a raktarbol), hogy durvan ki volt szakadva (hasitva) a doboz. (olyan volt mintha eles femtargy mellett vegigtoltak volna) Ugy 30 cm hosszu volt a serules es le volt ragasztva "cellux-al". Mondtam rogton, hogy szeretnek masikat, de nem volt bontatlan masik. Kinyitottuk, a TV hatoldala felol volt es belul semmi serules nem latszott, de nagyon aggasztott. Viszont egy dolog nyugtatott meg, megpedig, hogy nem utes, eldoles okozta, hanem mintha egy raklap sarka, vagy az ajto zsanerja akadt volna bele es hasitotta volna ki. (Az egesz mar nem szamit, mert ketto nap mulva savosodas miatt csereltettem a TV-t, de nagyon bosszanto a dolog) Csak azert mondtam el, hogy figyelj oda a serulesre, mert sokat elarul arrol, hogyan szerezte es nagyon nem mindegy, hogy mondjuk 60 cm magasrol leejtettek a keszuleket es ezert rogyott be a sarka, vagy csak nem emeltek eleg magasra es beutotte a raklap. Egy nagy elektronikai bergyarto K+F reszlegen dolgozom, ahol mi csinaljuk tobbek kozt a uj termekek csomagolas tesztjet, igy tapasztalatbol mondom, hogy ezek a dobozok nagyon erosek, es elkepeszto, milyen behatasoktol kepesek megvedeni a termeket, de ez egy nagy kiterjedesu, kenyes es ehhez kepest eleg "vedtelen" csomagolassal ellatott dolog, igy amennyiben a serules ejtesre, vagy borulasra utal, szerintem ne kockaztass...
Nem riogatni akarlak, csupan megovni egy kesobbi kellemetlensegtol.Udv.: Viktor
-
rgeorge
addikt
válasz kovadika #31334 üzenetére
Ez nagyon durva. Simán lehazudták a csillagokat is mindenhonnan, még írásba is adták. Így már érthető, miért akarta az eladó (tulaj?) kivinni személyesen. Messziről kerülendő így ez a bolt.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
patakidr
aktív tag
válasz kovadika #31331 üzenetére
Basszuskulcs!
De legalább egyértelmű volt a dolog...
Folyton elképedek, amikor látom, hogy egyesek mit meg nem engednek maguknak, s hogy folyamatosan - írásban is - hazudtak, azt már tényleg mindennek a teteje. Nem értem, hogy miért van erre szükség???Miért nem lehet bemutató darabként árulni és tisztességesen eladni? Elszomorító. Szerintem aki náluk rendelt az gyorsan mondja vissza!
+1 "Megnézték a szervizmenüt is és az egyedüli bekapcsolás az övéké volt."
NO COMMENT !!!
[ Szerkesztve ]
-
anonym1s
őstag
válasz kovadika #31334 üzenetére
Na, nem veletlenul volt nekem gyanus a dolog. Micsoda szar duma volt ez az "ugy volt a raktarban". Viszont a helyzetet kihasznalhattad volna.
En beigertem volna nekik egy kilot erte, annyit meger garancia nelkul is 156 uzemoraval es nehany ujjlenyomattal, ha nincs semmi baja -
patakidr
aktív tag
válasz kovadika #31334 üzenetére
Azért, ha már ott a készülék megnézhetnéd sávosodás tekintetében, kíváncsi lennék!
Mellesleg megfontolandó anonym1s kolléga javaslata, ha nincsen beégés, pixelhiba és sávosodás, akkor 100-110-et megér HA tényleg vonatkozik rá a gyártói garancia...
Azt azonban ebben az esetben sem lehet tudni, hogy - ahogy írod a csavarok olyanok, mintha már kivették volna őket - volt-e megbontva, mert amennyiben azt nem szerviz végezte, akkor ugyebár az garvesztés....
(#31343) DM-Fan
Már javasoltam itt, hogy felejtse el ezeket a webshopokat mindenki, aki jót akar magának, elmeséltem az én kálváriámat is, pedig az AV Planet nem épp' a frissen megjelent kókány webshopok egyike....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kovadika #31334 üzenetére
Nem rossz, amit anonym1s mond! Nekem is ez jutott eszembe elsőre, ha leteszteled és mondjuk sávosodás-mentes, pixelhiba-mentes, tápja sem zúg, és megkapnád valami nagyon reklámáron, akkor én biztosan elgondolkoznék rajta! Oké, hogy durván átb@sztak és dühös vagy, de jól is kijöhetsz a dologból, ha olcsón meg tudod venni.
De ha nem is akarod megtartani, ha már ott van, mindenképpen teszteld le mielőtt elviszik, jó lesz az tapasztalatnak!
[ Szerkesztve ]
-
patakidr
aktív tag
válasz kovadika #31344 üzenetére
"Annyi 50ST50 van szerintem, ami a Panashopnál van raktáron, de ott is gyanús, hogy a visszaküldöttek maradtak,"
Hát nem tudom, azért én nehezen tudom elhinni, hogy márkaboltban a 72 órában visszaküldötteket újként adnák el bárkinek is! Láttatok már erre igazolt példát?
-
anonym1s
őstag
válasz kovadika #31344 üzenetére
Na igen, most kisse bosszus vagy, ez termeszetes, de 1-2 ora mulva amikor mar higgadtabb leszel, latod hogy nincs baja a tevenek es meg gyari garancia is van hozza, akkor majd elgondolkodsz azon amit mondtam, es lehet lesz egy jo teved felarnal is olcsobban
Persze ez csak akkor, ha valoban hibatlan a teve. -
BBéci
titán
válasz kovadika #31352 üzenetére
A bevonatnak nem elsődleges szerepe, hogy Te ne lásd magad benne, hanem a kontrasztot és a feketeszintet javítja azzal, hogy kevesebb külső fényt enged a panel belsejébe.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
anonym1s
őstag
válasz kovadika #31348 üzenetére
Az kurva sok egy kiallitott bemutato darabert, foleg hogy valoszinuleg mar javitva is volt, es hazudgaltak ossze-vissza, szerintem hagyd a francba.
Ha nem mennek bele a 100as jatekba, akkor szerintem kerd vissza a penzed azonnal. Nem holnap, vagy 3 napon belul, hanem azonnal utaljak vissza, addig el se engedd a tevet.
En szemely szerint megemlitenek egy feljelentest a rendorseg es fogyasztovedelmi hatosag fele is, ami nyomatekot adna a felhaborodasomnak.[ Szerkesztve ]
-
Zozzy
aktív tag
válasz kovadika #31344 üzenetére
Párszor linkeltem már ezt a boltot, az enyém innen származik. Nagyon korrektek voltak, mint ahogy már írtam ezt is párszor. És díjmentes a kiszállítás is. Ja és nem mellesleg van nekik raktáron. A biztonság kedvéért azért rendelés előtt nem árt egy telefont megereszteni nekik.
#31349 Giinos: Ezt a hozzászólást akár Neked is címezhettem volna.
BBéci: Igen azt. Páneurópai füzetet adnak, egyébként meg ha szervizre szorul a készülék, a fél Dunántúlon ők látják el a Panasonic hivatalos szervizelését. Nem kókány webshop, hanem egy 1989 óta működő cég.
[ Szerkesztve ]
-
Viktor81
senior tag
válasz kovadika #31348 üzenetére
Szerintem 220-ert ne is gonolkodj rajta... Max 150-ert latnek benne fantaziat, de csak akkor, "ha csak hasznalt", de hibatlan. Igy, hogy fennall a javitas lehetosege, meg 100-at sem adnek erte. (na, jo annyit lehet ) Ha a Panashoptol veszed, ajanlom Neked az Allee markaboltot, es keresd Beres Laszlot. Nagyon korrekt, baratsagos urge es ha ugy inditasz, hogy csak ujat akarsz, meg fogja mondani, van-e meg belole.
-
Gabesz26
senior tag
válasz kovadika #31364 üzenetére
Én csak azt nem értem, h lehet ennyire hülye az eladó. Beszéltetek telefonon is előtte (mikor felhívott, h sérült a csomagolás, és így olcsóbb), aztán ott szóba került a szervízmenü is, meg amiket feltettél neki kérdéseket abból is beláthatta volna, h nem is érdemes próbálkoznia, mert nem egy átlagos vásárló vagy és úgyis leellenőrzöl mindent, átnézed a tv-t alaposan. Ennek ellenére bekamuzza az első bekapcsolást, meg h csak annyi üzemidő van benn amíg ők kipróbálták...
Megspórolhatott volna nem kevés idegeskedést, és bosszúságot neked is és neki sem kellett volna fizetni a felesleges szállítást, bár az ilyen üzlet"ember" meg is érdemli...
Látom szerencsére meggondoltad a kezdeti indulatból leírt 50" UT-t veszel ST helyett döntést.
-
patakidr
aktív tag
válasz kovadika #31352 üzenetére
"Azt ritkán említitek előnyként, hogy világít a táviránytó"
Dehogynem: kb. a TV beüzemelését követő első hozzászólásomban írtam, ahogyan azt is, hogy az én távirányítómon az alsó 3 sor (médialejátszó gombjai) nincsen megvilágítva, éppen azok, amelyeket az ember filmnézés közben - sötétben - a leggyakrabban használna...
Más:
Azt, hogy a visszavitt terméket újként értékesítsék, hivatalos viszonteladónál nehezen tudom elképzelni, pláne a Panashopnál.(MM-nál ugyan volt rá példa tavaly Budaörsön, hogy használt laptopot kaptam 72 órás cserének... Hazamentem, bekapcsoltam, s akkor láttam, hogy egy ujjlenyomat van a képernyőn, gyanús volt. (De amúgy fóliás) Ezután ahelyett, hogy elkezdett volna települni az oprendszer,(20-40 perc) rögtön bebootolt, s az asztalon már volt pár alkalmazás, meg egy skype (!) ikon. Rányomtam a hálózati kapcsolatokra, ahol egy hotel wifi-je már alapból be volt állítva. Ezek után elindítottam a skype-ot, amibe ciril betűkkel Anna "Valamikova" oroszlány néven bejelentkeztem. No ezek után nem kis balé kíséretében vágtam a fejükhöz. Gondolom valamelyik raktáros csávó kölcsönadhatta, vagy visszavitt volt.)
-
Gabor970
addikt
válasz kovadika #31394 üzenetére
Amiben bizonyos lehetsz, hogy nem megy vissza a gyártóhoz. Sok gyártónak nincs is javítással foglalkozó belső részlege. Én abban is biztos vagyok (nem tudom, csak így gondolom) hogy ugyanúgy eladják.
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
patakidr
aktív tag
válasz kovadika #31398 üzenetére
Annyit tudok, hogy a T-Mobile szervízvezető barátom elmondása alapján a 72 órában visszavitt készülékek a gyártói szervizekbe kerülnek, ahol javítódarabként használják fel az egyébként új, és hibátlan részeiket.
Miért ne lehetne itt is az az általános, hogy a gyártó garanciális javításokra használja fel a visszavitt készülékek részeit.
Újként jogilag tilos már használtat értékesíteni, mert fogyasztó megtévesztése! Nem gondolom, hogy ekkora cégek (Pana, Samu, stb.) Megkockáztatnának ekkora presztízs veszteséget, hogy valaha is visszaviszi valaki azzal, hogy használtat kapott.
(Egy MM-t alulfizetett raktárosa viszont simán megteszi ezt.)
-
dedy70
tag
válasz kovadika #31398 üzenetére
Itt a fórumon még nem találkoztam olyannal aki a Panashoptól visszacsomagolt készüléket kapott volna. Szerintem mindenkinek azaz első dolga, hogy a szervizmenűben leellenőrizze a bekapcsolások számát, és emlékeim szerint mindenki "szűz" tv-t kapott. Szerintem ezeket értékvesztéssel eladják jóval az eredeti ár alatt, ezeket veszik meg a kókány webshopok és árulják újként a hivatalos ár alatt.
-
DM-Fan
Topikgazda
válasz kovadika #31394 üzenetére
Nekem anno azt ecsetelték a Panasonic-osok, hogy a kereskedőnek jegyzőkönyveznie kell a vevőtől visszavett készülékkel kapcsolatban, hogy mi a hibája, milyen panasszal vitték vissza - így pl. sematikusan le kell rajzolni a TV-t, bejelölni rajta a hiba helyét (pl. pixelhibáét, sávosodásét, stb.), mint a betétlapon az autó sérülésének helyét és ezzel együtt visszaküldik a gyártónak, ahol véleményezik és adott esetben szétszedik alkatrésznek, vagy értékesítik refurbished készülékként (javítva vagy adott esetben anélkül). Nem 100%, hogy így működik, de logikusan hangzik.
Anno Imre bácsi nálam is felvett egy ilyen jegyzőkönyvet a pixelhibáról és úgy küldte vissza a gyártónak a készüléket.
Amúgy én egy fillért nem adnék azért a TV-ért, amit kivittek neked - nemhogy 100 eFt-ot! Kopott csavarokkal, karcos felületekkel már ki tudja, milyen előélete van a készüléknek! Csináljanak vele, amit akarnak, de jobb lenne, ha nem próbálnák meg rásózni senkire!
BBéci #31406: jó film a Battle of The Bulge és már a DVD-kiadásnak is meglepően jó képe volt - mondjuk ilyen képarány mellett (2.75:1 ) sok infó nincs a képernyőn, úgyhogy könnyű volt jónak lennie.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
Topikgazda
válasz kovadika #31414 üzenetére
Szerintem a vérmesebb webshop-ok az indoklás nélkül visszavitt készülékekkel (sőt, a kishibásokkal is), pontosan azt csinálják, amit most veled tett ez a libakergető cég. Ne legyenek senkinek illúziói ezzel kapcsolatban! A Panashop-nál ez meg gyanítom úgy működik, hogy akciósként eladják, ahol értékesítéskor gondolom közlik, hogy bemutató/visszavitt példány volt. Normálisabb helyeken ezt így csinálják. Egyébként is lehetetlen úgy visszacsomagolni egy TV-t, ahogy gyári állapotában volt - neked is rögtön feltűnt, hogy gebasz van, mondjuk itt teljesen egyértelmű is volt a tényállás, tagadni sem lehetett volna, hiszen fizikai sérülések is voltak a TV-n is és a dobozon is. Látod, mondtam tegnap, hogy fotózz, mert az ördög nem alszik, sajnos igazam lett - bár ne lett volna.
Igen, láttam, hogy az egyik, hivatalos szervizként is kijelölt soproni cégtől megrendelted, reméljük velük tényleg nem lesz gond.
Dexar007: "Én 150-et is megadnék érte, hiszen hivatalos gari van rá elvileg."
No offense, de tőled a korábbiak alapján nem is kérnék vásárlási tanácsot. Ha jól rémlik még mindig nincs kész a 60E530, amivel bepaliztak, de közben vettél egy másik ugyanilyet, amit meg már most eladnál, mert nem tetszik. Mi van már az üggyel? Kifizetik a javítás költségét?
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Dexar007
veterán
válasz kovadika #31431 üzenetére
Más a logikánk akkor. De amúgy tudom miről beszélsz..pár hete volt nálam egy galaxy s2 és egy razr i teló (+a saját htc-m) ,külön-külön mindegyiknek szép kijelzője van,de ha egymás mellett van a 3,akkor egyértelműen a razr nyer,az más kérdés,hogy én ezért egy forinttal nem vagyok hajlandó többet fizetni,mert használat közben - úgy hogy nincs mellette a másik- nem feltűnő.
Ugyan ez a helyzet a mostani tv-knél.: ST50-et vettél,de nem tűnik jobbnak az UT-nél -otthoni környezetben,sötétben- ..szóval ha valaki az éjszaka alatt gyorsan kicserélné a panelt egy UT-re, fel se tűnne. Vagyis csak azért fizetsz, hogy meglegyen a "tudat",hogy az egyik legjobb ár/érték arányú tv-t vetted...(most abba ne menjünk bele,hogy több csatlakozód van+nem tükröződik annyira..)
Saját példám amit már leírtam egy párszor.: Haverom ajándékba kapott a Samsungtól egy 37"-os ES6100-es ledet,és úgy,hogy nem is volt mellette az X10-esem,úgy is lehetett látni, hogy az életbe nem cserélném el a 3.5 éves plazmámat egy ilyen szmárt csodára. = szembetűnő a különbség
Más.: Én speciel ha ST50-et vettem volna,biztos nem kezdeném el tesztelgetni mindenféle tesztábrával,hogy vajon sávos példányt kaptam-e..ha használat közben nem tűnik fel,akkor jelentéktelen és fölösleges vacakolni a cserével.
Give me your cum,bull!
-
rgeorge
addikt
válasz kovadika #31448 üzenetére
Jut eszembe, tedd közkincsé a balsorsú TV sorozatszámát, hogy aki ilyen típust szerez be, ellenőrizni tudja. Jó lenne egyébként a többi visszaküldött TV sorozatszámát is kigyűjteni, ellenőrizendő ezek sorsát. Persze kicsi a minta, de hátha segít valakinek.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
-
Dexar007
veterán
válasz kovadika #31476 üzenetére
Most komolyan..szerintetek az lenne a helyes,ha egy pár órás-fóliás-vadiúj készüléket, leselejteznének csak azért mert valaki visszavitte? Ne vicceljünk már..minden kereskedő rövid időn belül csődbe menne,ha így történne.
Újracsomagolják és megy vissza eladásra...
Aztán ha esetleg olyan emberhez kerül,aki megnézi a szervizmenüjét,akkor eljátsszák még egy párszor..az emberek 99%-a úgysem tudja, hogy kell belépni.Give me your cum,bull!
-
nuke7
veterán
válasz kovadika #31505 üzenetére
de az, hogy rossz helyen dolgozik, nem az ő hibája.
neki csak az a szar, hogy nem ért hozzá, és folyton konfliktusa van az ügyfelekkel.akinek tényleg rossz, hogy ott dolgozik, az a tulaj, meg a vezetés aki felvette a hozzá nem értőt...
(és az ő hibájuk inkább)https://youtube.com/user/nuke7
-
DM-Fan
Topikgazda
válasz kovadika #31465 üzenetére
Szerintem ez kb. egy jobb féle hasraütés lehet a részükről, illetve ha nem az, akkor viszont szomorú. Nem gondolnám, hogy csak májusra kerülnek a boltokba az új modellek - mondhatni az igencsak az eddigi gyakorlat ellen mutatna. Azt sem gondolnám, hogy májusig kitartanak a készletek, tekintve, hogy több helyen már most beszüntették egyes tavalyi Pana modellek forgalmazását, mivel nehezen beszerezhetők. Szerintem egyszerűen arról van szó, hogy hiány van, visszavették a termelést. Tavalyi készülék már nem nagyon van, az ideiekből meg gyanítom, hogy első körben - érthetően - nem a közép-kelet-európai régiót szolgálják ki. Csak ezzel tudom magyarázni ezt a csúszást.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
BBéci
titán
-
tamáspapa
aktív tag
válasz kovadika #31580 üzenetére
Kova, BBéci: nálunk főleg tv-zéshez használjuk, dvd-t igen ritkán nézünk egyenlőre, pedig van egy rahedlivel. Délután bekapcs, éjjel kikapcs valamikor... MOst meg, hogy a lányom és az unokám itthon vannak Londonból, megy feszt... és ez még így lesz néhány hétig, de fene bánja, a lényeg, hogy itthon vannak... )
-
Dorian
félisten
válasz kovadika #31607 üzenetére
A Pana Magyaro. hivatalos álláspontja:
"Amennyiben a kereskedő Pan European Guarantee jótállási jegyet ad a TV készülékhez, azon feltünteti a vásárlás dátumát és lebélyegzi, abban az esetben 2 év teljeskörű jótállás vonatkozik a készülékre."
Tehát csak szépen töltsék ki és bélyegezzenek.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Khelben
nagyúr
válasz kovadika #31607 üzenetére
A számla is elég, de egyszerűbb az élet, ha le van pecsételve a garanciajegy és nem kell mondjuk pereskedni egy javításért.
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
4. § (2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.[ Szerkesztve ]
-
mayday00
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
- Dragon Age: Origins
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Gumi és felni topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPhone topik
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen